+ az árkategória legkönnyebbje (volt 2008-ban)
+ kiváló csapágyazás
+ nagyon karakteres, kevés küllős dizájn
+ az első agy magas pereme merev és emellett nagyon attraktív
+ a közepes felniprofil a legtöbb helyzetben megfelel
+ nem versenyszerű használatra elég merev és jól gyorsítható
+ remekül bírja a rossz utakat
+ könnyű tisztítani a ritka küllőzés miatt
+ jár hozzá belsővédő szalag
+ ugyanolyan gyorszár, mint a magasabb szintű modelleknél
+ Campa reteszhang
- nagyon nehéz rátenni a gumikat (Maxxis Xenith és Maxxis Columbiére esetén)
- nincs fékfelület-kopottság jelző
- oldalirányban hajlékony
Teljesen elégedett vagyok ezzel a kerékszettel, a kis súlynak köszönhetően könnyű gyorsítani és lefékezni. A csapágyazás szuper, a kereket szabadon megpörgetve sok-sok percen át forog (ahogy azt pdenes is leírta). A hátsó agy hangját is szeretem, bár nem jó érzés az erdő csendjét ezzel megtörni.
Budapesten és környékén használom, ahol akadnak töredezett és kátyús utak, idáig meg se nyekkent a Vento, abszolút egyenesen fut. Az eltelt öt év alatt egyszer kellett újrazsírozni a hátsó agyat, tehát kevés karbantartást igényel. Nekem a Vento G3 van, Reaction nélkül, lényegi különbségről nem tudok, de azt gondolom, hogy ez a kerékszett még most is egy nagyon jó vétel.
országúti edzés, esetleg amatőr versenyzés