Truvativ Howitzer XR középrész

71 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 11.050 Ft

HASONLÓ középrész TERMÉKEK



31-45 (71 vélemény)
Rendezés

Rammiled avatar
31 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon szépn fut baromi masszív  a csapágyak könnyen takaríthatóak mind semi ez se örök életű. De ha karba van tartva akkor egész sokáig lehet használlni

Hátrány

Kicsit könnyen be megy a mocsok a csapágyakhoz én havonta egyszer be fúlytam fék tisztítóval és utánna grafitos zsírral be kentem

Tapasztalat

Nekem nagyon sok mindent ki bírt szerintem meg éri nekem a másik bicóba TEAM van és szerintem semmi külöbség a kettő közt :)

Erre ajánlom

DH, FT, Dirt, Street 4X

Ennyiért vettem
7 ezer
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

asztix avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szépen csendesen fut, a tömítései nagyon jók. Kapott már mindent, de még mindig sármentes a belseje. Elég erős darab. Zárt ipari csapágyak vannak bene. Jó széles, ami nekem nagyon tetszik :)

Hátrány

Sajnos az enyém még nincs egy éves és kotyog egy picit. Szemmel nem látható, de érezhető hogy kotyog ha kézzel próbálgatom. Persze tekerés közben nem zavar be.

 

Elég nehéz a többihez képest.

Tapasztalat

Nem rossz, de ha teheted válaszd a nagytesóját, a Howitzer Team-et.  

Erre ajánlom

- Freeride

- Downhill

- Dirt

- Street

Ennyiért vettem
8-9000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bandyta avatar
41 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
- erős, de ...
Hátrány
- kegyetlen nehéz
Tapasztalat
Rohadt nehéz egy integrálthoz képest, a tengelye több mint fél kiló. A csapágyak nem rosszak, de lehetnének jobbak is.
Erre ajánlom
Dirt, FR, DH.
Ennyiért vettem
6000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Takee avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Finoman fut! Tömítések jók:D  A tengely az mitnemondjak nagyonerős. Még nem kezdett kotyogni.  Cserélhető csapágyas ezért sztem megéri megvenni (nemkell mindíg újatvenni hanemcsak csapágyat kell ami meg ugye 500-1000ft os dolog) ennyi
Hátrány
Még nincsneki
Tapasztalat

fent elmondtam:D

 

Erre ajánlom
mindenre
Ennyiért vettem
7000 magyar $
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Don Pepe avatar
50 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Hasznaltan vettem, uj csapágyakkal, a porvédö sapkák már ki voltak vérezve a csészékben, de van a csapágyon is, szal nem vészes, föleg ennyiért.

Elég masszivnak hat, jo ki kell alátételezni, és akkor atommerev lesz.

A tengellyel agyon lehet ütni egy elefántot, olyanmassziv, cserébe jo nehéz is:D

Hátrány

Szerintem a tengelyt kozépen egy furattal ki lehetne könnnyiteni

Elég vicc a müanyag boritás a két csésze között, egy alátétet kifelejtesz, ráhúzod, millio darabra reped:D

Ujanon kissé borsos az ára.

Erre ajánlom
Dh ,freeride, dirt, street,, nsgysulyu xcsnek,ahol kell a nagy teherbirás, és a súly másodlagos szempont.
Ennyiért vettem
2500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vargamatesz avatar
40 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon finoman fut hála az ipari csapágyaknak. A sarat elég jól birja 

A tengely nagyon merev. Nekem még nem kezdett el kotyogni.  A csapágy eléggé jó.

Hátrány
nem tapasztaltam remélem nem is fogok
Erre ajánlom
FR DH mert van benne anyag
Ennyiért vettem
8990
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Én ilyen monoblokkot használok már 2 éve Holzfeller hajtással.

A csapágyai a mai napig szépen akadásmentesen futnak.

Külső csapágyazása révén nagyobb méretű csapágyai vannak, a belső csapágyas monoblokkokéinál. Ez strapabíróbbá teszi.

A tengelye bitang erős.

Nekem 2 év után sem kotyog.

A hozzá járó hézagoló gyűrűkkel többféle méretű monoblokkházhoz is használható.

Relative jó áron beszerezhető. 

 

Hátrány

Mint az életben semmi úgy ez sem tökéletes. 

Amit én hibaként tudok említeni, azok a tömítések. Ha használja dzsuvában az ember, könnyen belemegy a retek, és recsegni kezd. Ez szétszedéssel, pucolással, bezsírzással orvosolható.

A másik probléma is ehhez kapcsolódik, hogy a csapágyház nem a legerősebb alu ötvözetből készül. Volt már több vázban is ez a monoblokk és volt párszor kipucolva is. Ennek következtében, hiába van hozzá megfelelő monoblokk kiszedő szerszámom, bizony a kis vályatkák, amibe a kulcs "kapaszkodik" bizony elnyalódnak. Nem veszélyesen ugyan, tehát ki tudom még hajtani gond nélkül de esztétikai szempontból nem túl szép.     

 

Tapasztalat
Őszinte leszek én egyetlen okból kifolyólag vettem az XR típust és nem a TEAM-et, mégpedig hogy a TEAM-nek ezüst a színe. Nekem prűdség ide sznobizmus oda ez nem tetszett. Nekem fekete színű kellett, és mivel nem akartam festegetni az XR-t vettem. Megjegyzem nemigazán bántam meg. Az egyik barátomnak TEAM-je van ugyan azzal a Holzfeller hajtással, mint nekem. Elvileg a TEAM-nek ugyan jobbak a csapágyai, viszont a kosz abba is belemegy és az is recseg. Pucolással-zsírzással megszűnik itt is a jelenség. Mivel nekem eddig semmi problémám nem volt ezzel a monoblokkal a fent említetteken kívül, nem is bánom, hogy nem TEAM-et vettem. Ha netalán mégis lenne, (egyenlőre kétlem) valószínűleg cserélve lesz a hajtás, de akkor már Saint, XT, vagy esetleg Race Face Evolve DH jöhet szóba. 
Erre ajánlom
Mint ahogy írják is a dobozon: Enduro, AM, enyhébb FR.
Ennyiért vettem
5800
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SrAta avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Marha jó kis csapágy kibír mindent csak zsír kell neki néha.
Hátrány

Nincs!

Illetve van de az nem a csapágy miatt volt. lsd lent

Tapasztalat

Nekem szervíz tette be és a nagy szakértelmükkel túl sok hézagolót tettek be így a csapágy feszült. Namost ez addig nem is volt észrevehető míg egy nap egy nőci átengedett kocsival a zebrán majd elütött. Ezután beszorult a közepe. Szétszedtem tök laza semmi hibája. Mondom mif*sz. Összerakom 1 hézagolót nem rakok bele és láss csodát semmi baja. HIBÁTLAN!

Úgyh valószínűsíthetem, hogy túlhézagolták azoknak is akiknek szétroppant a csapágy benn!

 

Erre ajánlom
DH, FR, 4X
Ennyiért vettem
6900
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

~Downhill~ avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-nagyon finoman fut

-jó erős birja a strapát

-Nehezen akart belemenni a vázba de ez nem az ő baja

Hátrány

első menetnél leesett a hajtőmű de a csavar rögzittő segittségével minden jóra fordult

 

Erre ajánlom

4x, freeride, magyar dh-ra

 

Ennyiért vettem
9.000
Szerinted hasznos?

BF2 hungarolada avatar
140 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny

szép,erős,csapágyak még bírják

Hátrány

nincs nagyon(v. még nem tapaszaltam)

talán az hogy oda kell figyelni h olyan hajtókart vegyünk amilyenbe howitzeres középrész kell

Tapasztalat
nem tudom hogy tartósabb e mint egy 3 csapágyas gigapipe de ez a szélesebb felépítése miatt és a nagyobb csapágyak miatt szerintem egy merev és tartós hajtást adhat
Erre ajánlom
dh/fr
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pepsyyy avatar
55 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nagyon finoman fut,jók a tömítések, nem túl igényes a cucc, semmi kotyogás 1 év alatt, és persze külső cspágyas
Hátrány
eddig nincs neki  dh1,1 el használom,
Szerinted hasznos?

mr.zero avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

én majd 3 hónap használat után azt mondom h megérte megvenni

erős nagyon

nekem nem recseg nem ropog nincs hangja

sűrűn kell tisztítani és egy csepp olajat rátenni

semmi baja pedig zúzom rendesen

Hátrány
félek a műanyag burkolattó h széttörik de am semmi
Tapasztalat
biztos van ennél jobb is, de azok drágák és nem mindenki szüleinek van tele a pénztárcája vagy épp a sajátja. szóval jó ez.
Erre ajánlom
én dhzok vele meg ugrabugrálok is és semmi szóval sztem mindenre
Ennyiért vettem
6800
Szerinted hasznos?

gabi94 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nemsok....egy hétig van előnye
Hátrány
1hét után meghalt minden bajavolt meguntam kiszedtem garibe kicseréltettem egy teamra azt az jó...lehet csak gyári hiba
Erre ajánlom
inkább nem ajánlom
Ennyiért vettem
8300
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiss Tamás avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
háát nemtom talán h olcsó
Hátrány
2 hét után elkezdett recsegni kattogni utánna meg elkezdett szorulni.Szétszedtem h bezsírozzam meg kitakarítsam és a csapágy darabokba hullott ki teljesen széttört és szétdarálta a csészét belülről.1 hónapig se bírta:D Azóta vettem egy teamet az már bírja fél éve.
Tapasztalat
inkább tegyáél a pénzedhet még 2 ezret és vegyél howitzter teamet az jobb
Erre ajánlom
hát nemtom jó kérdés:D ha nem fogsz ki gyári hiabásat akkor elvileg mindenre:D
Ennyiért vettem
6000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jumper avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát anyi előnye volt h v 5 napig bírta aztánn.....
Hátrány
kb 1 hét után úygelkezdedtt katogni ropogni recsegni........ bá csak hangos volt más baja nem volt :D de azé enyiért kicsit töbet kéne bírni meg truvativ is ... szívás de lehet csak gyárihibás
Erre ajánlom
dh csak nem túl tartós
Ennyiért vettem
8 000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (71 vélemény)
Rendezés
 
tengelytípus:

ISIS


 
csapágyazás:

2-szeresen tömített, nagyméretű zárt golyóscsapágy


 
méretek (mm):

Angol menet:

  • Méret: 68/73mm, Láncvonal: 51mm Rögzítő anya: M15
  • Méret: 68/73mm, Láncvonal: 51mm Rögzítő anya: M12
  • Méret: 68/73mm, Láncvonal: 56mm Rögzítő anya: M12

tömeg:

365g


 
tengely:

Cr-Mo acélExtra erős Howitzer tengely


 
ház anyaga:

fekete alu ötvözet


 
további információk:

Monoblokk anyaga: XR - fekete alu ötvözet; TEAM - CNC megmunkált metálszürke alu ötvözet Extra erős Howitzer tengely


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Howitzer XR termékkel kapcsolatban: