Continental Diesel külső gumi

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 5.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (56 vélemény)
Rendezés

FroggerQ3 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- XC-re tökéletes
- 84 TPI-s
- olcsó
(- jól néz ki)

Hátrány

- aszfalton nagy az ellenállása, és gyorsan kopik, főleg melegben (Nahát!)
- conti 2,5-es belső kell bele, vagy ami széles gumóhoz való (26X1.75-2.5)
- sok követ összeszed, ami nem tud kiesni a mintázatból, ez néha bosszantó

Tapasztalat

Ez nem az erősített változat. Előre-hátulra is ezt raktam, 3,2 bar nyomáson használom már 1,5 éve (max 4.0 bar-t bír). Defektet még nem kaptam, csak a 2,5-es continental belső adta meg magát, mert gyári hibás volt. Szerszám nem szükséges a felszereléséhez, de nem mindegy milyen irányban rakod fel az adott kerékre.

Sárban el lehet vele evezni, de nagyon sokat összeszed belőle, agyagos-sáros talajon horror. Enyhén saras félszáraz talajon nehéz tekerni, mert nagyon tapad a mintája miatt, de minden más időben jól megállja a helyét. Aszfaltra NEM való!
Mivel Mavic 221-es felnire raktam, ezért ballonosabbnak érződik különösen sziklás talajon, hegymenetben. A keskeny felni ellenére SOHA nem úszott meg az eleje, és a felniről sem akart lejönni a gumó. KENDA hajadra és társai messze elbújhatnak mögötte.

Erre ajánlom

XC-re tök jó.

DH, FR és egyéb légimentőket is igénylő sportra szerintem nem, és tapasztalatom sincs benne.

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Continental Diesel külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gulyadavid avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Jó tapadás száraz talajon

- Jó a defektállósága / én még nem kaptam defektet vele /

- Jó ár/érték arány

Hátrány

- Sárban könnyen megszedi magát a Continental Diesel

- Egyáltalán nem pucolódik könnyen

- Nedves, sáros környezetben könnyen megcsúszik a kanyarokban

Tapasztalat

Elég jó menettulajdonsága van, megállja a helyét minden terepen /köves, kavicsos, földes, füves/, de sárban brutális /nem a jó értelembe véve/

Erre ajánlom

DH

Csatolt képek
Continental Diesel  2012 külső gumi
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

panzer21 avatar
18 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon jó külső a Diesel meg vagyok vele elégedve, nem kaptam még vele defektet. Hátsó keréken van nekem mégpedig 2.5- ös szélességben és a kanyarokban nagyon jól tapad. Elég nagy a gördülési ellenállása szerintem. Egyáltalán nem csúszkál. A kerékpárt nagyon jól tartja nagy sebességnél is, hátulját jól lehet emiatt irányítani. Esőben, hóban nekem jól szerepelt, de inkább poros kavicsos útra ajánlom ilyen szélességgel.

Hátrány

semmi.

Tapasztalat

Nagyon meg vagyok elégedve a Diesel tapadásával, jól kezelhető a bicajom hátulja.

Erre ajánlom

DH/Fr/Xc/AM.

Csatolt képek
Continental Diesel  2009 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mikloskaresz avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Jól tapad minden körülmény közt

- Nagyon stabil vele a bringa

- Nagyon rugalmas a Continental Diesel

Hátrány

- Aszfalton baromi gyorsan kopik

- Sárban nehezen pucolódik

Tapasztalat

Első keréken nekem túl szélesnek tűnik.

Erre ajánlom

Freeride

Downhill

Csatolt képek
Continental Diesel külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

user2543 avatar
73 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Gyakorlatilag minden időjárási körülmény közt megállja a helyét, jól tapad, jó az oldaltartása, alacsony, 1,5-2 bar nyomáson sem kapsz vele defektet, szúrásos defekt is alig volt. Sokáig tart, ha nem farolgatsz vele. Szöges gumiként hóban, jégen is jó. 

Hátrány

Nehezebben tisztul saras időben. Nem grammvadászoknak való gumi.

Tapasztalat

Sokan írják, hogy vékony az oldalfala, meg felütik lépten nyomon. Emberek, fogtatok már alap high rollert, vagy tioga factory dh-t? Járdára kisebb szögben mész fel és már látod is a belsőt. De ez? Azokhoz képest rohadt vastag oldalfala van és nem hiszem, hogy csak a vastag belső használata miatt nem volt vele felütésem. 

Viszonylag olcsó (3-6000 ft) gumik közt szerintem ez teljesít a legjobban. Még schwalbe space-t, meg kenda nevegalt tervezek használni, azokról még jókat lehet hallani.

Erre ajánlom

DH/Freeride

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Continental Diesel  2006 külső gumi
Continental Diesel
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

johnon avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- vastagon bordázott futófelülete miatt nehezen kapsz vele defektet

-nagyon tartós 500 km után még megtalálható rajta az  öntési sorja

-sáros,vizes erdei úton érzi magát a legjobban

-emelkedőn jó

Hátrány

-nem szereti az aszfaltos emelkedőket,túl széles és méjen barázdált

-nehéz

Tapasztalat

mióta túrázáshoz ezt használom még nem csúszott ki a kerék alólam! A gumi összetétele miatt viszont az aszfaltot sem emelkedőn sem lejtőn nem kedfeli.A gyártó freeride-ra ajánlja.Lehet benne valami! Első és hátsó kerékre egyaránt ajánlom,csak nézzük meg a cimkét mert a forgásiránya nem ugyanaz elől és hátul! Nagyon jól fog kavicsos, sáros,murvás,sziklás terepen.Egy jó belső gumival!

Erre ajánlom

A gyártó freeride-ra, én arra és túrára is, ha nem kell sokat aszfalton tekerni

Ennyiért vettem
párban 24 euró, de darabra is csak 15
Csatolt képek
Continental Diesel  2010 külső gumi
Continental Diesel  2010 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vajdacs01 avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Defektállóság, kopásállóság, nem néz ki rosszul, erősnek vélem az oldalfalát is, könnyű szerelhetőség, nem kell csengő, mert olyan a hangja a guminak, mint a Lada Nivának, csak úgy morajlik, és mindenki felfogja fogni, h ha közeledsz. 

Hátrány

Mivel elég sok grammániás bolond van - elnézést ha vkit megsértettem - nehéznek mondanám, de engem ez nem szokott zavarni. Nem a gumi a nehéz, Te vagy a puhány! Elég hangos, messziről meghallják, h ha közeledem, ezt nem tartanám hátránynak, de biztos sok mindenkit zavar. Amit viszont hátránynak mondanék, h nedves/vizes úton nagy tempóval (30km/h) nagy kanyart venni vele, picit félős, csúszkál, és ez csak rosszabb lesz, h ha kopik. De nem aszfaltra találták ki, így nincs gond. 

Tapasztalat

2010.07.06.-án vettem, 4000 Ft-ot fizettem érte. Elsőre sajnáltam a pénzt, de így 8 hónappal később, azt mondom, a következő gumim is ez lesz! Több, mint 10000 km-t futott - nem elírás  -, sőt még most is használom, amit kiemelnék, h a fent említett távot teljes mértékben defektmentesen tette meg, a mai napig nem szedtem le a felniről, amióta megvásároltam, és felraktam. Leginkább aszfalton használom, de ha olyan van akkor sárba, hóba és jégen is. Picit kopotabb állapotban van már, nedves aszfalton, meg-meg csúszik. Hóban tökéletesen használtam, nem azt mondom, h tapad, de meglepően jól kapaszkodik. Sőt, talán hóba még jobb is, mint nedves/vizes úton. A jégen 1x k*rva nagyon estem vele, de hát jégre szöges gumia a jó. Nagy előnynek írnám le, h ahozz képest, h mennyit, és h jórészt aszfalton használtam nehezen kopik. 45-50km/h felett eléggé rázza a bicajt, de nem is erre a tempóra találták ezt ki. Sárba nem rossz, bár szerintem eléggé beragad a mintázatba, és utána az összeset a pofámba csapja. Nem 1 ember írta, h nem eléggé defektálló, hát ezt megcáfolom, akácerdőn, 10 tucat széttört üvegen keresztül mentem vele, nem egy bukkanóba is belementem, a vasúti töltés kavicsai se tudták kilyukasztani. Sajnálom, h így lehúzzák ezt a  gumt, szerintem 4.9-et megérdemelne, hanem 5-öt, bár lehet, h nálam azért volt ilyen jó, mert nem arra használtam amire ajánlják. Elöl-hátul ezt használom, az első még szinte alig kopott, igaz az még 4-5 hónapos, de simán 95%-os állapotban van. Maximum 2 Bar-os nyomáson használtam, de átlagba csak 1,5 volt. Kopásállóságát valószínű az is meghatározza, h fékeze, én nagyon ritkán fékeztem vele blokkolosat, szeretem kihasználni teljes mértékben a féket, úgy, h minél nagyobb legyen a fékhatás, de ha beblokkol, akkor ugye az már nem olyan, így javaslom, ne fékezgesd el, mert akkor gyorsabban kopik, és hamarabb kapsz vele defektet is. Nagyon jó gumi! 

Erre ajánlom

Országúti bicajozásra nem ajánlom xD

De túrázásra, Xc-re tökéletes.

Ennyiért vettem
4000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wydra avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem sokat tapasztaltam, de véglis tapad! Terepre jó de csak is arra, és ott is vigyázni kell ne hogy belemenj egy nagyobb kátyuba mert egyből defekt.
Hátrány
Nagyon vékony a fala, ha egy hét alatt 8-szór nem volt vele defektem akkor egyszer sem. Felütés védelem nulla. Csúszkáll benne a belső. Minden cuccot össze szedsz vele mert minden beleragad és csak bottal vagy valami ilyesmivel tudod csak kitakarítani.
Tapasztalat
Hát ennyi pénzért inkább egy kenda vagy egy duro. Én kendát használok már nagyon rég óta és csak kiváncsiságból vettem a continentalt, de jó nagy csalódás volt.(jó lehet ez csak a disel-re igaz). Én senkinek sem ajánlom, kivéve ha szeret foltozgatni. Kenda vagy duro ez az én véleményem. :D
Erre ajánlom
Hát csak is terepre városba nem nagyon vált be nekem.
Ennyiért vettem
3000
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jackice avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nemigazán van maximum annyi hogy kemény keverék és sokáig bírja és tapad a kanyarokban
Hátrány

 1 évig használtam és kb. 40 defektem volt ez nem vicc, ez a gumi túl nagy ha defekted van képtelenség tolni mivel magától leesik a felniről a belső csuszkál benne és mindig ferdén állt szelep

-A sarat nagyon szereti öntisztulása nagyon rossz.

Erre ajánlom
Dh/Fr
Ennyiért vettem
5000
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xyrider avatar
23 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
defektet nem kaptam vele,hátul használtam
Hátrány

hülye módon vannak elhelyezve a bütykök középen semmi nem tartja a biciklit amig elöl volt sorba csusztam ki minden kanyarba most hátul van egyszerüen nem lehet vele fékezni meg megsimogatom a fékkart és már blokkol és olyan hangosan farol h beszakad a dobhártyám  még 2,5 BAR-on is felütöm  repedezik az oldala

én ingyen kaptam de igy sem érte meg

Erre ajánlom
senkinek semmire
Ennyiért vettem
adták ingyen de már bánom
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

crown.victoria avatar
18 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Lassan kopik (nem a hajtott keréken), erős oldalfal, könnyű felrakás és levétel, tapad mint állat, nem csúszkál.

Hátrány
Egy év alatt kb. 10-12 defektem volt vele. Súly.
Erre ajánlom
pistabácsinak a traktorra
Ennyiért vettem
4990 ft
Szerinted hasznos?

Dirt_Zoli avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nekem 2 defektem volt 1 év alatt !!!! ugyh sztem egyáltalán nem rosz.

Én is lefogom cserélni hamarosan de semmi bajom nincs vele.

Hátrány
nekem nem tetszik túlzottan a kinézete.
Erre ajánlom
Én Dirt-re használom de DH-ra inkább való
Ennyiért vettem
5e kb
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Olivera avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Konkrétan nekem hátul van (még..., mert elől is az lesz), de amióta megvan nem volt vele defektem. Baromi széles ami amúgy feelinges, meg jól néz ki, de egy traktor kisebb gumit cipel. Alapvetően szeretem, amennyit cerózok arra tökéletes. Kopás: fogalmam nincs beletettem már egy pár ezrest, semmi... Sokan írjátok hogy nehéz a felnire tuszkolni. Nos lehet hogy az én felnim a szar, de nekem dm24-es hátsó felnire minden tökölés nélkül felhuppan. Tök jól morog az aszfalton :D
Hátrány
Kib.ott nehéz tekerni betonon. fű+vizes közeg= halál. Sáron még nem teszteltem, majd kiderül. Viszonylag óccsó, viszont baromi széles, a mintája hulladék.
Erre ajánlom
Abszolút dh, dirt, stb. (mondjuk én freeriden hajtom, de ez az én hülyeségem.)
Ennyiért vettem
adták a ceróhoz :D
Szerinted hasznos?

szabesz avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Talán elsőre jol néz ki.:)
Hátrány
Ez már több van neki. 3hónap alatt míg használtam volt vagy 10defektem...(ha nem több) pedig maxxis freeride gumi volt mindig benne.
Tapasztalat
Inkább egy highrollert. ok?
Erre ajánlom
fr
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pepperoni avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon bejött, tapad mintha oda szögezték volna a földöz, minden talajon megállja a helyét, pokoli erős, "természetes eredetű" defektem nem volt vele csak egyszer egy sörözősebb napon a fúvócsöves teszten bukott meg de ott is sokadszorra xD , kis nyomáson is jól bírja, ezzel a gumival a felni szinte felüthetetlen.

Én elől-hátul használtam, esőben sárban is tartja a cangát, nagy sebesség?? örüljön az ember ha megtudja hajtani (single speed) nem hogy az tartani xD

Hátrány
Pokoli nehéz (1,2Kg) , aszfalton kicsit jobban kopik, de ezt nem is negatívom mert ha nem kopna akkor ez lenne a tökletes gumi, mérete és mintája miatt nagy a gördülési ellenállása, még nem kopik be addig morog de ez adja a feelingjét .
Tapasztalat
Nagyon bejött,  most Continetal Gravity-t használok, de még tuti lessz Diesel-em.
Erre ajánlom
Mindenre, kivéve túrázni meg folyamatosan aszfaltra.
Ennyiért vettem
4000
Szerinted hasznos?

1-15 (56 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

2.5


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

1200


 
további információk:

A drótos verzió extra erősítéssel rendelkezik a kerékpárparki használathoz. Mindezt az esésekhez és az ugrásokhoz szükséges tartóssághoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Diesel termékkel kapcsolatban: