Continental Slash külső gumi

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 5.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

Bioshock avatar
34 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jó oldaltartó képessége van, olcsón kilehet fogni. Aztán itt ki is merült az előnye.

Hátrány

Ritkán vannak a recéi ezért igazán hajlamos a defektre, felütésre. Sürgősen kellett vennem egy külső gumit és olcsósága miatt ezt választottam, de egy 7en belül 2,5-3bar nyomásnál fel is ütöttem "mint a büdös szart". Terepen hiába fékezel, nem sokat kapaszkodik és teljesen mindegy milyen körülmények között és terepen használod, ez mindenhol csúszik!!!

Tapasztalat

A Continental jó minőség, de ezt a gumit nagyon elkurták. Ideiglenesen, sürgős azonnali megoldásnak jó, de meggondolandó, hogy az ember elinduljon e vele terepre...

Erre ajánlom

Kerékpár kerékre: DÍSZNEK!

Ennyiért vettem
3000
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gmatti avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Hátulra használom . Nagyon jól kapaszkodik , fékezékor szinte harapja a talajt.

Kanyarban megfelelően tart .

Hátrány

Aszfalton nagyon gyorsan elkopik , és már új korában annyira

benyomodik a minta , hogy a minták között is leér a gumi a betonra.

Tapasztalat

Erre ajánlom

Túrázni az erdőben.

Csatolt képek
Continental Slash  2010 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szakii avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsóóóó. szerintem jól tapad, oldaltartása is jó. lassan kopik. könnyű (slash pro)
Hátrány
vizes úton szar, de nem vészes.
Tapasztalat

Én a Slash pro-t használom elől. Defektem már volt vagy 2X :)

Egy normális maxxis külső 2X drágább, és annyival nem jobb sztem.

3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BARA avatar
BARA
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Terepen nagyon jó,olyan oldaltapadása van h beszarsz. CONTINENTAL
Hátrány
A mintája. Rámegy kevés víz és a száraz betonon/akármilyen kövön(kerti/térkövön is)elcsúszol vele Rómába. borsos árak...
Tapasztalat
Oldaltartása jó. Közepe szutyok. Vizesen pedig csúszkál... JA? + DRÁGA IS.
Erre ajánlom
-Elsőkerékre azért nem mert fékezéskor kmeny a kerék a zsákba ha vizes a gumi -Hátsóra+azé nem mert olyan és akkora éles tárgy fér be a hézagok közöztt ami csak akar. Szóval nemtom hova való...
Ennyiért vettem
nem enyém
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pipre avatar
Pipre
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Oldalra nagyon jól tapad, az istennek se kopik, nem pörög el, terepre tökéletes.
Hátrány
Középen a minta sz*rt sem ér.
Tapasztalat
Oldalra, kanyarokban nagyon jól tapad, de ha mész gyorsan, és besatulsz fékel, nem sokat segít. Nemrég engem majdnem elütött egy busz, mert kivágott, és nem tudtam megállni. Én előre tudnám ajánlani, mert oda nagyon jó.
Erre ajánlom
Terpre, marathonra ne keress jobb gumit!!!
Ennyiért vettem
4200
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Menzi avatar
Menzi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Megy, gurul, felfújódik, leereszt.
Hátrány
Átlyukad kevlárkellbele, s drága lesz.
Tapasztalat
Jó kis gumi lenne, ha nem kaptam volna vele 2 nap 3 defektet. Így már mindkettőbe kevlar szallag van, azóta nincs semmi baj. Valamint száraz talajon ütő, de ha kapsz egy vízfoltot bajng... és vér meg amit akarsz. múltkor 30 al szívtam meg egy baromi forgalmas útszakaszon nagy fordulásnál. Ha óvatosan mész vele vizes talajon nó problémó. Terepen nempróbáltam... Hangos ? Ráz ? A tiétek lehet, ez nem. Kövinek tuti nem ilyet veszek. De aki akarja próbálja ki. Ja és hogy az első nem kopik még?... hát lehet azért, mert a hátsón ülsz ?! hmmm a szar innovám se kopott meg elől 3 év alatt sem, a hátsó meg darabokra foszlott, nade mindegy...
Erre ajánlom
Igazándiból nem mondom, hogy semmire, mer' én is ezt használom városba, szal erre jó.
Ennyiért vettem
3600
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zsol avatar
Zsol
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsóér meg lehet venni :)
Hátrány
Állandó defektveszély! A bütykök olyan messze vannak egymástól, hogy a köztük lévő sima rész is leér az útra/terepre.
Tapasztalat
Ki látott már olyat, hogy egy gumi a bütykök között kopjon..? Helyette inkább a Conti Explorer-t ajánlanám!
Erre ajánlom
Há nem tom, igazából semmire sem jó... Aszfalton kerepel és ráz, mint állat. Terepen az első méteren defektet kapsz.
Ennyiért vettem
1290
Szerinted hasznos?

RitcheyRich avatar
RitcheyRich
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
kemény keverék városban kiváló enyhe dirt-re használom arra eddig bevált.Nem épp terepre van de ott is helytáll
Hátrány
zajos és ráz de ez engem felráz szó szerint a kosz megakad benne aztán szemen lő. De ez terepgumi
Tapasztalat
kiváló külső városi baromkodásra a kemény összetétel miatt
Erre ajánlom
Dirt/Street enyhe terep
Ennyiért vettem
3800
Szerinted hasznos?

Hardy91 avatar
Hardy91
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
gyors,akkor tapad amikor kell,elől használtam de fél év után is alig kopott...pedig elég sokat tekertem vele.nagyon kicsi súly ..jó ár.
Hátrány
a kis súly miatt hajlékony és vékonyka...amugy ahoz képes h 2.35nek irják,a hátsó gumim(schwalbe space 2.35)kb. 2szer akkora...nem mértem még le mekkora centibe,de ez biztos h nem 2.35"
Tapasztalat
már leirtam.............sztem..:P
Erre ajánlom
dirt-re is simán jó,amugy ez egy igazi xc-gumi.
Ennyiért vettem
3000
Szerinted hasznos?

ihu avatar
ihu
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jó kis külsőről van szó.A tapadása mind terepe(erdő)mind aszfalton elég jó.Eddig nem kopott semmit de még alig használtam.Szárazon és nedves talajon is jól tapad.
Hátrány
A mintázata miatt hangos azfalton.(ha ez hátrány)
Tapasztalat
Nekem eddig nagyon bevált.
Erre ajánlom
CC,
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.3


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:
  • van (ProTection)
  • nincs

 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

700


 
további információk:

A laza talaj és a mostoha időjárási körülmények specialistája.Nyitott sokszögű profil, új, nedves tapadású gumikeverék, erős drótos illetve ProTection változat.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Slash termékkel kapcsolatban: