Continental Double Fighter III külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2016 (frissítve: 2016.04.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Krupcheck avatar
91 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kb. 700 km-t tettem eddig bele, nagyon változatos körülmények között. Röviden: mindenes guminak vettem, ezt tökéletesen hozza is! Ha az élettartama is rendben lesz, akkor ez egy nagyon jó vétel volt.

 

  • Száraz aszfalton 4,5 baron hasít, mint a disznó, 27 km/h körüli közlekedő tempó az én közepesen szar fizikumommal teljesen vállalható. Mentem 100 km feletti távot is vele, ott se a gumival volt a baj :D
  • 2 baron is haladós és hatékony, de ott nyilván valamivel kisebb a tempó
  • 2 baron kemény földúton, poros, alföldi dűlőutakon elemében van, merev villa mellett is elfogadható komfortot nyújt, és hatékonyan halad
  • Rommá terhelve is stabil, még 2 baron is (17 kilós gyerek + gyerekülés, a hátsó kerékre terhelve)
  • Nyomvályúkból egész jól kimászik az oldalsó bordáival
  • Vizes aszfalton inkább az én bátor(talan)ságom a határ, nem a gumi a szűk keresztmetszet
  • Eső után, vizes földúton teljesen vállalható, nem gyűjti vészesen a sarat
  • Mélyebb saras szakaszokon lendületből át lehet kelni, de ott már elfogy, ha tartósan ilyenen kellene haladni
  • A ragadós, agyagos sarat összeszedi, az nem tud kitisztulni belőle, de ez kb. minden guminál így van
  • Füves, meredek gátoldalon oldalazva simán felmegy, köszönhetően ismét az oldalsó bütyköknek
  • Vizes füvön már vigyázni kell vele, (f)elmegy, de nem oda való
  • Defektet még nem kaptam vele, pedig tényleg mindenen is mentem már át vele (a belsőben van lötyi, de nem látható, hogy működnie kellett volna)
  • Szerelhetősége teljesen oké
Hátrány
  • Mivel mindenes gumi, a szélsőséges körülmények túlmutatnak a határain, de ez egy ilyen műfaj
  • Drótperemes, így nehéz, konkrétan 844 és 849 g-osak az enyémek
  • Ha poros, saras, akkor elég homin néz ki, mert az alacsony középső mintázat miatt olyan, mintha egy rommá kopott terepgumi lenne.
Tapasztalat

27,5x2,0 méretben használom, 26-os vázban, Sun Ringle Inferno 27 felnin (22,3 mm belső szélesség), belsővel. Többnyire 2 bar környékén fut, ha hosszú aszfaltos túra van kilátásban, akkor 4,5 baron.

Erre ajánlom

"Gravel" jellegű felhasználásra, vagy városi harcosoknak, akik néha azért kiszabadulnának az aszfaltutak határain túlra is. Igazi mindenes, de tényleg.

Ennyiért vettem
6890
Mért tömeg
847 g
Csatolt képek
Continental Double Fighter III  2021 külső gumi
városban nincs akadály :D
Continental Double Fighter III  2021 külső gumi
egyik felhasználása, a sok közül
Continental Double Fighter III  2021 külső gumi
a felázott agyagos sár már sok volt
22 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • ETRTO 50-559 (26x1.9)
  • 50-584 (27,5x2.0)
  • 50-622 (29x2.0)

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):

180


tömeg:

800 g


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Double Fighter III
21 válasz
utolsó: 2021. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Double Fighter III termékkel kapcsolatban: