Continental Supersport Plus külső gumi

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 8.700 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Krupcheck avatar
91 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

[update] 2014.05.29.

 

fogalmam sincs hány km után. ami viszonylag, de nem vészesen sokat jelent, mivel '13-ban alig bringáztam /: kb. 3000-4500?

  • ld. hátrány....
  • még jó volt, nagyon szerettem, de a következő nem ilyen lesz ):
  • jelenleg 23-as Zaffiro van fenn, az érezhetően kevésbé komfortos, mint ez volt

 

[a leírás frissítve/újraírva, ca. 1500 km-en vagyok túl a gumikkal] 2012. október

700x25c (622x25) verzió

 

  • igen jó tapadás száraz, tiszta aszfalton, elfogadható tapadás vízen
  • ennek ellenére kicsi gördülési ellenállás
  • szépen lehet dönteni az egyenletes "minta" (inkább mintátlanság) miatt
  • meglepően jó viselkedés aprósziklás-kavicsos-saras úton (jó, ehhez kellettek idegek, de le is mentem meg fel is jöttem, szinte montis tempóban), bár érezhetően nem erre való...
  • szép külső
  • elég jó defektvédelem. 1500 km alatt 2 db defekt, ebből 1 felütés (saját hiba), 1 szúrásos... /az első héten kifogott defekt miatt kapott -1 répát, akkor azért erősen felhúzott/ Viszont az érdemeit emeli, hogy ebből 1000-1200 km kimondottan királydinnyés helyen tekerődött, a többi pedig városi, éjszakai (üvegszilánk, stb) körülmények között
  • elégj ó kopásállóság /skiddel "tesztelve"/
  • az eddig max tempóm 68 környékén alakult, a megcsavart váz-villa okozta szitálás ellenére meg tudtam vele fogni a gépet, egy Kendával valószínűleg rég elszálltam volna...
Hátrány

[update] 2- 2015.07: idő ugyan sok telt el, de km sajnos közel nem annyi, viszont a hátsó gumi után az elsőnek is annyi. Szintén SZÁLSZAKADÁS. Az elkopásnak még a közelében sem volt. ):

[update]

  • szóval így kb. 3000-4500 km után a hátsó gumim megmukorodott. Semmi nem utalt az akciójára, mivel futófelület még volt, a szövet sem látszott ki, pedig általában azért odáig el szoktam használni egy gumit. Fékes bringán van, tehát túl sokat nem skiddeltem vele.
    Felütöttem egy köcsög kis peremen, és elkezdett lassan ereszteni. Szétszedve kiderült, nem kicsíptem a belsőt, hanem SZÉTMENT A SZÖVETSZERKEZET! A gumi futófelületén végig van egy kis árok, valószínűleg ez már előbb megvolt, és a szálhibára utalt, de a felütésnél nagyon rondán szétrongyolódott a belseje.
  • Jelenleg valami 8ezerért láttam ezt a gumit, annyiért 1 répa. 5ért megkapná a 3-4-et, de nagyobb élettartamot vártam, mert kifejezetten ezt hozta fel előnyeként a gyártó...

-------------------------

  • drága: egy városi szarra sajnálok 5ezer Ft-ot egy gumira, még akkor is, ha ez bolti viszonylatban nagyon akciósan volt most ennyi (listaár 7,5e körül, ebike ár 5e, Heavy Pedál 5,5e-> törzsvásárlóként 5)
  • vastag futófelület, nyilván a defektvédelem és tartósság érdekében, de nem peng úgy mint egy vékony outi gumi ):
  • vastag oldalfal, ami jó, de keskeny (asszem 13-as belsejű) felnin, autószelepes belsővel irdatlan szopás úgy felrakni, hogy a szelep át tudjon menni a felni két pereme által összenyomott gumi drótperemei közt
    (magyarul nem jön ki eléggé a szelep, a tövénél lévő vastagabb gumizás miatt, ami ütést okozhat, illetve 30 mm-es felninél nehéz menet felpumpálni) -> megoldás: 60 mm-es prestaszelepes Continental belsők, azokkal könnyű menet volt felrakni
  • a vastag futófelület ellenére is ráz, mint a ménkű

 

A defektvédelmébe első héten nagyon-nagyot csalódtam, azóta viszont nem volt vele baj. Egy akkori kollégám évek óta használ Plus-os belsőket, ő is ugyanígy járt, első héten defekt, azóta semmi. Ez így működne?

Tapasztalat

Részemről ez a gumiszett egy utolsó utáni esély a Continental kerékpárgumijainak. Talán ha nem az alap kategóriával próbálkozom, még valami pozitív tapasztalatom is lesz -eddig van is. [update] sajnos a tartóssága nem nyűgözött le.

Elvileg iszonyatosan tapad, nem kopik, és sosem kap defektet a Continental Supersport Plus. Eddig jó...
A hátsó felrakása a fentebb vázolt probléma miatt ca. másfél óra durvaanyázással telt (az elsőnél vszeg vékonyabb volt a szelep töve), szóval inkább presta szelephez ajánlom ilyen keskeny és magas felninél (Vuelta Airline 1).


Érdekes, hogy kifejezetten fényes a gumi anyaga, ennek ellenére első pillanattól kezdve tapad. Skid eszegeti, de nem vészesen, amúgy a városi bringámon van egy fék, amit pont a gumi spórolása miatt használok is, szóval ez csak tesztelés jelleggel volt.

Erre ajánlom

Városi közlekedés mazochistáknak (ráz), fixire, hegyről szaggatni lefelé.

 

Így hogy elpusztult, már nem tudom mire ajánljam. A defektvédelme a legjobb, amit láttam, tapad mindenen, de városba veszettül drága, és nem hozza vissza a tartósságon, sportcélokra meg nehéz.

5 ropiért még talán megérte, 8-ért felejtős.

Ennyiért vettem
4950/db
Mért tömeg
440 g
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2012 külső gumi
1500 km alatti egyetlen ellenfél
25 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 23-622 700-23C
  • 25-622 700-25C
  • 28-622 700-28C
  • 28-630 27 x 1 1/8
  • 32-630 27 x 1 1/4

 
szövetsűrűség (TPI):

84


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

Continental Plus réteg


tömeg:
  • 700x23c 400g
  • 700x23C 320g
  • 700x25C 420g
  • 700x25C 360g
  • 700x28C 450g
  • 27 x 1 1/8 460g
  • 27 x 1 1/4 490g

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Supersport Plus-t hol lehet beszerezni?
7 válasz
utolsó: 2014. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Supersport Plus termékkel kapcsolatban: