Campagnolo Vento Reaction G3 komplett kerék

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 52.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

messor avatar
41 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kiválóan bírja a magyar utakat, igénytelen (a szó jó értelmében!) kertékszett már ami a karbantartására vonatkozik centírozása annak aki csinált már kerékcentírt annak nem okoz különösebb problémát. A dizájnja is ötös az ötből. Az én kerékszettem nem a legújabb tehát nem az ami a címben szerepel hanem 2011-es. Maximálisan meg vagyok elégedve vele, bátran ajánlom mindenkinek!

Hátrány

Talán nem a legkönnyebb kerékszett, ezen kívül semmi.

Tapasztalat

Ezidáig több mint ötezer kilométeren vagyok túl vele, rengeteg bukkanó és csak most kellett  centírozni ami kb. két milliméter volt és időben öt perc sem. Nem vagyok egy pehely súlyú rider a magam 86 kilójával, de ennek a kerékszettnek ez meg egy kis plusz súly meg sem kottyan! Jellegzetes racsnihang úgyhogy csengő sokszor nem szükséges!  ;) 

Erre ajánlom

outira

Ennyiért vettem
Használtan vettem 30000
Csatolt képek
Campagnolo Vento Reaction G3  2011 komplett kerék
Campagnolo Vento Reaction G3  2011 komplett kerék
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hdq avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

+ az árkategória legkönnyebbje (volt 2008-ban)
+ kiváló csapágyazás
+ nagyon karakteres, kevés küllős dizájn
+ az első agy magas pereme merev és emellett nagyon attraktív
+ a közepes felniprofil a legtöbb helyzetben megfelel
+ nem versenyszerű használatra elég merev és jól gyorsítható
+ remekül bírja a rossz utakat
+ könnyű tisztítani a ritka küllőzés miatt
+ jár hozzá belsővédő szalag
+ ugyanolyan gyorszár, mint a magasabb szintű modelleknél
+ Campa reteszhang

Hátrány

- nagyon nehéz rátenni a gumikat (Maxxis Xenith és Maxxis Columbiére esetén)
- nincs fékfelület-kopottság jelző
- oldalirányban hajlékony

Tapasztalat

Teljesen elégedett vagyok ezzel a kerékszettel, a kis súlynak köszönhetően könnyű gyorsítani és lefékezni. A csapágyazás szuper, a kereket szabadon megpörgetve sok-sok percen át forog (ahogy azt pdenes is leírta). A hátsó agy hangját is szeretem, bár nem jó érzés az erdő csendjét ezzel megtörni.
Budapesten és környékén használom, ahol akadnak töredezett és kátyús utak, idáig meg se nyekkent a Vento, abszolút egyenesen fut. Az eltelt öt év alatt egyszer kellett újrazsírozni a hátsó agyat, tehát kevés karbantartást igényel. Nekem a Vento G3 van, Reaction nélkül, lényegi különbségről nem tudok, de azt gondolom, hogy ez a kerékszett még most is egy nagyon jó vétel.

Erre ajánlom

országúti edzés, esetleg amatőr versenyzés

Ennyiért vettem
42.900 Ft, Bikeexpress.hu, 2008.
Mért tömeg
1750 g
Csatolt képek
Campagnolo Vento Reaction G3  2008 komplett kerék
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pdenes avatar
55 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Masszív, szép kerekek, nagyon szeretem őket. A Campa féle különleges küllőzés miatt kicsit macerásabb a centírozása, de optimális esetben erre nem sokszor lesz szükség, mivel pont emiatt a fűzésmód miatt a kerék erősebb, ezáltal nehezebb bele nyolcast tenni. Nekem mondjuk sikerült, de elég extrém módon:) Villamossineknél mentem át, és a betonlapok közti résbe beesett a kerék, szépen orra is buktam. Sikerült szépen kihúzni belőle a nyolcast, azóta is jól szuperál, szóval én azt mondom, ha ezt kibírta mindent ki fog:) Az agyak gyönyörűen futnak, ha felfordítjuk a bringát és megforgatjuk a kereket, még percekkel később is forog. A reteszelés hangja pedig a jól ismert Campa, én imádom:)

Hátrány

Kissé körülményes centírozás

Tapasztalat

Nekem egy korábbi Vento szett van mint ami fel van tűntetve (ennek nincs is a nevében benne a Reaction), nem tudom mennyiben tér el az újabbtól. Ezt vegyétek figyelembe, köszönöm

Erre ajánlom

Országútisoknak, akik egy szép és erős kerékre vágynak

Ennyiért vettem
25000
Csatolt képek
Campagnolo Vento Reaction G3 komplett kerék
24 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
felnik:

Alumínium


 
küllők:

Acél


 
agyak:

Campagnolo


 
színválaszték:

Fekete


 
tömeg (g/pár):

1827


tömeg:
  • Első: 825 g
  • Hátsó: 1002 g

 
további információk:

Campagnolo 9/10/11s kompatibilis


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Vento Reaction G3 termékkel kapcsolatban: