Schwinn-Csepel Ranger Alu mtb

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 60.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Schwinn-Csepel Ranger Alu terméket!
Légy TE az első!

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Női

  • narancs-ezüst
  • bordó-ezüst

Férfi

  • sötötkék-titán
  • narancs-titán

villa (teló):

Zoom CH-140


Meghajtás

hajtókar:

48/38/28 170 mm


középrész:

Thun Jive monoblokk


első váltó:

Shimano TZ-31


hátsó váltó:

Shimano TX-50


Kerék

felni:

Beretta MT-240


első agy:

Joytech JY-751 alu


hátsó agy:

Joytech JY-751 alu


külső gumi:

Kenda K879


Irányítás

kormányszár:

A-head alumínium


kormánycsapágy:

Neco 1,1/8" A-head


nyereg:

Selle Royal


nyeregcső:

300 mm alumínium


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék


 
fékváltó kar:
Shimano Altus

Kiegészítők

 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:

Csomagtartó Kai Wei alumínium


tömeg:

15,3


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Ranger Alu termékkel kapcsolatban: