-nem merev kerékszett köszönhető a hajlított fejű és keresztezett küllőknek
-agyak tökéletesen futnak,cserélhető ipari csapágyasak
-DT felni és küllő nem is kell jobb,könnyen pótolhatóak a küllők és küllőanyák
-megjelenése szolid de sportos
DT X 1800:
28DB DT 2-1.8 ProLock hexagonal anyába rögzített j fejű küllők 3 keresztre fűzve.,2+3 ipari csapágy és 1 görgősor,az agyak másnéven 370-esek(régi Onyx).Teljesen bontható agyak,szabványos ipari csapágyak.Érdekes hogy a DT honlapjáról letöltött 370-es agy robbantott rajzán,az agyban csak 2 csapágyat tűntetnek fel!A racsni alattit nem,ez 6100-as csapágy.Így az agyban hátul nem kettő,hanem 3 csapágy van plusz a görgősor.
Strapabíró,mindenes kerék,igen megbízható.A két kalapács miatt kicsit lassú a kapcsolás,de megszokható.Kicsit flexibilis,a küllők egymásra támaszkodnak fel sajnos.
-nagy holtjáték a racsniszerkezetnél mivel csak 2 kalapácsos,lassú
-rugalmas felni és kerék
-nehéz relatíve ez a DT komplett kerék
Mivel könnyen beszerezhető hozzá majdnem minden alkatrésze, bátran ajánlom.
Nagyobb súlyúaknak xc/maraton/túra/trail-ekre,könyebb súlyúaknak akár fr-re is!