Continental Spike Claw külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.04.)
  • Listaár: 29.768 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

JPeti86 avatar
32 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Idén télen tettem rá a bicimre, elöl-hátul, mikor leesett a hó. Meg kell mondjam, olyan vele hóban meg jégbordán menni, mintha aszfalton menne az ember. tökéletes kanyarodás, tökéletes fékhatás elöl-hátul. (amúgy olyan 3 bar-ra fújtam)

Hátrány

Talán a szélessége, meg a széles bütykök, ami egyben előny is a kezelés szempontjából, de az 1997-es MTB-be alig fért el a vázban hátul, konkrétan precízkedni kellett hogy legyen pár milliméter a bütykök és a váz között. Lehet, hogy idén télen inkább a DH bringába teszem bele :-)

Tapasztalat

Mivel a szögek mindig leérnek, aszfalton csak 2 hóbucka között ajánlott vele menni, különben a szegek egyszercsak elkopnak (gondolom), illetve elég hangos aszfalton (mintha murván gurulna az ember)

Erre ajánlom

Hóbuckákon és jégbordákon való freeride-ozásra :-)

Ennyiért vettem
14.990 /db használtan
Mért tömeg
992 g
Csatolt képek
Continental Spike Claw  2014 külső gumi
Mérleg fotó
Continental Spike Claw  2014 külső gumi
futófelület
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Foxus avatar
32 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Érdekes egy gumi a Spike Claw. Amikor kézbe veszed, lehet érezni milyen brutál mennyiségű anyag van benne.Kemény az oldalfala, ami egyébbként kevláros. Tuti hogy nincs olyan jégborda, vagy bármi más ami ki tudná vágni.Ennek ellenére rendkívül jól gurul, kicsi gördülési ellenállással rendelkezik.Elképesztően jól fog a magas hóban,sárban, és a jégen is.15%-os lefagyott aszfalton is simán felmegy, az autósok meg vakarják a fejüket hogy ez meg miez.Száraz aszfalton is meglepően jól gurul, de ilyenkor a hangja olyan mintha murván közlekednél. A szegek egyáltalán nem kopnak, és egy kúpos fogóval egyszerűen kivehetőek, bár a visszahelyezése már rutint kíván.........Most már a 3e km-es tapasztalataimat tudom megosztani.Idén télen nem volt hó, ennek ellenére November óta fennt van a köppeny. Kb. 3 szeg már letört, mert szinte csak aszfalton használtam, igaz jégre hajtva ez nem észrevehető.Nemrég kivettem a középső sor szegeit, elég ha kanyarban tart.Semmit nem kopott a futófelület, pedig puha összetételű.Szerintem 10-15 ezret simán kibír.Ja és ha ezzel tekersz egész télen, a többiek meg könnyű gmikkal, akkor meg fognak lepődni az első versenyen, amikor te is felrakod a versenyre szánt köppenyeket.Brutál kondit ad a sújtöbblet, amit meg kell forgatnod.Egy defektem sem volt vele, szerintem semmi nem böki át az erösített futófelület miatt.

Hátrány

Maximum a súlya(1 kg) ennek ellenére könnyen gördül ez a Continental külső gumi.

na meg persze elképesztően drága a bolti ára(20rugó/db)

Az első pár alkalommal iszonyatosan elfáradsz, ha tartani akarod a tempót az 500g-os gumival tekerő társaidal.

Erre ajánlom

Téli tekerés, szegek nélkül sárban dagonyázás.

Csatolt képek
Continental Spike Claw  2010 külső gumi
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26 x 2,1


 
ajánlott nyomás (bar):

3.4


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):

84


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
további információk:

A bütykökön található kis fémszegek havas és jeges talajon is jó tapadást biztosítanak. Nyitott futófelületének köszönhetően jó öntisztulási tulajdonságokkal rendelkezik, melyet sáros és havas talajon remekül kihasznál. A Spike Claw nagy felületének köszönhetően szinte alig süllyed be a talajba. 120 vagy 240 edzett acélszöggel kapható.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Spike Claw termékkel kapcsolatban: