WTB Dual Duty FR Disc komplett kerék

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ komplett kerék TERMÉKEK



16-27 (27 vélemény)
Rendezés

Al Bundy avatar
Al Bundy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
könnyü erős fekete ami mondjuknem sokáig tart mert kopik és olcsó legalábbis én ebike on vettem majdnem fele áron
Hátrány
én még nem vettem észre semmit picike nyolcas de az sztem mindeggyikbe lehet tenni ha rosszul érkezel
Tapasztalat
jo kis kerék edig nem votl vele bajom semmi
Erre ajánlom
sztem mindenkinek mindenre jo
Szerinted hasznos?

P avatar
P
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól bírja a strapát. Nem nagy az esélye hogy nyolcas legyen benne. Bár nekem van mindkettőbe. (az elsőbe csak azért mert éppen a telot néztem szmbe pedig állt egy furgon:D:D). Durvulni csak határral szabad vele.
Hátrány
Eddig nem vettem észre semmi rosszat
Tapasztalat
Király szerintem nagyon érdemes ilyet venni megéri.
Erre ajánlom
street, dh, dirt,
Szerinted hasznos?

illusiON avatar
illusiON
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
most van meg kb. fél éve. nekem még mindíg nagyon jól van az egész, köszöni szépen. kapott már padkát, minden szart, és szerintem nagyon jól bírja :) Bár van benne 1 icipici tojás de ez köszönhetően annak hogy egy ''dirt''-ugratót (már ha nannak lehet envezni) kb. 8adszorra sikerült érkezőbe nyomnom, és előtte mindíg elkaptam az érkező előtti búbot :(:D:)
Hátrány
már szépen lekopott a fékezőfelület is :(:D de amúgy tényleg semmi gond, kell tudni bringáznni... (mintha én annyira tudnék :(:))
Tapasztalat
ennyi. szerintem korrekt a cucc. igaz felment az ára ebikeon, de még így is megéri sztem :) vegyétek nyugodtan...
Erre ajánlom
durvulás, úgyszint határokkal...
Szerinted hasznos?

DD avatar
DD
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép, jó minőségű, olcsó.
Hátrány
A racsni nem a elgjobb, az enyém legalábbis kezd kikészülni.
Tapasztalat
Én meg vagyok elégedve, és épp most fogok előre is venni (igaz az a DH változat lesz, de csak mert kell az átütőtengely). Megéri a pénzét!
Erre ajánlom
Szte freeride-ra és dirtre is fasza. Én streetelek vele, és ól bírja.
Szerinted hasznos?

illusiON avatar
illusiON
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Erős, szép, a 32 küllő ellenére merev, és az eBikeon csak 15 ropi volt sram 3.0 racsnival ;) ja, és lehet V-fékkel is használni, csak a fékezőfelület le fog kopni...
Hátrány
szép, ameddig nem fékezel túl sokat, nekem a bal oldalról egyre jobban lekopik a fekete festék a fékezőfelületről, a felverődő kavicsok meg leütögetik a festéket a felni többi részéről...
Tapasztalat
az elején voltak kétségeim a kónuszos aggyal kapcsolatban, de jól bírja, nem kotyog stb., le is pogom :) a bringám majdnem leg drágább alkatrésze :) ja, és NYUGODTAN LEHET HASZNÁLNI V-FÉKKEL! szerintem megéri ennyiért, főleg ha eBikeről van :)
Erre ajánlom
duvulás, de határokkal, hisz ez se az a kerék, ami túlél egy Csernoblit :)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suf avatar
Suf
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon kira ,endurora és freeridra . Nem kellet eddig a küllőkön huzni pedig 203as tárcsával használom elől.
Hátrány
egyenlőre semmi.
Tapasztalat
Ezt A kereket csak tárcsfékkel szabad használni, ( Wtb dual duty Fr DISC:) ÉS akkor nem kopik le a festék róla.
Erre ajánlom
Fr-eduro.
Szerinted hasznos?

vodkaboy avatar
vodkaboy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Széles felni, csont fekete könyü iparis erős... JJJJJJÓÓÓÓÓÓ de csak ELŐRE!!!!!
Hátrány
még nem nagyon tapasztaltam de már egy pár millis 8-as van benne (sajnos nagyon nyúzóm)
Tapasztalat
többet számítottam a gyári fűzéstől mert hamar utána kellett húznom a küllöknek! CSAKIS ELŐRE HAZSNÁLD CSAKIS TELÓVAL ÉS MEREV TELÓVAL!!!! hátúlra kevés a 32 küllő és nemigazán jó
Erre ajánlom
4x főleg!!!! street dirt enduro
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

illusiON avatar
illusiON
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
na megvolt az első teszt! egész jó, angyon merev, kellően széles, erős, csont fekete az egész :) tárcsás agy
Hátrány
az, hogy sívesen ellopnák tőlem :D
Tapasztalat
nekem eddig bejött, demélem nem szereti a nyolcast, és az agy kónusza sem megy tönkre...
Erre ajánlom
arra, amire 1 hsz-el ezelőtt
Szerinted hasznos?

Smookey avatar
Smookey
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Ez egy nagyon fasza kerék,nagyon erös,mindent tulél!sajna a külsöm elég gyengus,sokszor ütöm fel,de a felnin egy darab horpadás sincs!nagy erös!Hátrányai:nem iparis agy(nem vezsed észre csak náha utána kell huzni),nomeg hogy a V-fék lekoptatja a festéket a falniröl,szal célszerü tárcsafékkel használni!Néha a racsni megugrik...
Szerinted hasznos?

Kris avatar
Kris
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
rohadt erős ,tárcsás agy, erős agy
Hátrány
kicsit talán nehéz de csak kicsit
Tapasztalat
szal ez egy brutálerős kerék nekem ilyen van a polarxemben és naon naon bírja és szentem az árát is megéri:első17000 hátsó :21500
Erre ajánlom
első sorban persz freeride, de urban, dh... mindenre
Szerinted hasznos?

RIDER avatar
RIDER
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jo rajta a matrica!
Hátrány
szar törik hajlik meg amit csak el lehet képzelni! 1 honap után kotyogott az agy!még mindig kotyog! nem tudom hogy hogy lehet ilyen szugykott ki adni
Tapasztalat
nem tudom lehet hogy csak nálam esett igy szét!pedig nem vagyok valami sulyos ember!de nálam nem birta 1 honapig se!olcso! talán még az jo!
Erre ajánlom
semmire!lépcsöt azt ne nagyon ugráljatok vele! azt hiszem hogy boltba járni vele pont jo!
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

j.akos avatar
j.akos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Freeride-Dh hoz, az egyik legjobb komplett kerék.
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Hihetetlenül erős, Csak tárcsafékhez használható, Az első 12000, A hátsó 15000 Ft Szeriintem a legjobb komplett kerék.
Erre ajánlom
Street, Freeride, DH, Dirt,
Szerinted hasznos?

16-27 (27 vélemény)
Rendezés
WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.