Continental Grand Prix 4000 külső gumi

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 19.168 Ft - 20.004 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Géza13 avatar
17 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Defekteket aránylag jól bírja

- Gyors

- Jól tapad

- Enyhén vizes, nedves aszfalton még elmegy

Hátrány

- Gyorsan kopik

- Az oldalfalát nem védi semmi

- Drága, a Conti megkéri a népszerűség árát

Tapasztalat

Nos 3 defektem volt vele, ebből 1 ismeretlen, kettő felütés következménye.

Első defekt hátul:

Nem kellett volna, felmart aszfalton végigmenni vele...

Második: Nem tudom, a külsőből nem szedtem ki semmit, ismeretlen

Harmadik: Egy úthiba javítós vájatba koccant bele 30 körül az első kerék, kivédhetetlen

Tapasztalat, hogy sajna gyorsan kopik, ez nyilván a tapadós black chill felület átka is egyben, egy szezon alatt erősen kukás már, ez kilométerben kifejezve olyan 3000-4000. 30km/ó felett hajtva tartósan érzi jól magát, alatta nem az igazi. De olyankor változik a futófelület színe feketére és onnantól jön meg igazán a tapadás, igazából 40-50 körül sem érezni hogy veszítene, jól ki van ez találva, 20-25 tájékán viszont apró szitálást is érezni, ott még nem működik igazán a black chill. A futófelület jelzőig kopott már szinte, a felnivel érintkező részen diszkréten szálak kezdtek leválni, az oldalfalon is kezdenek kifelé integetni az övek. Mondjuk a használata nem tiszta aszfalt, hanem jó magyaros, vegyes aszfalt ötletszerű gödrökkel és rosszul kátyúzott felületekkel tarkítva, nagyon ritkán sóderes, kissé kavicsos, keményre döngölt földút is belefér. Persze a java aszfalt, ahogy illik. Túrára nem bíznék benne, aki biztosabbat akar az válassza szerintem a Gator Hardshellt, ennél bizony kell a tartalék belső a tatyóba meg a mini pumpa, anélkül hosszabb útnak neki se vágj.

Összegzés és reagálás a hozzászólásokra: Nem én és ez a gumi leszünk a legjobb barátok ez biztos, de ez nem feltétlen az abroncs hibája. Mint írtam, két defekt valószínűleg saját hiba, a harmadik ki tudja, lehet rosszul felrakott, kicsit begyűrt belső is, tehát összességében nem lehet rá panasz. Az alföldön, Bács-Kiskun északi felében elég nehéz jó utakat találni, főleg kifogástalan aszfaltot. Koca, öreguras fitnesz-outizáshoz nem feltétlen passzolunk össze, akkor sem ha magamhoz képest tempósan nyomom. Persze aki megteheti hogy cserélgesse az abroncsot és esetenként a felniszettet is az másképp áll hozzá, nekem teljes szezont kell bírnia, nem tehetem meg hogy most megyek túrázni, fel a nehezebb gumi meg az erősebb felni.

 

Erre ajánlom

Edzés, 90%-ban aszfalton

Ennyiért vettem
bringán volt, új állapotban
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

28"x22


 
ajánlott nyomás (bar):

8


 
nyomás (bar):

12


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van (Vectran folyadékkristály-szálak)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:

270g


 
további információk:

A jól bevált aktív szilika összetevő a színes GP4000 abroncsok esetében, biztos tartást ad a peremrésznél is, alacsony gördülő-ellenállás mellett. A gumiban megtalálható szakadásgátló formula megakadályozza a futófelület megmerevedését, miközben nő a megtehető távolság.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Grand Prix 4000 termékkel kapcsolatban: