DT Swiss X1800 komplett kerék

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 80.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

freeride69x avatar
154 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

-nem merev kerékszett köszönhető a hajlított fejű és keresztezett küllőknek

-agyak tökéletesen futnak,cserélhető ipari csapágyasak

-DT felni és küllő nem is kell jobb,könnyen pótolhatóak a küllők és küllőanyák

-megjelenése szolid de sportos

DT X 1800:
28DB DT 2-1.8 ProLock hexagonal anyába rögzített j fejű küllők 3 keresztre fűzve.,2+3 ipari csapágy és 1 görgősor,az agyak másnéven 370-esek(régi Onyx).Teljesen bontható agyak,szabványos ipari csapágyak.Érdekes hogy a DT honlapjáról letöltött 370-es agy robbantott rajzán,az agyban csak 2 csapágyat tűntetnek fel!A racsni alattit nem,ez 6100-as csapágy.Így az agyban hátul nem kettő,hanem 3 csapágy van plusz a görgősor.
Strapabíró,mindenes kerék,igen megbízható.A két kalapács miatt kicsit lassú a kapcsolás,de megszokható.Kicsit flexibilis,a küllők egymásra támaszkodnak fel sajnos.

Hátrány

-nagy holtjáték a racsniszerkezetnél mivel csak 2 kalapácsos,lassú

-rugalmas felni és kerék

-nehéz relatíve ez a DT komplett kerék

 

Tapasztalat

Mivel könnyen beszerezhető hozzá majdnem minden alkatrésze, bátran ajánlom.

Erre ajánlom

Nagyobb súlyúaknak xc/maraton/túra/trail-ekre,könyebb súlyúaknak akár fr-re is!

Ennyiért vettem
55000
Csatolt képek
DT Swiss X1800  2009 komplett kerék
DT Swiss X1800  2009 komplett kerék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Blero avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon meg vagyok vele elégedve!

Elég erős még az én 85 kilómhoz is,és elég könnyű is,eddig bírja az erős zúzósabb  terepet is minden hiba nélkül.Az agy nagyon jól le van tömítve,azért tudnak ezek a svejciek:) 

Hátrány
Az ára azért szerintem kicsit magas.
Erre ajánlom
CrossCountry/Maraton
Ennyiért vettem
70000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vukikutya avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, sima XC-sként használtam
Előny

Eddig 5000km-t mentem vele,minden gond probléma nélkül.83kg vagyok+hátizsák.Nagyon szépen gurul,rá van írva,hoggy max 90kg-ig.A design-ja sem utolsó.Erős racsnihangja van,olyasmi mint a campagnolo agyaknak,nekem tetszik.

2 nagy esés után sincs benne 8-as vagy tojás. 

Nagyon könnyű rá feltenni a gumit,racing ralphot szerszám nélkül,kézzel vissza lehet nyomkodni rá. 

 Aki hozzá tud jutni jó áron,annak nagyon tudom ajánlani!

Hátrány
Azonkívűl,hogy kopik róla a matrica,semmi!
Erre ajánlom
Ez egy vérbeli XC/Marathon kerék,erre is való.Turázgatáshoz is kitűnő.
Ennyiért vettem
45000
Csatolt képek
DT Swiss X1800  2009 komplett kerék
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sziasztok DT Swiss X1800
1 válasz
utolsó: 2018. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss X1800 termékkel kapcsolatban: