- Defekteket aránylag jól bírja
- Gyors
- Jól tapad
- Enyhén vizes, nedves aszfalton még elmegy
- Gyorsan kopik
- Az oldalfalát nem védi semmi
- Drága, a Conti megkéri a népszerűség árát
Nos 3 defektem volt vele, ebből 1 ismeretlen, kettő felütés következménye.
Első defekt hátul:
Nem kellett volna, felmart aszfalton végigmenni vele...
Második: Nem tudom, a külsőből nem szedtem ki semmit, ismeretlen
Harmadik: Egy úthiba javítós vájatba koccant bele 30 körül az első kerék, kivédhetetlen
Tapasztalat, hogy sajna gyorsan kopik, ez nyilván a tapadós black chill felület átka is egyben, egy szezon alatt erősen kukás már, ez kilométerben kifejezve olyan 3000-4000. 30km/ó felett hajtva tartósan érzi jól magát, alatta nem az igazi. De olyankor változik a futófelület színe feketére és onnantól jön meg igazán a tapadás, igazából 40-50 körül sem érezni hogy veszítene, jól ki van ez találva, 20-25 tájékán viszont apró szitálást is érezni, ott még nem működik igazán a black chill. A futófelület jelzőig kopott már szinte, a felnivel érintkező részen diszkréten szálak kezdtek leválni, az oldalfalon is kezdenek kifelé integetni az övek. Mondjuk a használata nem tiszta aszfalt, hanem jó magyaros, vegyes aszfalt ötletszerű gödrökkel és rosszul kátyúzott felületekkel tarkítva, nagyon ritkán sóderes, kissé kavicsos, keményre döngölt földút is belefér. Persze a java aszfalt, ahogy illik. Túrára nem bíznék benne, aki biztosabbat akar az válassza szerintem a Gator Hardshellt, ennél bizony kell a tartalék belső a tatyóba meg a mini pumpa, anélkül hosszabb útnak neki se vágj.
Összegzés és reagálás a hozzászólásokra: Nem én és ez a gumi leszünk a legjobb barátok ez biztos, de ez nem feltétlen az abroncs hibája. Mint írtam, két defekt valószínűleg saját hiba, a harmadik ki tudja, lehet rosszul felrakott, kicsit begyűrt belső is, tehát összességében nem lehet rá panasz. Az alföldön, Bács-Kiskun északi felében elég nehéz jó utakat találni, főleg kifogástalan aszfaltot. Koca, öreguras fitnesz-outizáshoz nem feltétlen passzolunk össze, akkor sem ha magamhoz képest tempósan nyomom. Persze aki megteheti hogy cserélgesse az abroncsot és esetenként a felniszettet is az másképp áll hozzá, nekem teljes szezont kell bírnia, nem tehetem meg hogy most megyek túrázni, fel a nehezebb gumi meg az erősebb felni.
Edzés, 90%-ban aszfalton