Érdekes egy gumi a Spike Claw. Amikor kézbe veszed, lehet érezni milyen brutál mennyiségű anyag van benne.Kemény az oldalfala, ami egyébbként kevláros. Tuti hogy nincs olyan jégborda, vagy bármi más ami ki tudná vágni.Ennek ellenére rendkívül jól gurul, kicsi gördülési ellenállással rendelkezik.Elképesztően jól fog a magas hóban,sárban, és a jégen is.15%-os lefagyott aszfalton is simán felmegy, az autósok meg vakarják a fejüket hogy ez meg miez.Száraz aszfalton is meglepően jól gurul, de ilyenkor a hangja olyan mintha murván közlekednél. A szegek egyáltalán nem kopnak, és egy kúpos fogóval egyszerűen kivehetőek, bár a visszahelyezése már rutint kíván.........Most már a 3e km-es tapasztalataimat tudom megosztani.Idén télen nem volt hó, ennek ellenére November óta fennt van a köppeny. Kb. 3 szeg már letört, mert szinte csak aszfalton használtam, igaz jégre hajtva ez nem észrevehető.Nemrég kivettem a középső sor szegeit, elég ha kanyarban tart.Semmit nem kopott a futófelület, pedig puha összetételű.Szerintem 10-15 ezret simán kibír.Ja és ha ezzel tekersz egész télen, a többiek meg könnyű gmikkal, akkor meg fognak lepődni az első versenyen, amikor te is felrakod a versenyre szánt köppenyeket.Brutál kondit ad a sújtöbblet, amit meg kell forgatnod.Egy defektem sem volt vele, szerintem semmi nem böki át az erösített futófelület miatt.
Maximum a súlya(1 kg) ennek ellenére könnyen gördül ez a Continental külső gumi.
na meg persze elképesztően drága a bolti ára(20rugó/db)
Az első pár alkalommal iszonyatosan elfáradsz, ha tartani akarod a tempót az 500g-os gumival tekerő társaidal.
Téli tekerés, szegek nélkül sárban dagonyázás.

