Csepel, Focus, Schwinn-Csepel archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek
anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX, lockout | hajtókar: Shimano Acera, FC-M371 | hátsó váltó: Shimano Deore | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Tektro HDC-300
váz (országúti): Trekking Speed, Alloy | hajtókar: Shimano Sora | hátsó váltó: Shimano Sora | tárcsafék: Auriga HDM290 | fékkar: Auriga HDM290 | fékváltó kar: Shimano Sora
anyag: Alumínium | villa (teló): Zoom CH-140 | hajtókar: 48/38/28 170 mm | hátsó váltó: Shimano TX-50 | tömeg: 15,3
váz (mtb): MTB Team | anyag: Alumínium | villa (teló): Rock Shox XC 30, TK RL, 100 mm rugóút | hajtókar: Sram S800 | hátsó váltó: Sram X.9 | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Avid Elixir 1
anyag: Acél | méretek: 20" | kerékméret: 12", 16", 20"
váz (trekking): Trekking 1.0, alloy | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NCX HLO | hajtókar: Shimano FC-4010 48/36/26 | hátsó váltó: Shimano Alivio | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Tektro Auriga
váz (mtb): MTB Sport Lady, alloy | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour XCT, 100 mm rugóút | hajtókar: SR Suntour XCT | hátsó váltó: Shimano Alivio | fokozatok száma: 3x8
váz (országúti): Cayo P2T Carbon | anyag: Karbon | hajtókar: Shimano Ultegra, 52/36 | hátsó váltó: Shimano Ultegra Di2 | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Shimano Ultegra | fékváltó kar: Shimano Ultegra
anyag: Acél | méretek: 20", 24" | hátsó váltó: Shimano 6/7sp rdft 30b füles | kerékméret: 20", 24"
váz (országúti): Cayo Evo Carbon | anyag: Karbon | hajtókar: Shimano Ultegra | hátsó váltó: Shimano Ultegra Di2 | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Shimano Ultegra
váz (országúti): Izalco Ergoride Carbon | anyag: Karbon | hajtókar: Shimano Tiagra 50/34 kompakt | hátsó váltó: Shimano Tiagra | fokozatok száma: 2x10 | féktest: V-fék Concept R540
váz (trekking): Trekking 2.1 Focus Belt, alloy triple butted | anyag: Alumínium | villa (merevvilla): Planet alloy | hajtókar: Sram Via GT, Centro | hátsó váltó: Sram Via Centro | fokozatok száma: 8 | tárcsafék: Tektro HDC-300












