Continental Grand Prix 4000 külső gumi

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 19.168 Ft - 20.004 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Update! Kiegészítés:
  1. Iszonyat jól tűri a rossz utakat, törmeléket, kavicsot. Ha sötétben elbambulok, néha ráfutok némi törmelékre, s az eddigi legnagyobb bűne a guminak az volt, mikor a jó éles kavicsot belelökte a fogaim közé. 
  2. Kis gördülési ellenállás, oldalstabilitás kanyarokban, tartósság.
  3. Dizájn, német minőség, alacsony ár (csillagozás)

 

Defektállóságról párszáz kilométer használat után még nem nyilatkoznék, de tény, hogy remek futású gumi a Continental Grand Prix 4000, elég rossz utakon és városban mentem vele főleg.

Kopásról sem nyilatkoznék párszáz kilométer után, de a "taraj" még megvan rajta, tényleg olyan, mintha aszfalthoz nem ért volna. Gördülni piszok könnyen gördül, nulla az ellenállás, cserébe kiváló stabilitást és biztonságérzetet ad kanyarokban. Én úgy érzem, remekül gyorsítható és kormányozható vele a bicó, bár elöl használom, de nem hinném, hogy nagy különbséget jelentene, ha hátra dobnám. 

Én nagyon elégedett vagyok vele, nedves-nyákos aszfalton azért csökken a tapadás, de még mindig magabiztosabban lehet vele fordulni, mint az általam korábban használt kerekkel (Schwalbe Blizzard, Kenda, Vittoria Zafirro)

 

Leárazásban vettem a hajtogatós változatát, nem bántam meg, eddig remekül teljesít a Continental Grand Prix 4000, és szerintem tartós is lesz ez a darab. Könnyű, patentül ragaszkodik az aszfalthoz, de könnyen gördül, és stabil, főleg nagyobb sebességű meredek fordulókban. Én bárkinek ajánlom. Meg lehet szubjektív, perverz, de nekem tetszik a teljesen fekete abroncs a "conti" jelzésekkel az oldalán. :)

Hátrány

Jelenleg még nem tapasztaltam, azon kívül, hogy kissé borsos árú, valamint veszít a tapadásból nedves úton. Utóbbi szerencsére nem oly' kifejezett.

 

Jelentem, fél év és sok kilométer után sem tudok hátrányról beszámolni, csupán annyiról, hogy a wilierre még nem tettem ilyet. :)

Tapasztalat

Mint említettem, leárazva jutottam hozzá, 8ezerért dobozával a hajtogatóshoz, még valami "handmade in germany" is van rajta, szóval igazi "népi kézmíves darab", de még mindig nincs HT szingó árban :)

 

update:

nézzétek ! másutt e külső darabja 29-31 euró. Hozzátok-vegyétek-tegyétek fel! Mert annyiért ajándék és reális!

Erre ajánlom

Országúton bármire, Akár városi használatra is, ha fontos a rugalmasság-stabilitás-kényelem,.

Ennyiért vettem
8000
Csatolt képek
Continental Grand Prix 4000  2012 külső gumi
27 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

28"x22


 
ajánlott nyomás (bar):

8


 
nyomás (bar):

12


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van (Vectran folyadékkristály-szálak)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:

270g


 
további információk:

A jól bevált aktív szilika összetevő a színes GP4000 abroncsok esetében, biztos tartást ad a peremrésznél is, alacsony gördülő-ellenállás mellett. A gumiban megtalálható szakadásgátló formula megakadályozza a futófelület megmerevedését, miközben nő a megtehető távolság.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Grand Prix 4000 termékkel kapcsolatban: