Jó defektállóság, még nem volt vele.
Könnyű.
Lassan kopik.
Nagyon jó a gördülési ellenállása.
Nem tart olyan jól kanyarokban, a gördülésnek ára van.
Nekem a gp 4000 S van, ami egy teljesen más gumi, mint a sima verzió.
Verseny.
Jó defektállóság, még nem volt vele.
Könnyű.
Lassan kopik.
Nagyon jó a gördülési ellenállása.
Nem tart olyan jól kanyarokban, a gördülésnek ára van.
Nekem a gp 4000 S van, ami egy teljesen más gumi, mint a sima verzió.
Verseny.
A jól bevált aktív szilika összetevő a színes GP4000 abroncsok esetében, biztos tartást ad a peremrésznél is, alacsony gördülő-ellenállás mellett. A gumiban megtalálható szakadásgátló formula megakadályozza a futófelület megmerevedését, miközben nő a megtehető távolság.
„Német technológia 1871 óta”
A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.
Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.
A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.
Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.