városi/cruiser/fitnesz, elektromos kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek
anyag: Hi-Ten acél | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: Prowheel A105 44t | fokozatok száma: 1 | féktest: Alhonga V-fék (első), Kontrafék (hátsó) | fékkar: Alumínium
anyag: Hi-Ten | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: Prowheel Acél | fokozatok száma: 1 | féktest: Alumínium V-fék - Kontra
anyag: Hi-ten acél | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: Acél 44T | fokozatok száma: 1 | féktest: Logan V-fék (első), Kontrafék (hátsó) | fékkar: Logan
váz (mtb): Süllyeszetett acél váz: könnyű felszállni rá. Az acélnak köszönhetően nagyon masszív kerékpár. 1,60-1,80 méteres testmagassághoz. | villa (merevvilla): Hajlított formájú acél villa a rezgés csökkentésére.
váz (trekking): Gepida Hydroforming 6061 Alu | anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour CR7 40 mm | hajtókar: Prowheel 38T/170 mm | fokozatok száma: 7 | féktest: Shimano Alivio, BRT-4000 | fékkar: Gepida Alu LM-48 | tömeg: 17.4 kg
váz (trekking): 26" alloy monotube | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour SF13-CR-8V, 50 mm | hajtókar: Shimano M131(11) CG 48x38x28 170 mm | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x8 | féktest: Tektro 836 | fékváltó kar: Shimano ST-EF65 | tömeg: 15,70 kg
váz (trekking): Magas, alumínium váza merev és stabil. A 6061 alumínium szerkezet hőkezeléssel készül, hogy nagyobb legyen az ellenállása.
anyag: Hi-Ten acél | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: Prowheel A105 44T | fokozatok száma: 3 | féktest: Alhonga V-fék (első), Kontrafék (hátsó) | fékkar: Alumínium
váz (mtb): Alpha Platinum alumínium, Removable Integrated Battery (RIB), kúpos homlokcső, belső váltó és dropper vezérlő bowden vezetés, G2 geometria, Boost148 | anyag: Alpha Platinum Alumínium
váz (trekking): Hi-Ten acél váz. Az oldalirányban összecsukott kerékpár kis helyet foglal: otthon, irodában, személygépkocsi csomagtartójában, lakókocsiban -észre sem veszed, hogy ott van! | anyag: Hi-Ten | villa (merevvilla): Hi- Ten acél villa: tartós használat. | hajtókar: 44T | féktest: V-fék












