Nagyon meg vagyok vele elégedve!
Elég erős még az én 85 kilómhoz is,és elég könnyű is,eddig bírja az erős zúzósabb terepet is minden hiba nélkül.Az agy nagyon jól le van tömítve,azért tudnak ezek a svejciek:)
Nagyon meg vagyok vele elégedve!
Elég erős még az én 85 kilómhoz is,és elég könnyű is,eddig bírja az erős zúzósabb terepet is minden hiba nélkül.Az agy nagyon jól le van tömítve,azért tudnak ezek a svejciek:)
„Made in Switzerland.”
A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.
1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.
2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.
2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.
2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Sziasztok DT Swiss X1800 |
1 válasz
utolsó: 2018. szept.
|