Continental Grand Prix 4000 külső gumi

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 19.168 Ft - 20.004 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (21 vélemény)
Rendezés

Géza13 avatar
17 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Defekteket aránylag jól bírja

- Gyors

- Jól tapad

- Enyhén vizes, nedves aszfalton még elmegy

Hátrány

- Gyorsan kopik

- Az oldalfalát nem védi semmi

- Drága, a Conti megkéri a népszerűség árát

Tapasztalat

Nos 3 defektem volt vele, ebből 1 ismeretlen, kettő felütés következménye.

Első defekt hátul:

Nem kellett volna, felmart aszfalton végigmenni vele...

Második: Nem tudom, a külsőből nem szedtem ki semmit, ismeretlen

Harmadik: Egy úthiba javítós vájatba koccant bele 30 körül az első kerék, kivédhetetlen

Tapasztalat, hogy sajna gyorsan kopik, ez nyilván a tapadós black chill felület átka is egyben, egy szezon alatt erősen kukás már, ez kilométerben kifejezve olyan 3000-4000. 30km/ó felett hajtva tartósan érzi jól magát, alatta nem az igazi. De olyankor változik a futófelület színe feketére és onnantól jön meg igazán a tapadás, igazából 40-50 körül sem érezni hogy veszítene, jól ki van ez találva, 20-25 tájékán viszont apró szitálást is érezni, ott még nem működik igazán a black chill. A futófelület jelzőig kopott már szinte, a felnivel érintkező részen diszkréten szálak kezdtek leválni, az oldalfalon is kezdenek kifelé integetni az övek. Mondjuk a használata nem tiszta aszfalt, hanem jó magyaros, vegyes aszfalt ötletszerű gödrökkel és rosszul kátyúzott felületekkel tarkítva, nagyon ritkán sóderes, kissé kavicsos, keményre döngölt földút is belefér. Persze a java aszfalt, ahogy illik. Túrára nem bíznék benne, aki biztosabbat akar az válassza szerintem a Gator Hardshellt, ennél bizony kell a tartalék belső a tatyóba meg a mini pumpa, anélkül hosszabb útnak neki se vágj.

Összegzés és reagálás a hozzászólásokra: Nem én és ez a gumi leszünk a legjobb barátok ez biztos, de ez nem feltétlen az abroncs hibája. Mint írtam, két defekt valószínűleg saját hiba, a harmadik ki tudja, lehet rosszul felrakott, kicsit begyűrt belső is, tehát összességében nem lehet rá panasz. Az alföldön, Bács-Kiskun északi felében elég nehéz jó utakat találni, főleg kifogástalan aszfaltot. Koca, öreguras fitnesz-outizáshoz nem feltétlen passzolunk össze, akkor sem ha magamhoz képest tempósan nyomom. Persze aki megteheti hogy cserélgesse az abroncsot és esetenként a felniszettet is az másképp áll hozzá, nekem teljes szezont kell bírnia, nem tehetem meg hogy most megyek túrázni, fel a nehezebb gumi meg az erősebb felni.

 

Erre ajánlom

Edzés, 90%-ban aszfalton

Ennyiért vettem
bringán volt, új állapotban
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hegyi Menő avatar
2 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A régi 23-as gumikat cseréltem le új 25-ös GP4000 sII-re, mert azt mindenki dicsérte. Hát hiba volt. Röviden annyi, hogy az első pár száz km-en nehézkesen gördül, aztán belejön. A tapadása az „namber van”, még lejtőkön, rosszabb minőségű utakon is jól tapad, egyenesen tartja a kormányt, viszont ennek ára van, kopik rendesen. A komfort érzete nagyon jó, mert nem érezni az út apró egyenetlenségeit.

Hátrány

Gyorsan kopik. Gondolom, csak puha gumival tudják ezt a tulajdonságot elérni, ezért egy satuzásnál láthatóan kockásra fékezi a felületet. A defektállósága gyalázatos. Nem magyar utakra való gumi. Apró szilánkok, tüskék könnyen áthatolnak rajta, ezért sok belső gumi és javító készlet szükséges hozzá. Ja és türelem!

