Mielőtt megvettem a Continental Contact gumit, itt olvasgattam utána. Azt olvastam róla, hogy ez a gumi szinte magától suhan, és azt kell hogy mondjam hogyha megvan benne a 4bár akkor ez tényleg igaz, mert borzasztóan jól lehet vele haladni. Sztem a mintázata is igen jó, szépen viselkedik száraz aszfalton.
És akkor jön a nagy DE....sajnos a szempontokból amiért éppen ezt a márkát és a Contact tipust választottam csak a gyorsasága vált be.
Defektállóság? Az első kisebb túrámon rajzszöget fogtam vele és 2perc alatt peremen voltam. A defekt után szálszakadás következett és mivel netről rendeltem nem volt túl egyszerű ennek az orvoslása, a bosszantó pont az volt ebben, hogy a Continental márka és a védelme miatt mertem netről rendelni, hogy "úgysem" lesz ezzel baj:))
A tapadás? Elég jónak éreztem bevallom becsülettel, de a tempózás közbeni gyalogoslelépős satu fékkel csak óvatosan, mert "kilinccsel előre" adta elő és nem is tudtam megfogni a gépet, ledobott magáról mint egy ló:DDD Szal ennél a pontnál azért kicsit elgondolkoztam a tapadásán.
A 4bár? Igen elbírja, de tény hogy ekkor már nagyon pattog a minősíthetetlen debreceni utakon.
Ez a gumi egyébként a hajtogatós kevlárbetétes super light fajtája ennek a tipusnak, összességébe véve én nagyon tudtam volna szeretni, ha nem lettek volna ezek a negatív élmények, tapasztalatok amik voltak. Ezért sajnos most a Contact cseréjén gondolkozok így tavasz közelettével:((
Városi felhasználásra, szigorúan csak aszfaltra ha száguldani szeretnél, úgy hogy monti vázad van és nem óuti:)