ezelőtt fűzött kerékszetteket hajtottam, azoktól merevebb, a Campagnolo Khamsin agyak futása pedig jobb. Nagyon jól tűri az igénybevételt, és remekül is néz ki, annak ellenére, hogy nem drága.
Szóval igazi best-buy kategória a Khamsin, remek ár-érték aránnyal, diszkrét futással. És az a racsnihang... Mint egy fészek fölbőszült lódarázs, iszonyat visít szabadon futva. Így lopakodásra, éjszakai hazagurulásra nem alkalmas, ha nem akarsz patáliát.
Talán kicsit nehéz a Khamsin. Meg az, hogy nem kerül egy vagyonba, így a gizda-faktora elég alacsony, de legalább még enni is marad pénzed...
Mint mondtam, hangos a racsni szabadonfutva.. Kocsmábú' ne ezzel gurulj haza, mer fölébrednek otthon, aztán tutti, hogy olyat kapsz a fejedre, hogy a sisak ripkityára szilánkosodik
Úgymond az első "gyári kerékszett", amit használok. Korábban mavic pillefelnikre fűzött kerekeket tekertem, azok a 36 küllő ellenére sem voltak ennyire merevek, valamint ahogy a ctc-n figyelmeztettek "a style-police lecsuk, ha országúti bringába 36 küllős kerékszettet teszel bazdmeg!!".
Ezek tökéletes kis kerekek, mindennapi használatra, ár-érték arányban verhetetlenek, és szó szerint szétverhetetlenek, nehezebb "rittereknek" is tökéletesek, szeressük őket.
Továbbá előnynek tartom, hogy tajvanon készül. Tudom, "távol keleti mocsok", de én már jobban megbízom egy olyan ország ipari termékében, ahol mindennapos rutin az ilyenek előállítása :o) Vössetek reám kavicsot!
Rohangálni, menni vele, beletenni országúti bicónkba és gyönyörködni,hogy "melyenóccsónmelyenfaszakiskerékimvannakhöjj"
Egyébként a tömegét hasraütésszerűen tituláltam nehéznek, de ha kell, leugrok a piacra almáér'és leméretem a kedvenc gyümölcsösnénimmel grammpontosan. ;-)