Continental Grand Prix 4000 külső gumi

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 19.168 Ft - 20.004 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-21 (21 vélemény)
Rendezés

kookusz avatar
18 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű, jól tapad, kanyarokban, is jól tapad. Nagy sebességnél, is jól viselkedik.
Hátrány
Talán az ára, de egyébként mást még nem találtam, de remélem, gogy nem is fogok.
Erre ajánlom
Országútsoknak.
Ennyiért vettem
25 euro darabja
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nyimnyam avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

legalább szép

Hátrány

hát kb 4000 km után egyszerűen felhasadt a gumi több helyen a minta mentén, csoda hogy nem kaptam durrdefektet

Tapasztalat

amíg nem keletkeztek benne ezek a kb 1 centis hasadások, addig semmi baj nem volt vele, szépen futott, defektet is ritkán kaptam mondjuk volt benne defektgátló szalag is. használtam elég ádáz körülmények között is, durva terepen, de sztem akkor se illett volna neki fél év után megadnia magát...

Erre ajánlom
annak aki gyakran szereti cserélni a külsőt
Ennyiért vettem
kb3500/db
17 olvasó 29%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geomailer avatar
Geomailer
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Kedvező menettulajdonságok és komfort, jó defekt és kopásállóság.
Hátrány
Nedves időben , parton fel kicsit nagyobb nyomatéknál hajlamos a kipörgésre.
Tapasztalat
Most érek a második garnitúra végére, garnitúránként kb. 7000 km-et lehet vele menni, ami más , olcsóbb külsővel és a trágya magyar utakkal összevetve jó futásteljesítmény. Összesen 1 defektem volt, kátyu miatt durva felütés,nem a gumi gyengesége. Nagyon jó külső, érdemes beruházni rá.
Erre ajánlom
Edzés, versenyre, az ár nem rossz, csak nem a hiéna magyar kereskedőknél kell beszerzeni.
Ennyiért vettem
EUR 25
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bandino avatar
bandino
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Nagyon komfortos gumi. A gördülési kényelme messze meghaladja az olcsóbb conti modellekét. Leginkább akkor észlelhető, ha előtte egy ultrasport volt fenn. A tapadása is lényegesen jobb, de amikor már erősen megkopik a futófelülelesen, akkor esőben kanyarban okozhat meglepetést. De a fő atrakciója a defektállósága. Egyszer sem kaptam vele defektet 4000 Km során.
Hátrány
Hát igen. Ez elsősorban nem edző kerékre való. Jó gördülés, jó tapadás adott - ebből adódan kopik is rendesen. Persze, mert versenyre találták ki.
Tapasztalat
Korábban Hutchinson drótperemes gumikat használtam, de azok esőben csúsztak. Aztán véletlenül keveredtem barátságba a Contival. Egy időben a probike-ban olcsón lehetett venni Conti 3000 GP-ket. Azóta ha tehetem megmaradok ezen a szinten...amikor pedig nem, akkor marad az Ultra 3000 - de sajnos ez utóbbinál a defekt szerelés már nem ritka és ismeretlen fogalom.
Erre ajánlom
Versenyre. Ha van pénzed edzésre is kiváló a defektállósága miatt, de hangsúloyzottan gyorsan kopik.
Ennyiért vettem
a legutolsót 35 Euroért.
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pali (orszutis hobbista) avatar
Pali (orszutis hobbista)
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Én csak az Ultra sportot próbáltam, de nagyon bevált!!!Megfizethető, kopásálló, fékezéskor is szuper tulajdonságú, esőben veretlen, szóval ajánlom mindenkinek!
Hátrány
Talán a méretválaszték. 700 X 23 a legkisebb ebből a típusból.
Tapasztalat
Gommitaliám volt (gyári), de meghalt 6-700 km után. Aztán feltettem a Contikat és azóta nem is használok mást. Már vagy 9-10000 km van bennük, de csak 1x kaptam defit. Bár 5ezer után megcseréltem az elsőt a hátsóval, ha ez számít vmit. Csak ajánlani tudom! Hangsúlyozom:Ultra sportról van szó és nem Grand Prix-ről!
Erre ajánlom
Aszfaltra kíváló!
Ennyiért vettem
8000/pár
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Long77 avatar
Long77
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Egyáltalán nem kaptam vele defektet, pedig felütöttem jópárszor. Gördülési ellenállása kiváló, esőben nem csúszik, tapad mint állat. Bármelyik kerékre megfelel(?)...
Hátrány
Az ára... Baromi húzós, csak akkor vedd meg, ha villantani szeretnél, más értelme nincs. Schwalbe Stelvio is ezt tudja, fele ennyiért.
Tapasztalat
Szóval a fekete leves: Van benne 4280 km... Lehet, hogy ez csupán nálam jelentkezett, de a futófelület úgy ahogy van, leszakadt. Ujjnyi darabokban foszlott le róla a gumi... Háááát, a Vittoria Zaffiro gyárilag volt a gépemen, és azzal elment (ugyancsak hátul) 5200 km-t... Ez meg ugye egy 2000 ft-os gumi... És az is tapadt még 78 km/h-nál is a Pingyomon. Szóval jó a gumi, de ennyi pénzt nem ér. Elöl még az van fenn, egyelőre ott még bíri...
Erre ajánlom
Szigorúan csak aszfalt, edzés, verseny, bármi...
12 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-21 (21 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

28"x22


 
ajánlott nyomás (bar):

8


 
nyomás (bar):

12


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van (Vectran folyadékkristály-szálak)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:

270g


 
további információk:

A jól bevált aktív szilika összetevő a színes GP4000 abroncsok esetében, biztos tartást ad a peremrésznél is, alacsony gördülő-ellenállás mellett. A gumiban megtalálható szakadásgátló formula megakadályozza a futófelület megmerevedését, miközben nő a megtehető távolság.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Grand Prix 4000 termékkel kapcsolatban: