A Continental Grand Prix 4000 S hajtogathatós gumiköpennyel 6000 km-t tettem meg. Használt bringán volt. Amikor megvettem a bringát, a gumik felértékelésénél ezt gondoltam: "félig lejárva". Minden időjárás körülmény közepette kiprobáltam. Annyira simán gördül, hogy teljesen megfeledkezel arról, hogy "cipő" van rajtad, folytonos a kapcsolat az aszfaltal, a beleolvadás érzetét kelti és ez nagyon jó érzés.
Nagyon könnyű dolgozni vele, levenni, feltenni. Nincs szükség segédeszközre.
Kopásjelzővel látták el, nem lehet túlfutni.
Jó a dizájn.
Könnyű.
Egyszer kaptam vele defektet. Nem tartottam be a gumibelsők cseréjére ajánlott idő intervallumot, nem tudom nem-e a belső volt túl fáradt, de, ha nem is, egy defekt ilyen intenziv használat mellett képben van szerintem. Hogy drága? Nem belépő szintű gumi, komoly teljesitményt nyújt, tartós, az ára tükrözi ezeket a dolgokat és, ha használod, többé sosem gondolsz már a vételárra.
Az "elnyűhetetlen" becenevet adtam neki, berendeltem már az utódját, maradtam a márkánál nyilván. Adott szintű bringáknál minden alaktrésznél tartani kell a műszaki szintet, ha nem tartjuk, nevetségesnek tünhetünk, mint az az A4-es Audis testvérünk, aki Tigár abroncsokkal próbálta kihasználni a németek által autóba lehelt erőt. Gondolom sikertelenül. Komoly bringád van, komolyan gondolod a dolgot, intenziven és sok kilométert tekersz, a Conti GP 4000 S-t neked tervezték.
Évi sokezer kilométeres outisoknak, akik évente csak egy szett gumit akarnak elhasználni, úgy, hogy közben a lejárás veszélye ne álljon fenn, akik olyan hegyekre is felmásznak, ahol vannak teló jelnélküli szakaszok, és a defekt lehetőségének gondolatát, mint plusz rizikó faktort szeretnék teljesen száműzni az életükből.