Campagnolo Khamsin komplett kerék

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK




faktum1 avatar
45 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Merev mint állat.

-Szépen fut, ipari csapágyas.

-Küllők, mint a zongorahúr, 200km-es brutál teszt után is.

-Szívdöglesztően szép.

-Gumik könnyen felhelyezhetőek rá.

-Olcsó belépő szint, de annál biztosan jobb.

 

Hátrány

-a súlya...az se..ennyi pénzért??

Tapasztalat

100 kilómat vígan cipeli, meg se kottyan neki, az utak minőségéről nem beszélve.

Nagyon feldobja a bringa megjelenését és ez a piros még illik is a koncepcióba.

Egyelőre semmi hiba semmi nyolcas pedig kapja az ívet rendesen. Küllők nem lazulnak.

Később frissítek majd.

20 000 km után: Egyetlen küllőlazulásból eredő centírozáson kívül semmi. Ez a kerék egy kibebaszott igásló. 4 bukás, borzalmas utak és iszonyatosan sok kátyú és semmi. Hátsóban 15 ezernél csapágyat cseréltem 2 ezer ft-ért. Bár utólag rájöttem, kár volt, csak picit feszesebbre kellett volna állítani. Mindenkinek nagyon ajánlom, mert ez egy elnyűhetetlen cucc. Edzésre ennél jobb nem kell. 

Erre ajánlom

Megvenni, sok kilómétert beletenni és örülni hogy milyen szép és jó.

Ennyiért vettem
39 000
Mért tömeg
1873 g
Csatolt képek
Campagnolo Khamsin  2014 komplett kerék
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
küllőszám:
  • 27 hátul
  • 20 elöl

 
fűzési mód:
  • radiális (első)

  • G3 (hátsó)


 
színválaszték:

Fekete


 
tömeg (g/pár):

1873


tömeg:
  • 828 g (első)
  • 1045 g (hátsó)

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Campagnolo Khamsin a jobb választás vagy a Scirocco?
6 válasz
utolsó: 2015. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Khamsin termékkel kapcsolatban: