Continental Flow külső gumi

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 3.700 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




K.Laci avatar
K.Laci
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
54mm széles, szóval nincs az 2,3", de ehhez mérten is könnyű, csak 523g, igaz nekem kevláros van. Szárazon elég a mintázata, jól tart kanyarban, egészen addig, míg sár nincs a környéken. Ilyenkor az oldaltartása tart a nullához, úgy vágódsz el mintha slick gumid lenne. Ellenben az alacsony ritka mintázat miatt nem nagyon szedi a sarat, de amit felszed azt is hamar kidobja. Súlyához képest egész ballonos, még nem ütöttem fel. Aszfalton kicsi az ellenállása.
Hátrány
Lásd az előnyök közt "elrejtve".
Tapasztalat
54mm széles, szóval nincs az 2,3", de ehhez mérten is könnyű, csak 523g, igaz nekem kevláros van. Szárazon elég a mintázata, jól tart kanyarban, egészen addig, míg sár nincs a környéken. Ilyenkor az oldaltartása tart a nullához, úgy vágódsz el mintha slick gumid lenne. Ellenben az alacsony ritka mintázat miatt nem nagyon szedi a sarat, de amit felszed azt is hamar kidobja. Súlyához képest egész ballonos, még nem ütöttem fel. Aszfalton kicsi az ellenállása. Az ára miatt 5répa, mert 1650ért vettem darabját.
Erre ajánlom
Én egy Merida Trans Missionben használom, merevfarúban is jól viselkedett, jól tompít, szárazon nagyobb ugrabugra kivételével mindenre jó lehet ésszel használva.
Szerinted hasznos?

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.