Campagnolo Centaur középrész

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2013.01.)
  • Listaár: 14.000 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Betegsrac avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

4szög tengely! Cserélhető alkatrészek. Ha ügyesen karban van tartva életed végéig elég lehet ez a Campagnolo középrész.

Hátrány

Egyesek szerint a 4szög nem olyan merev mint az új tengelyek. De szerintem annak meg a tömítése rosszabb. Már nem nagyon népszerű, úgyhogy nem nagyon kapni és hajtókart se nagyon hozzá.

Tapasztalat

Van nekem 1 mirage hajtókarom, rátettem a Centaur tengelyre és olyan mint 1 álom. Hamarosan beszerzek hozzá egy javító készletet és akkor nem kell agódnom a következő 50E. km megoldott hajtásügyileg.  Szuper hogy a Campa árul pót alkatrészeket a termékeihez és többet bír mint a Shimano.

Erre ajánlom

Hajtani, kevés ellenállással!

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Campagnolo Centaur  2009 középrész
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
csapágyazás:

ipari csapágyas


 
méretek (mm):

111


 
tengely:

Cr-Mo acél


 
ház anyaga:

Alumínium


 
további információk:
  • Angol / Olasz menet
  • Duplatányéros hajtóművekhez

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Centaur termékkel kapcsolatban: