Continental Mountain King külső gumi
-
Modellév:
2010
- Listaár: 9.200 Ft
Aszfalton jól bírja, nem nehéz tekerni és eddig nem vettem észre, hogy nagyon kopna. Terepen is elég jó, lefelé nem akadt vele gondom tapadt ha kellett.
Mountain King
A név mond valamit, méghozzá igazat!
Ez egy vérbeli terepgumi, mindenhol elmegy, nem számít, hogy száraz talaj vagy sár vagy murva, állandóan kapaszkodik a talajba. Ezt hegyre tervezték
Hegymenet: Gyökeressziklássáros 30%-os emelkedőn boldogan, kipörgés nélkül felmegy
Lefelé: ha blokkolod a kereket, felszántja a fél hegyoldalat (egyelőre nekem csak hátul van)
Jó a tömege (pedig nekem nem supersonic van!)
Sajnos a defektállósága nem kimagasló
Hamar kopik a aszfalton
Érezni, hogy nagy a gördülési ellenálása aszfalton, de terepen a sűrű mintázat+a gumikeverék segítenek a haladásban
Eddig explorerem volt, AHOZ KÉPEST EZ KING, de az Explorer Supersonic az már hasonlóan király a Mountain Kinghez képest Tehát inkább ezt vegyétek, mint az alap explorert
A defektállóság miatt négy répa
Mindenkinek, aki keveset megy aszfalton, és nem szereti, ha kipörög a kereke
HÁTULRA
- terepen jól érzi magát (köves, sziklás, laza földes)
- nem gyűjti a sarat
- betonon sincs olyan hangja, mint egy közeledő bombázórajnak
- száraz/vizes flaszteron nem tolerálja ha eszetlenkedsz, egészségeseket lehet burkolni vele
„Német technológia 1871 óta”
A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.
Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.
A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.
Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.