Noname golyóskosaras középrész

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 750 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

sanyiiiii avatar
39 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nincs

Hátrány
  • Nehéz
  • gyatra
  • csavarodik
  • nehéz szerelhetőség
  • nincs porvédelem
  • stb..
Tapasztalat

Ezt a négyszögtengelyes dolognak be kéne fejezni szerintem a gyártását mert már nagyon elavult, úgy mint a csapos hajtóművek is. Mert egyszerűen gyengék már ezek. Teljesen mindegy milyen középcsapágy-hajtókar van mindig recsegésre-kattogásra bírom. Brutálisan csavarodnak. Már gyári új bringákat nem is engedném ezekkel árulni, főleg nem a 115ezres kategóriában is. Ott vannak már a bordás hajtóművek (ISIS, PowerSpline, Octalink) vagy az integrált tengelyesek. Az utóbbit már lehet kapni 15ezerért is kompletten, igaz ez 9es rendszerhez vagy e fölött használható. Nem értem miért vannak még leragadva itt. Oké, azt nem mondom hogy szüntessék be teljesen a gyártását, de új gépekbe minimum bordás hajtóművet raknák főleg amilyen árakon mennek már manapság a kerékpárok

Erre ajánlom

Boltba járásra

5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zoli6 avatar
48 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyorsan össze lehet rakni!
Nem bonyolult technika
Ha jól beállítod kotyogás csak évek múltán lelhető fel, persze ez a használat stílusának kérdése..

Hátrány

Porvédelem az elég gyenge, én kerülöm vele a terepet

Tapasztalat

több biciklimben ilyen volt annak idején, most is van egy már 7éve alattam, egyszer cseréltem komplett szettet tengellyel együtt, csapágyakat sűrűbben talán 3szettet, nem rossz középrész ez ha vigyáz rá az ember! 

Erre ajánlom

Városi bicajozásra,túrázásra, aszfalton jó! sáros poros utakon lehet takarítgatni sűrűn

Ennyiért vettem
kb 600-700Ft
Csatolt képek
Noname golyóskosaras középrész
tengellyel
Noname golyóskosaras középrész
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

richard07 avatar
53 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-könnyű beszerezni,nem húzza le a pénztárcát a netto 1000 ft-os árával

- ha biztosítva van a  megfelelő kenés,akkor évekig jól fut,darálás mentesen

-Évente egyszer ha át van zsírozva ,akkor az jó.

Halk ,egyenletes  a futása

Hátrány

-nagyobb terhelésnél vagy ha tartósan kiállva mész a nyeregből ,akkor hamar elkezd kotyogni,orvosolható a probléma a csésze utánállításával.(én 4-5 havonta állítgatom) Egy idő után viszont ,akárhogy állítod a csészét,kotyogni,lógni fog. Ilyenkor érdemes  komplett középrészt cserélni és néha a vázban lévő meneten is átmenni menetmetszővel. De a beállítás tartóssága  függ a csészék minőségétől is !

Én sokat jártam télen is vele, kapott vizet,sarat,latyakot ,nem szorult meg,viszont a porral már vannak gondok,nincs tömítés,könnyen bemegy és beleragad a zsírba. Volt,hogy ez miatt megszorult.

 úgy vettem észre,3-4 év a szavatossága,de ha nincs nagyon szétgyilkolva  csak boltba gurulgat vele az ember,akkor több ideig jó lehet.

Viszont az alsókategóriás új bicajokba nem annyira tartós ,mert általában kevés zsírt tesznek bele a gyárban és fél vagy 1 év múlva legkésőbb cserélni kell.

Tapasztalat

Járkálós bicajba ideális,komolyabb célokra meg ott a monoblock,viszont ugye az nem javítható,kompletten cserés az egész és drágább is.A takarítását célszerű a tél végeztével megcsinálni,mert télen megy tele jobban mindenféle szarral. Ki kell szedni,brigéciolba beáztatni,lemosni,megtörölni,berakni,bezsírozni azt annyi. Nem nagy munka,talán a csésze beállításánál kell jobban odafigyelni,meg persze,hogy ne fordítva legyen visszarakva a tengely (hosszabbik vége a hajtás felőli részen legyen)

Erre ajánlom

Hobi kerékpárokba.

Ennyiért vettem
1000 ft
Csatolt képek
Noname golyóskosaras középrész
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sgtGiggsy avatar
24 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Olcsó
  • Egyszerű, mint a faék, tehát könnyű szerelni
  • Viszonylag strapabíró, csak a csapágy szorul időnként cserére
Hátrány
  • A porvédelemről, mint olyan feledkezzünk is el
  • Nem mindig könnyű eltalálni azt a pontot, ahol még forog ahogy kell, de még nem kotyog idegbeteg módjára
Tapasztalat

Időtlen idők óta ez a biciklik alapvető középrész megoldása. Ez persze azt is jelenti, hogy elhaladt mellette a kor, és a mai modernebb megoldásokkal nem veszi fel a versenyt. Olcsó, és igénytelen, a 150 forintos csapágyon kívül nemigen van olyan része, ami tönkremehet, épp ezért alacsonyabb árkategóriájú, és/vagy nem túl erős igénybevételnek kitett biciklikbe tökéletes megoldás. Rendszeres. vastag zsírozás esetén igazán komoly baj nem lehet vele. Személyes tapasztalat, hogy miután vagy jó két évig rá se néztem (azt megelőzően meg hat évig hevert garászban a komplett bicikli) a szétszerelésnél a csapágykosár apró darabokban hullott ki belőle, de annak semmi nyoma nem volt, hogy bármi egyéb is károsodott volna a hajtásban.

Erre ajánlom

Nem túl erős igénybevételre, és olyanoknak, akiknek az ár elsődleges szempont.

Ennyiért vettem
Ez volt a bicikliben alapból
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CashGetLow avatar
69 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Primitív konstrukció, mely könnyen karbatartható és sokáig hű társa lehet az embernek, ha tudja mire kell használni. Alapjában véve finoman fut, de ahhoz tenni szükséges, hogy ezt hosszabb távon is fent tudjuk tartani. 

Hátrány

Szervízelést igényel, terhelést nem bírja, sérülékeny. A csapágyakat viszonylag többször kell cserélni, hiszen a nagyobb terhelés hatására ezek jobban kopnak, így hamar el kezd kotyogni a hajtás közepe, de szerencsére nem hatalmas összeg ez. Ahogy ez előttem hozzászóló is leírta, tényleg szükséges jó minőségű zsírral megkenni, mert igen könnyen szennyeződik a belseje. 

Tapasztalat

Összehasonlíthatatlan egy monobolokkal szemben, azonban a régi kerékpárokon igen elterjedt megoldás volt,.

Erre ajánlom

Városban szaladgálós MTB-ra. 

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Noname golyóskosaras  2001 középrész
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Alapvető kerékpározásra tervezett, jól beállítható és könnyen szerelhető szerkezet.

A csészék anyaga erős acél nem törik.

A csészén belül jól ki van alakítva a kónusz ami szintén tartós,ritkán szerezhető bele gödrösödés.

Ár/teljesítmény aránya nagyon is jó.

Egyszer jól összerakod akkor 1 évig nem is kell hozzányúlni.

Hátrány

Túlzott terhelést nem szereti könnyen gallyra mehet a csapágyazása.

A csapágygolyók kosara hamar "elkopik" igy utána kikotyogósodik a hajtás.

Könnyen tud korrodálódni időjárás viszontagságaira.

Magas nyomású mosóval nem ajánlott takarítani mert a víz a rossz tömitettség miatt könnyen bejut és ott teszi a dolgát.

Évente 1-2 alkalommal érdemes bő zsírral átkellni a megfelelő müködés érdekében,illetve évente cserére szorul a golyókosár ami végső soron nem nagy baj mert kb 50-100ft darabja.

Tapasztalat

A legolcsóbb középcsapágyazási alternativa.Persze a monoblokkok korában már elavultnak számít,mégis még régebbi egyszerű kerékpárokba alkalmas lehet.

Erre ajánlom

városi használat

Ennyiért vettem
900
Csatolt képek
Noname golyóskosaras  2007 középrész
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
 
csapágyazás:

Golyóskosaras.


 
ház anyaga:

Acél


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Noname golyóskosaras termékkel kapcsolatban: