- Olcsó
- Egyszerű, mint a faék, tehát könnyű szerelni
- Viszonylag strapabíró, csak a csapágy szorul időnként cserére
- A porvédelemről, mint olyan feledkezzünk is el
- Nem mindig könnyű eltalálni azt a pontot, ahol még forog ahogy kell, de még nem kotyog idegbeteg módjára
Időtlen idők óta ez a biciklik alapvető középrész megoldása. Ez persze azt is jelenti, hogy elhaladt mellette a kor, és a mai modernebb megoldásokkal nem veszi fel a versenyt. Olcsó, és igénytelen, a 150 forintos csapágyon kívül nemigen van olyan része, ami tönkremehet, épp ezért alacsonyabb árkategóriájú, és/vagy nem túl erős igénybevételnek kitett biciklikbe tökéletes megoldás. Rendszeres. vastag zsírozás esetén igazán komoly baj nem lehet vele. Személyes tapasztalat, hogy miután vagy jó két évig rá se néztem (azt megelőzően meg hat évig hevert garászban a komplett bicikli) a szétszerelésnél a csapágykosár apró darabokban hullott ki belőle, de annak semmi nyoma nem volt, hogy bármi egyéb is károsodott volna a hajtásban.
Nem túl erős igénybevételre, és olyanoknak, akiknek az ár elsődleges szempont.