Continental Mountain King külső gumi

35 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 9.200 Ft

Használt Continental Mountain King eladó
5.000 Ft
új árához képest: -46%

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



31-35 (35 vélemény)
Rendezés

deed6 avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Terepen maga a tökéletesség! Nem csúszik, jól kanyarodik!
Hátrány
Aszfalton már meglepett párszor: kanyarban elszállt, elsőfékkel faroltam! Vizes aszfalton halál!!! Ahogy megvettem másnap defekt!
Erre ajánlom
Bármire de csak terepen!
Ennyiért vettem
1600
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TéTé avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Aszfalton jól bírja, nem nehéz tekerni és eddig nem vettem észre, hogy nagyon kopna. Terepen is elég jó, lefelé nem akadt vele gondom tapadt ha kellett.

Hátrány
Azt hittem, hogy nagyon jó gumi kb 1hétig... Viszont utána 3hét alatt összeszedtem 5 defektet a legutolsónál pedig csak úgy egyszerűen szétszakadt a külső és nem találtam semmi durvát a közelben ami ezt okozhatta volna...
Tapasztalat
Igazból nem lenne semmi baj vele de nagyon meg lehet útálni mivel semmi defektállósága nincs.
Ennyiért vettem
bicajhoz volt
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nachos avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

Mountain King

A név mond valamit, méghozzá igazat!

Ez egy vérbeli terepgumi, mindenhol elmegy, nem számít, hogy száraz talaj vagy sár vagy murva, állandóan kapaszkodik a talajba.  Ezt hegyre tervezték

Hegymenet: Gyökeressziklássáros 30%-os emelkedőn boldogan, kipörgés nélkül felmegy

Lefelé: ha blokkolod a kereket, felszántja a fél hegyoldalat (egyelőre nekem csak hátul van)

Jó a tömege (pedig nekem nem supersonic van!)

Hátrány

Sajnos a defektállósága nem kimagasló

Hamar kopik a aszfalton

Érezni, hogy nagy a gördülési ellenálása aszfalton, de terepen a sűrű mintázat+a gumikeverék segítenek a haladásban

Tapasztalat

Eddig explorerem volt, AHOZ KÉPEST EZ KING, de az Explorer Supersonic az már hasonlóan király a Mountain Kinghez képest Tehát inkább ezt vegyétek, mint az alap explorert

A defektállóság miatt négy répa

Erre ajánlom

Mindenkinek, aki keveset megy aszfalton, és nem szereti, ha kipörög a kereke

 

 

HÁTULRA

Ennyiért vettem
4000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fecni avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- terepen jól érzi magát (köves, sziklás, laza földes)

- nem gyűjti a sarat

- betonon sincs olyan hangja, mint egy közeledő bombázórajnak

Hátrány

- száraz/vizes flaszteron nem tolerálja ha eszetlenkedsz, egészségeseket lehet burkolni vele

Tapasztalat
Először féltem az kis oldaltartástól, de pozitívan csalódtam. Ennyi pénzért elfogadható kis guma.
Erre ajánlom
Terepre, erdőbe, XC-re. Aszfalt csak mértékkel, mert nem éppen oda való.
Ennyiért vettem
2800 Ft
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KTM fan avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon jól néz ki.Elég széles ahoz,hogy mély homokban is lehessen vele repeszteni.Sárban elég jól kapaszkodik,nagyon jó az öntisztulása.Aszfalton hallatja a hangját:A GUMI ZENÉJE.Legalább hallják,hogy jövök.
Hátrány
Legnagyobb hátránya számomra,hogy defektállósága :0.Röpke 3 hónap alatt 9-szer kaptam defektet az erdőben.Minden alkalommal akác tüskét szedtem ki belőle,pedig nem jártam vele máshol,mint akorábbi gumimmal.Vizes aszfalton 22-23 km/h-nál a nyomvályú miatt lesodródtam az útról.Adrenalinszint megemelkedett.He-he-he.
Tapasztalat
A sok defekt miatt lecseréltem 577 km után elöl-hátul.
Erre ajánlom
Bárkinek aki nem teker sokat akácerdőben és bírja lába a széles gumi okozta nagyobb ellenállást.
Ennyiért vettem
A bringán volt
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-35 (35 vélemény)
Rendezés
 
méret:

26x2.0, 26x2.2, 26x2.4, 28x2.2, 28x2.4


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

460-800


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.