-könnyű beszerezni,nem húzza le a pénztárcát a netto 1000 ft-os árával
- ha biztosítva van a megfelelő kenés,akkor évekig jól fut,darálás mentesen
-Évente egyszer ha át van zsírozva ,akkor az jó.
Halk ,egyenletes a futása
-nagyobb terhelésnél vagy ha tartósan kiállva mész a nyeregből ,akkor hamar elkezd kotyogni,orvosolható a probléma a csésze utánállításával.(én 4-5 havonta állítgatom) Egy idő után viszont ,akárhogy állítod a csészét,kotyogni,lógni fog. Ilyenkor érdemes komplett középrészt cserélni és néha a vázban lévő meneten is átmenni menetmetszővel. De a beállítás tartóssága függ a csészék minőségétől is !
Én sokat jártam télen is vele, kapott vizet,sarat,latyakot ,nem szorult meg,viszont a porral már vannak gondok,nincs tömítés,könnyen bemegy és beleragad a zsírba. Volt,hogy ez miatt megszorult.
úgy vettem észre,3-4 év a szavatossága,de ha nincs nagyon szétgyilkolva csak boltba gurulgat vele az ember,akkor több ideig jó lehet.
Viszont az alsókategóriás új bicajokba nem annyira tartós ,mert általában kevés zsírt tesznek bele a gyárban és fél vagy 1 év múlva legkésőbb cserélni kell.
Járkálós bicajba ideális,komolyabb célokra meg ott a monoblock,viszont ugye az nem javítható,kompletten cserés az egész és drágább is.A takarítását célszerű a tél végeztével megcsinálni,mert télen megy tele jobban mindenféle szarral. Ki kell szedni,brigéciolba beáztatni,lemosni,megtörölni,berakni,bezsírozni azt annyi. Nem nagy munka,talán a csésze beállításánál kell jobban odafigyelni,meg persze,hogy ne fordítva legyen visszarakva a tengely (hosszabbik vége a hajtás felőli részen legyen)
Hobi kerékpárokba.