Tapasztalat

Miért istenítik ezt olyan sokan?

Azon kívül, hogy jó érzés vele bringázni és stabil, csak rossz tulajdonságai vannak. Nagyon gyorsan kopik, esőben csúszik, állandóan kilyukad, nehéz felrakni a felnire.

Erre ajánlom

Csak tiszta és jó utakra.

Ennyiért vettem
32 euro
Mért tömeg
225 g
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Hihetetlen tartós ahhoz képest hogy ez a Continental versenyköpenye
  • Könnyű
  • jó kanyartartása van
  • elöregedés ellenére maga a gumi nem keményedik fel mint általában.
Hátrány
  • Kínkeserves szenvedés feltenni
  • Napot nem szereti, kirepedezik
  • vizet nem bírja
  • elég magas árképzés
Erre ajánlom

Eredetileg versenyzés lenne a célterülete a Gran Prix 4000-nek de bátran ajánlom napi ingázásra, elöl remek jól tart lassan fogy.

6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikeomur avatar
11 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A Continental Grand Prix 4000 S hajtogathatós gumiköpennyel 6000 km-t tettem meg. Használt bringán volt. Amikor megvettem a bringát, a gumik felértékelésénél ezt gondoltam: "félig lejárva". Minden időjárás körülmény közepette kiprobáltam. Annyira simán gördül, hogy teljesen megfeledkezel arról, hogy "cipő" van rajtad, folytonos a kapcsolat az aszfaltal, a beleolvadás érzetét kelti és ez nagyon jó érzés.

Nagyon könnyű dolgozni vele, levenni, feltenni. Nincs szükség segédeszközre.

Kopásjelzővel látták el, nem lehet túlfutni.

Jó a dizájn.

Könnyű.

Hátrány

Egyszer kaptam vele defektet. Nem tartottam be a gumibelsők cseréjére ajánlott idő intervallumot, nem tudom nem-e a belső volt túl fáradt, de, ha nem is, egy defekt ilyen intenziv használat mellett képben van szerintem. Hogy drága? Nem belépő szintű gumi, komoly teljesitményt nyújt, tartós, az ára tükrözi ezeket a dolgokat és, ha használod, többé sosem gondolsz már a vételárra.

Tapasztalat

Az "elnyűhetetlen" becenevet adtam neki, berendeltem már az utódját, maradtam a márkánál nyilván. Adott szintű bringáknál minden alaktrésznél tartani kell a műszaki szintet, ha nem tartjuk, nevetségesnek tünhetünk, mint az az A4-es Audis testvérünk, aki Tigár abroncsokkal próbálta kihasználni  a németek által autóba lehelt erőt. Gondolom sikertelenül. Komoly bringád van, komolyan gondolod a dolgot, intenziven és sok kilométert tekersz, a Conti GP 4000 S-t neked tervezték.

Erre ajánlom

Évi sokezer kilométeres outisoknak, akik évente csak egy szett gumit akarnak elhasználni, úgy, hogy közben a lejárás veszélye ne álljon fenn, akik olyan hegyekre is felmásznak, ahol vannak teló jelnélküli szakaszok, és a defekt lehetőségének gondolatát, mint plusz rizikó faktort szeretnék teljesen száműzni az életükből.

Ennyiért vettem
Bringán volt
Csatolt képek
Continental Grand Prix 4000  2014 külső gumi
28 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csööpi avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Extra gördülékeny
- Könnyű
- Jól tart
- Erős

Hátrány

- Drága. Nagyon.

Tapasztalat

Elég drága gumik, azonban minőséget kapsz az áráért. Csak úgy suhan, alig van ellenállás, még is jól tart, durván be lehet dönteni a gépet. 
Kemény az anyaga, konkrétan egy tüskét szedtem ki belőle, ami bele is állt az ujjamba, de a belsőt nem érte el. Elég sokat futott. 

Erre ajánlom

Edzésre, versenyre. előre.

Ennyiért vettem
Gépen volt
Csatolt képek
Continental Grand Prix 4000  2013 külső gumi
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sermi avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Remek gördülés

-Kiváló tapadás

-Tartós

Hátrány

-Drága

Tapasztalat

Sok cikket elolvasva jutottam oda hogy a gyári gumikról (Schwalbe Lugano) a Continentalokra váltsak. Elég drága gumi így jól meggondoltam de úgy vélem maximálisan megérte!

Nem véletlen hogy annyit áradoznak a GP 4000 SII-ről, ez tényleg az egyik non plus ultra a hagyományos külsők között. Nagyon alacsony a gördülési ellenállása de úgy hogy emeleltt kiválóan tapad. Vizes körülmények között még nem volt alkalmam tesztelni de a neten ezt a részét is dícsérik.

Tartós gumi és eddig még defektet se kaptam vele. Hozzáteszem én 8-8,5 bar nyomással használom és 25mm-es változatban.

Erre ajánlom

Országúti edzés, verseny, túra

Ennyiért vettem
9500
Csatolt képek
Continental Grand Prix 4000  2015 külső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Werewolfmayer avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- alacsony gördülési ellenállás

- nagyon jó defektvédelem (futófelület)

- könnyen szerelhető

- kopásjelző pontok

 

Hátrány

- nedves felületen rendkívüli mértékben csökken a tapadás

- oldalfal védelem nincs

 

Tapasztalat

A Trek gyári külsőjét cseréltem le ezzel a gumival. Döbbenetes volt a különbség. Kevlárperemes így felszerelni gyerekjáték volt, de leszedni sem nehéz. A gördülési ellenállására valóban nem lehet panaszkodni, mert az alig van neki.:) Száraz aszfalton van igazán elemében. Dönteni jól lehet, a határait egyértelműen lehet érezni. Nedves felületen viszont nagyon óvatosan kell vele bánni, mert olyankor drasztikusan veszít a tapadásból. A defektvédelme nagyon jó. Eddig semmi sem tudott áthatolni a védőrétegen, pedig az már tele van vágásokkal (nem egy a védőrétegig hatolt). Egy felütéses defektet viszont sikerült vele begyűjtenem. A kopásjelző pöttyök meglehetősen hasznosak. Eddig 2000 km van a gumiban és a kopásjelző alapján kb. ennyi lehet még benne mielőtt kukázni kéne.

Erre ajánlom

Országútra

Ennyiért vettem
13000
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

shoji avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Jó menettulajdonságok
  • Rázkódásokat jól elnyeli,emiatt rossz utakon is kényelmes és irányítható
  • Alacsony menetellenállás.Sík úton 53km/h-ig tudtam felgyorsulni,vittoria cx-el csak a 43 ment

 

Hátrány

Apró kavicsokat begyűjti

Hegyes tárgyak (akáctüske,drót,üvegszilánk) gond nélkül áthatolnak a kordszálak között

600 azaz 600 km-t bírt és oldalfaltól kiindulva  félbeszakadt .

Update: párját ~2000km óta nyúzom és semmi gondom sincs vele,valószínűleg gyári hibás volt a másik

Tapasztalat

Ennyi pénzért ilyen kevés km-t ennyi defekttel még nem tekertem.

Erre ajánlom

verseny

edzésre semmi esetre sem

Schwalbe Durano tapasztalataim alapján megbízhatóbb.

Ennyiért vettem
8600
14 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

botvos avatar
74 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- az enyém 4000SII
- nagyon szép :)
- kiemelkedően jól gördül a relatív alacsony max nyomás ellenére (8,5 bar)
- tartós
- jó a defektállósága
- méretpontos, nem üt, nem kóvályog, rögtön a helyére megy szerelés után
- jó tapadás vizes úton is, szárazon kiemelkedően jó
- kivételesen jól gördül rosszabb minőségű aszfalton is

Hátrány

- talán az árát tudnám felhozni, itthon (sajnos) nagyon drága

Tapasztalat

Még kb csak 2e km-t tekertem vele, de nagyon meg vagyok vele elégedve, kiváló választás, eddig a legjobb külső amit használtam.

Erre ajánlom

Országúti edzés, versényzés.

Ennyiért vettem
10000
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rainy avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon jó minőség, rossz utakat is jól tűri, defektem még nem volt vele(igaz nem használom régóta). Gördülési ellenállása igen kicsi. Emelkedőn nem érezni hátrányát, sík úton no.1, lejtőn lehetne kicsit jobb tapadás dőléskor de ezt leszámítva nagyon jó. Könnyű szettel használom, sík úton tekerhető az 50-52 közepes távon vele míg más gumikkal örültem a 45-46-nak is.

Hátrány

Nem találtam, maximum az ára.

Erre ajánlom

országúti edzés, versenyzés

Ennyiért vettem
kerékkel együtt vettem
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Update! Kiegészítés:
  1. Iszonyat jól tűri a rossz utakat, törmeléket, kavicsot. Ha sötétben elbambulok, néha ráfutok némi törmelékre, s az eddigi legnagyobb bűne a guminak az volt, mikor a jó éles kavicsot belelökte a fogaim közé. 
  2. Kis gördülési ellenállás, oldalstabilitás kanyarokban, tartósság.
  3. Dizájn, német minőség, alacsony ár (csillagozás)

 

Defektállóságról párszáz kilométer használat után még nem nyilatkoznék, de tény, hogy remek futású gumi a Continental Grand Prix 4000, elég rossz utakon és városban mentem vele főleg.

Kopásról sem nyilatkoznék párszáz kilométer után, de a "taraj" még megvan rajta, tényleg olyan, mintha aszfalthoz nem ért volna. Gördülni piszok könnyen gördül, nulla az ellenállás, cserébe kiváló stabilitást és biztonságérzetet ad kanyarokban. Én úgy érzem, remekül gyorsítható és kormányozható vele a bicó, bár elöl használom, de nem hinném, hogy nagy különbséget jelentene, ha hátra dobnám. 

Én nagyon elégedett vagyok vele, nedves-nyákos aszfalton azért csökken a tapadás, de még mindig magabiztosabban lehet vele fordulni, mint az általam korábban használt kerekkel (Schwalbe Blizzard, Kenda, Vittoria Zafirro)

 

Leárazásban vettem a hajtogatós változatát, nem bántam meg, eddig remekül teljesít a Continental Grand Prix 4000, és szerintem tartós is lesz ez a darab. Könnyű, patentül ragaszkodik az aszfalthoz, de könnyen gördül, és stabil, főleg nagyobb sebességű meredek fordulókban. Én bárkinek ajánlom. Meg lehet szubjektív, perverz, de nekem tetszik a teljesen fekete abroncs a "conti" jelzésekkel az oldalán. :)

Hátrány

Jelenleg még nem tapasztaltam, azon kívül, hogy kissé borsos árú, valamint veszít a tapadásból nedves úton. Utóbbi szerencsére nem oly' kifejezett.

 

Jelentem, fél év és sok kilométer után sem tudok hátrányról beszámolni, csupán annyiról, hogy a wilierre még nem tettem ilyet. :)

Tapasztalat

Mint említettem, leárazva jutottam hozzá, 8ezerért dobozával a hajtogatóshoz, még valami "handmade in germany" is van rajta, szóval igazi "népi kézmíves darab", de még mindig nincs HT szingó árban :)

 

update:

nézzétek ! másutt e külső darabja 29-31 euró. Hozzátok-vegyétek-tegyétek fel! Mert annyiért ajándék és reális!

Erre ajánlom

Országúton bármire, Akár városi használatra is, ha fontos a rugalmasság-stabilitás-kényelem,.

Ennyiért vettem
8000
Csatolt képek
Continental Grand Prix 4000  2012 külső gumi
27 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

whammy4 avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

3 ezer km alatt még enm volt deffektem
kicsi gördülési ellenállás
nagyon könnyű ez a Continental külső gumi, annyira, hogy menet közben szinte "kong" a gumiban a levegő.
első kerékre ajánlom ,mert szemmel láthatóan gyorsan kopik és az út egyenetlenségeket nagyon szépen kirúgózza. szinte olyan érzetet mintha "teleszkópos lenne a bringa."(622- 25)
bár ha szereted élesen venni a kanyarokat és keményre fújni a gumit akkor nem érdemes, mert már pár kanyarban kicsúszott alólam az eleje. Vagy érdemes kisebb nyomáson használni elől.

 

Hátrány

esőben nem ragaszkodik anniyra az aszfalthoz mint kéne.
oldalfala nagyon sérülékeny, 1 kavics is képes kivágni az odlalát, de szerencsére nem bomlik tovább a szövet.

Tapasztalat

Shchwalbe ultremo R1 és DD helyett ezt venném, mert:
komfortosabb a Continental Grand Prix 4000, tovább bírja, jobb deffekt védelem
A Schwalbén oldalfal és futófelület között érdekes repedések jelennek meg párszáz km után
Aggodalomra ad okot.

Erre ajánlom

országúti edzés versenyzés, városi virsligumisoknak is ha rászánják azt az összeget

Ennyiért vettem
12000
Csatolt képek
Continental Grand Prix 4000  2009 külső gumi
Continental Grand Prix 4000  2009 külső gumi
15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szema avatar
42 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny

defektvédelme kiváló

könnyű (hajtogatós)

alacsony gördülési ellenállás

jól tapad a Continental Grand Prix 4000

több színben van

Hátrány

viszonylag gyorsan kopik, ezért inkább előre ajánlom

elég drága

Tapasztalat

Ez alapvetően egy elég jó külső országúti használatra, de kicsit jobban kopik a kelleténél, pláne, hogy 15 ezer forint körül van az ára.

Erre ajánlom

országútin előre (ha van rá pénzed persze)

Ennyiért vettem
6000
Csatolt képek
Continental Grand Prix 4000  2011 külső gumi
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Racer2 avatar
41 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó defektállóság, még nem volt vele.

Könnyű.

Lassan kopik.

Nagyon jó a gördülési ellenállása.

 

Hátrány

Nem tart olyan jól kanyarokban, a gördülésnek ára van.

Tapasztalat

Nekem a gp 4000 S van, ami egy teljesen más gumi, mint a sima verzió.

Erre ajánlom

Verseny.

Csatolt képek
Continental Grand Prix 4000  2010 külső gumi
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kica51 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Jó gördülési ellenállás. Jó defektállóság, pontos futás. Be kell koptatni a megfelelő tapadáshoz.
Hátrány
Az új gumin van egy viaszréteg, amit formaleválasztóként használnak gyártáskor. Amíg ez le nem kopik, 3-400km, esőben jobb vigyázni. Ezután teljesen jó a tapadás.
Erre ajánlom
Kiváló edzőgumi, de versenyen is megállja a helyét.
Ennyiért vettem
5000
14 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (21 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

28"x22


 
ajánlott nyomás (bar):

8


 
nyomás (bar):

12


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van (Vectran folyadékkristály-szálak)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:

270g


 
további információk:

A jól bevált aktív szilika összetevő a színes GP4000 abroncsok esetében, biztos tartást ad a peremrésznél is, alacsony gördülő-ellenállás mellett. A gumiban megtalálható szakadásgátló formula megakadályozza a futófelület megmerevedését, miközben nő a megtehető távolság.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Grand Prix 4000 termékkel kapcsolatban: