Continental Flow külső gumi

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 3.700 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (18 vélemény)
Rendezés

makranorbert avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Még nem kaptam defektet, pedig minden felé járkálok vele.

A gördülési ellenállása, hát mit mondjak elég zajos, de ezért vettem meg, szeretem hallani ahogy megyek.

A terepen nagyon jól fogja a biciklit ez a Continental külső gumi.

Hátrány

Talán az ,hogy kopik aszfalton.

Erre ajánlom

DH

Ennyiért vettem
3900
Csatolt képek
Continental Flow  2010 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peterszakszon avatar
26 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Speckó nekem defektem nem volt vele.  A viszonylag pici mintázata révén, mely a középvonalát jellemzi, elég jól hajtható, nem "traktoros". A vizet mivel ÉN nem szeretem ezért arról nincs túl sok tapasztalatom, de homokos és köves terepen is remekül vizsgázott a Flow!

Hátrány

Aszfalton kopik a Flow, de melyik terepgumi nem?

Tapasztalat

Én occsó ZSÉ kategóriás - esztétikai hibás - példányt vettem, ami az árát mindenképp megérte!

Erre ajánlom

Elsősorban hátra ajánlanám.  Mert jól kapaszkodik, az oldalsó ívelt és a széle felé magasodó bordáinak köszönhetően szabályosan "beleragad" a kanyarba, nem töri ki a bringa hátulját, ha csak egy erős satuval azt nem akarod! :)

Ennyiért vettem
1900
Csatolt képek
Continental Flow  2010 külső gumi
Continental Flow  2010 külső gumi
Continental Flow  2010 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

- Mikey - avatar
138 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Külsőre jól néz ki és a ZS-kategóriás példányokhoz olcsón hozzá lehet jutni (ezek többnyire esztétikai hibásak).

Idáig egy defektem volt vele, azt is padkán szedtem össze és én voltam a hibás (nem volt benne elég levegő.

Aszfalton használtam, közlekedésre, sok gondom nem volt vele. Kopni sem kopott eddig sokat.

A vele való közlekedés zajjal jár, így azoknak ajánlanám, akik szeretik hallatni másokkal érkezésüket.

Hátrány

Nehezen tudom elképzelni azt a felületet, amin ezzel a mintával igazán tapadna.

A nagy(obb) sebességű döntögetést nem szereti.

Ennyiért vettem
2500
Mért tömeg
590 g
Csatolt képek
Continental Flow  2010 külső gumi
26*2.3 méretben
Szerinted hasznos?

FeorGG avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- tapad hóban, sárban, esőben, 1szval mindenhol

- defektállósága sztem igen jó

- visz. könnyen felraktam a felnimre :D

- az enyém most lesz 4éves (folyamatos használat alatt volt) és még csak most jutott arra a pontra h kilátszódnak a varrások, szval sztemnem aza kopós fajta (mint a CST)

- cserébe sztem ez jó üzlet

Hátrány
- nem tok róla
Tapasztalat
én ehhez úgy jutottam hozzá h egy sz*r joytec agyamat (hardy5-ből lebontottam) elcseréltem haverom faintos első kerekére és ezt adta hozzá, szval nekem viszonylag olcsóé' volt xDés sztem megérte
Erre ajánlom
trial, dirt, fr
Ennyiért vettem
cseréltem
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lengyi avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nekem egész jól bejön még mindig használom.

Nekem jó a defektállósága a régi maxxisem  első nap defektet kapott:D

Jó olcsó stb.

Hátrány
Nincs sok csak egy kicsit csúszik igaz h nem egy terepre való de nem is arra tervezték
Tapasztalat
Nálam ez tovább bírta mint a maxxis a maxxis 4 nap alatt tönkretette a kerekemet. Ugyan annál az ugratónál olyan 8-ast kaptam amit még a legszarabb tescós gumi sem csinál a single track-el
Erre ajánlom
Aszfaltra és földes útra. A kevésbé sáros helyeket is kedveli:D
Ennyiért vettem
2000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Huti avatar
46 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép,olcsó,könnyű,mindenféle méretvariációban kapható,könnyű felrakni a felnire.
Hátrány

Na az van bőven.Nem tapad:ez már ránézésre láttszik ugyanis kicsi, és nevetséges kidolgozású mintázata van,nem igazán kopik ami azért van ,mert túlságosan is kemény keverékből van ,ezért csúszkál úgy mint az állat,defektjavító készlet nélkül ne indulj el sehova ,mert ojan szalagvékonny semmire való oldalfala van hogy nem ellenáll  a felütéseknek egyáltalán, és a tüskéknek sem jelnet gondod a behatolás.

Sárban csak akkot használd ha meguntad az életet vagy iesmi.

Tapasztalat
A keskeny változata jó városba tekerni ,de amúgy ne vegyél iet semmi szín alatt.
Erre ajánlom
A keskeny változata jó a  városba tekerészni ,amúgy nem jó semmire mert 1 kalap szar.
Ennyiért vettem
3000körül
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

msoredi avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
jó a tapadása, de terepre nem nagyon ajánlom. Jól néz ki a keró vele. olcsó
Hátrány
tapadása földúton nagyon gyenge, könnyen kapsz vele defektet
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wino avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó, 1-2 hétig nagyon jó terepen, utcán sem idegesítő tulságosan...
Hátrány
nekem pár hét használat után hihetetlen mértékben csúszni kezdett, pedig kíméltem(nagyjából). A bordázaton sem látszott kopás, mégis ugy csuszik a bikeom,h az már művészet.
Tapasztalat
Lehet hogy csak nekem vannak ilyen problémáim, mert mások dícsérik, de én nem veszek többet ilyet...
Erre ajánlom
Dirtre jó 1 darabig
Ennyiért vettem
1650
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

K750imi avatar
K750imi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól tapad sárban és aszfatom is egyaránt a régi gumihoz képest
Hátrány
én még nem találtam neki de lehet csak azért mert ez eddig a leg komolyabb gumi ami a biciklimen van/volt
Tapasztalat
Az enyém ugyan így néz ki csak Petroll van rá irva és 26x2.50-es méretű én meg vagyok vele elégedve eddig még mindenféle sárból ki jöttem vele kb 3hónapja nyúzom de az előző guminál sokkal jobb hátsó keréken van a Motor krossz pályán jól el vagyok vele.
Erre ajánlom
Sárba lejtőkre
Ennyiért vettem
2500
Szerinted hasznos?

Sitti avatar
Sitti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Talán két dolgot emelnék ki. 1 - Ennyi pénzért szinte ajándék. Hiszen gondoljatok bele, hogy ilyen árban (1600 pénz) a névtelen kőnehéz gagyi cuccok szoktak lenni. 2 - Mivel kevlárperemes egész baráti a súlya is.
Hátrány
Mivel eddig komolyabb külsőket használtam ez nagyon gyengének tűnik utánuk. Sík terepen + betonon egész türhető. Kis súlya miatt jól gyorsul. Kanyarsabilitása is egész jó addig amig tiszta betonúton teszed. Ha por, vagy kavicsok, kövek vannak a kerekék alatt bizonytalanná válik. Amikor elhagyod a biztonságot nyújtó betont előjönnek a hibái. Füvön és egyenetlen úton a kanyarsabilitás szinte nullára csökken. A keresztben álló bütykök miatt nem nagyon lehet vele pl. srégen felmenni egy gátoldalra,mert megcsúszik.
Tapasztalat
Ezért az árért kifejezetten szuper. De ha a túrázásnál többre vágysz akkor válassz valami mást.
Erre ajánlom
Aki nem akar sokat költeni a bringájára, de szeretne a névtelen gumiknál jobbat kapni.
Ennyiért vettem
1600
Szerinted hasznos?

navigator avatar
16 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, bállonos, lassan kopik, kis súly (legjobb méret+súly/ár arány), hajtogatós. Száraz talajon jól kapaszkodik és jól fékezhető.
Hátrány
Aszfalton zúg, nagy gördülési ellenállás, könnyű felütni. Oldaltartása gyengusz. Sarat összegyűjti (ez is).
Tapasztalat
Homokos laza talajon túrázásra használom. Erre kiváló, minden más talajon felejthető a tudása. Ballonossága miatt egy bizonyos határig (míg fel nem ütöd egy nagyobb kövön)jól tompítja a hepehupákat. Inkább nagyobb súlyú túrázóknak vagy kényes fenekűeknek ajánlom.
Erre ajánlom
XC-re laza száraz talajra.
Szerinted hasznos?

ISTVAN avatar
ISTVAN
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Tapasztalat
MEGINT ÉN. SZÓVAL TUDNI KELL MIRE VESZED ÉN ROSSZUL MÉRTEM FEL AZ ABRONCS KÉPESSÉGEIT. DE AZ ÁRRÓL ANNYIT: 1600.-FT AMI AZÉRT 4-5 DOBOZ RED BULL ÁRA. HOGY AZOK A LÁMÁK AKIK 3000-ÉRT VESZIK SZIDJÁK AZ MEGINT MEGÉRNE EGY MISÉT.... TOVÁBBRA IS TARTOM HOGY LÁNYOKNAK NAGYON FINOMAN ERDŐJÁRÓKNAK ÉS ASZFALTRA JÓ VÁLASZTÁS ENNYIÉRT. DH-RA ÉS FREERIDE-RA ALKALMATLAN
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ISTVAN avatar
ISTVAN
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
ÁR,ZAJ
Hátrány
ALACSONY MINTAPROFIL
Tapasztalat
VÁROSI TEKERGÉSRE KIVÁLÓ, DE EGY JÁNOSHEGYI TÚRÁVAL KINYÍRTAM, ÉS MÁK HOGY MEGÚSZTAM 1 ESÉSSEL, SEMMILYEN KAPASZKODÓ KÉPESSÉGE NINCS, A NAGYON KICSI MINTÁJA LESZAKADT VÉGIG. DE ISMÉTLEM AKI ASZFALTON MEGY VAGY SIMÁN GURULGAT EGY ÖSVÉNYEN A GYEREKÉVEL ANNAK REMEK ABRONCS (NEM VAGYOK ÉN SEM EGY DURVA BRINGÁS DE EZ A GUMI NEKEM KEVÉS VOLT)
Erre ajánlom
ASZFALTON TEKERGÉSRE
Szerinted hasznos?

K.Laci avatar
K.Laci
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
54mm széles, szóval nincs az 2,3", de ehhez mérten is könnyű, csak 523g, igaz nekem kevláros van. Szárazon elég a mintázata, jól tart kanyarban, egészen addig, míg sár nincs a környéken. Ilyenkor az oldaltartása tart a nullához, úgy vágódsz el mintha slick gumid lenne. Ellenben az alacsony ritka mintázat miatt nem nagyon szedi a sarat, de amit felszed azt is hamar kidobja. Súlyához képest egész ballonos, még nem ütöttem fel. Aszfalton kicsi az ellenállása.
Hátrány
Lásd az előnyök közt "elrejtve".
Tapasztalat
54mm széles, szóval nincs az 2,3", de ehhez mérten is könnyű, csak 523g, igaz nekem kevláros van. Szárazon elég a mintázata, jól tart kanyarban, egészen addig, míg sár nincs a környéken. Ilyenkor az oldaltartása tart a nullához, úgy vágódsz el mintha slick gumid lenne. Ellenben az alacsony ritka mintázat miatt nem nagyon szedi a sarat, de amit felszed azt is hamar kidobja. Súlyához képest egész ballonos, még nem ütöttem fel. Aszfalton kicsi az ellenállása. Az ára miatt 5répa, mert 1650ért vettem darabját.
Erre ajánlom
Én egy Merida Trans Missionben használom, merevfarúban is jól viselkedett, jól tompít, szárazon nagyobb ugrabugra kivételével mindenre jó lehet ésszel használva.
Szerinted hasznos?

Szalacsi Sándor avatar
Szalacsi Sándor
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
viszonylag vastag és olcsó
Hátrány
állandóan felüti vmi, és a mintázata is egy nagy nulla
Tapasztalat
Hát aki ilyet akar venni az gyorsan felejtse el, ez kibaszott szar, 3000ért sokkal jobb schwalbe space 2.35östlehet venni, azon még rohadtjó a mintázat is
Erre ajánlom
aki nem dh-s csak vmi enyhébb, annak ez tök jó
Szerinted hasznos?

1-15 (18 vélemény)
Rendezés
Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.