Mavic Crossmax SL komplett kerék

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 180.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

oroby avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Csúcs egy szett! Csak úgy repül vele az ember. Nagyon könnyű, nagyon könnyen karbantartható. Hihetetlen a fékhatás a kerámia miatt. (első alkalommal majdnem fejre álltam :) Nagyon erős kerekek. Nagyon könnyű tömeg.

Hátrány

Hmm, nem sok, talán az, hogy a fékbe beleér néha...egyébként semmi más.

Tapasztalat

Eszméletlen módon megnő vele a teljesítmény, nagyon jó fékhatással rendelkezik.

Erre ajánlom

Verseny

Ennyiért vettem
használtan 75.000Ft
Mért tömeg
1504 g
Csatolt képek
Mavic Crossmax SL  2008 komplett kerék
első kerék
Mavic Crossmax SL  2008 komplett kerék
első kerékagy
Mavic Crossmax SL  2008 komplett kerék
hátsó kerék
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krisz avatar
11 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Előny

Hát az van dögivel...

nagyon jo a fékhatás a kerámia miatt

szép, nekem a kanálszínü változat van.

könnyü, de nem nehéz

bárhol kapható csapágy hozzá (japánt vegyetek)

Hátrány

nem tul merev a h.kerék. forditva van a küllöfüzés hátul. A racsni felöl radiál a sima oldalt 1kereszt....hogy miért ...fingom sincs. Forditva kéne...... assszem.

kiálva kolbászol

nem könnyü centirozni. ujszerü állapotba vettem, nem kellett centirozni, még a gyári volt. 1 csepp wd40 a niplibe kell hogy könnyen meginduljon centirkor, mert alu az alun ugye+némi dzsuva....

küllöszerzés itthon 2-3 hónap jo esetben.....

 kevés a választék kerámia fékpofábol

Tapasztalat
jó-jó kolbászol, meg surol a fék, de azért valahogy csak jobban megy a bringa vele.
Erre ajánlom

Ez egy tuti versenyalkatrész, és erre is ajánlanám. Vitrinbike-ra is jó, és uborkát szeletelni.

Ennyiért vettem
használtan 80000
13 olvasó 46%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fürti avatar
Fürti
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Könnyű 1504g párban (e: 678g h: 826g), jó a csapágyazása, egyszerű szervizelni, tubless vagy normál belsős rendszerekkel is használható. A hátsó kerék valóban merev és a kevesebb energiát nyel el, főleg gyorsításkor és mászáskor érezhető. A kerámiás fékhatás meg valami fantasztikus. Madnem leestem a bicómról amikor először teszteltem.
Hátrány
Ha valami történik vele lassú az alkatrész beszerzése. Az első kerék a radiális fűzés miatt valóban beleér a fékpofákba kiállva tekeréskor. 142e Ft, nem olcsó!
Tapasztalat
Eddig revo küllőkkel fűzött kerekeim voltak. Úgy néz ki, hogy ezek a kerekek erősebbek lesznek és ez fontos.
Erre ajánlom
versenyzésre
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xc rider avatar
xc rider
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Iszonyú merev, könnyű, gyönyörű, UST, kerámiás fékfelület.
Hátrány
Az ára, a radiális fűzés miatt nagyon picit beleér a fékbe ha kiállok a nyeregből
Tapasztalat
Sokkal-sokkal merevebb mint bármely eddigi kerekem. Az alu küllők miatt egyből az útra megy a hajtási energia és nagyon nehéz bele 8-ast rakni. Nem lazulnak a küllők, az első kerék órákig forog, ha megpörgetem, s 2 másodperc alatt szétszedhető a hátsó agy is. esős, saras körülmények között a fékhatás nemhogy csökkenne, hanem nő a kerámiás fékfelület miatt. Minél többet használod a féket annál jobban fog, mert a kerámiaszemcsék egy fékgumiréteget hoznak létre a felnin és ezen szinte ragad a fékpofa. Jobban fékezhető, mint némelyik tárcsafék.
Erre ajánlom
CC verseny, illetve fagyizni:)
9 olvasó 44%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.