Campagnolo Khamsin komplett kerék

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK




kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

ezelőtt fűzött kerékszetteket hajtottam, azoktól merevebb, a Campagnolo Khamsin agyak futása pedig jobb. Nagyon jól tűri az igénybevételt, és remekül is néz ki, annak ellenére, hogy nem drága. 

 

Szóval igazi best-buy kategória a Khamsin, remek ár-érték aránnyal, diszkrét futással. És az a racsnihang... Mint egy fészek fölbőszült lódarázs, iszonyat visít szabadon futva. Így lopakodásra, éjszakai hazagurulásra nem alkalmas, ha nem akarsz patáliát.

Hátrány

Talán kicsit nehéz a Khamsin. Meg az, hogy nem kerül egy vagyonba, így a gizda-faktora elég alacsony, de legalább még enni is marad pénzed...

Mint mondtam, hangos a racsni szabadonfutva.. Kocsmábú' ne ezzel gurulj haza, mer fölébrednek otthon, aztán tutti, hogy olyat kapsz a fejedre, hogy a sisak ripkityára szilánkosodik

Tapasztalat

Úgymond az első "gyári kerékszett", amit használok. Korábban mavic pillefelnikre fűzött kerekeket tekertem, azok a 36 küllő ellenére sem voltak ennyire merevek, valamint ahogy a ctc-n figyelmeztettek "a style-police lecsuk, ha országúti bringába 36 küllős kerékszettet teszel bazdmeg!!". 

 

Ezek tökéletes kis kerekek, mindennapi használatra, ár-érték arányban verhetetlenek, és szó szerint szétverhetetlenek, nehezebb "rittereknek" is tökéletesek, szeressük őket. 

 

Továbbá előnynek tartom, hogy tajvanon készül. Tudom, "távol keleti mocsok", de én már jobban megbízom egy olyan ország ipari termékében, ahol mindennapos rutin az ilyenek előállítása :o) Vössetek reám kavicsot!

Erre ajánlom

Rohangálni, menni vele, beletenni országúti bicónkba és gyönyörködni,hogy "melyenóccsónmelyenfaszakiskerékimvannakhöjj"

Egyébként a tömegét hasraütésszerűen tituláltam nehéznek, de ha kell, leugrok a piacra almáér'és leméretem a kedvenc gyümölcsösnénimmel grammpontosan. ;-)

Ennyiért vettem
Bingával
Csatolt képek
Campagnolo Khamsin  2011 komplett kerék
22 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
küllőszám:
  • 27 hátul
  • 20 elöl

 
fűzési mód:
  • radiális (első)

  • G3 (hátsó)


 
színválaszték:

Fekete


 
tömeg (g/pár):

1873


tömeg:
  • 828 g (első)
  • 1045 g (hátsó)

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Campagnolo Khamsin a jobb választás vagy a Scirocco?
6 válasz
utolsó: 2015. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Khamsin termékkel kapcsolatban: