Continental Supersport Plus külső gumi

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 8.700 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (29 vélemény)
Rendezés

TheUnknownX avatar
106 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- viszonylag jó defekttűrés

- jó a kopásállósága

Hátrány

- nincs fényvisszeverő az oldalán

- repedezik a gumi oldalfala

- nehéz (ha ez számít)

- defektszerelésnél nehéz levenni és visszarakni

- UPDATE: 1 év után a 2. szett gumim rengeteg defektet szerzett.

- UPDATE 2 (2017.01.19): 2 év után a 2. szett gumimat 2 hónap múlva lecserélem schwalbe-ra. Az 1 éve írt véleményemet kiegészíteném azzal, hogy azóta 1-2 defektem volt csak ami nem olyan rossz eredmény.

Tapasztalat

Több mint 3 éve használom a Sport Plus külsőt. Sajnos olyan 1,5-2 év után (km-t nem tudok mondani) elkezdett repedezni az oldalfala, azonban annak ellenére, hogy 8-8,2 Bar-on vannak tartva a gumik, még nem szakadt szét az oldalfala.

Sajnos ez sem mindenható külső ami a defektet illeti, azonban az egészévi bringázást megúszom kb 2, max három defekttel.

Szerelésnél az elején rohadt nehéz volt levenni illetve visszarakni, azonban ez mostanra változott, és bár még mindig nem tudom egy leszedővel lekapni, sokkal könnyebben megy mind a leszedés, mind pedig a felrakás.

Felnifékkel használom egy SS bringán, viszont a futófelülete nagyon jól bírja a kopást.

Sikerült aránylag értelmes áron megvennem, így jó vételnek tartom, azonban nem tudom így visszagondolva 8000-et kiadnék-e érte.

Összehasonlítanám szívesen egy Schwalbe Durano Plus-al, azonban az év elején egy német webshopban igen kedvező áron jutottam hozzá újból a Sport Plushoz, szóval egyelőre úgy néz ki maradok ennél a típusnál :) Később kiderül, hogy jól tettem-e.

 

UPDATE: a 2. páromat kicsivel több, mint egy éve használom, nem teljes megelégedettséggel. 1 év használat után jöttek a defeketek, mintha egy noname külsőt használnék. Nemrég cseréltem ki a hátsót az elsővel, azóta rendben van, de többet soha ezt a gumit. Legközelebb egy a már fennt említett Durano Plus, vagy Marathon Plus.

 

UPDATE 2 (2017.01.19): 2 év után a 2. szett gumimat 2 hónap múlva lecserélem schwalbe-ra. Az 1 éve írt véleményemet kiegészíteném azzal, hogy azóta 1-2 defektem volt csak ami nem olyan rossz eredmény. Akkor is tél volt és a hátsó gumi kapott egy nagyobb üvegszilánkot ami kihasította a külső futófelületét. Mivel már az 1. szettemmel is jártam így (ott meg ráadásul volt vagy 3-3 ilyen lyuk az elsőn is és a hátsón is) és ott elég volt, hogy belülről megfoltoztam a külsőt, így ekkor is azt hittem, hogy ez elég lesz. Sajnos nem volt elég, és mindig bekaptam egy üvegszilánkot. Mióta kicseréltem a hátsót az elsőre és így már nem is terhelődik annyira a kihasított külső azóta a már említett 1-2 defektemen kívül nem volt semmi a parán kívül. Szóval ennyira nem volt szar vétel, mint elsőre írtam. Most beszereztem egy Schwalbe Marathon Plus-t ugyanúgy 28-622, kíváncsian várom majd tavasztól, hogy milyen lesz az a gumi. Természetesen arról is fogok írni ;)

UPDATE 3 (2017.04.20.): elváltak útjaink. A 01.19.-es véleményemet azzal egészíteném ki, hogy azóta sem volt defektem, így az Ár/Teljesítmény-t megemeltem egy répával. Összességében meg voltam elégedve a gumival, leszámítva a már említett kis kellemetlenséget. Szerencsére a foltozott rész is jól bírta. Amit nem tudok hova tenni az az, hogy slick gumi létére nagyon veri a vizet, illetve télen a sós, zöld trugyis vackot is rendesen felszedi és szórja össze-vissza. Azt hittem, hogy egy slick gumi nem fogja ennyire felverni a dolgokat (vajon a többi slick gumi is így viselkedik?).

Erre ajánlom

"defektmentes" városi használatra

Ennyiért vettem
~ 8000/pár
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2011 külső gumi
1 évig 7-8 baron birta folttal
Continental Supersport Plus  2011 külső gumi
3 év használat után
Continental Supersport Plus  2011 külső gumi
3 év használat után
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stoned_rider avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

- remek defekttűrés

-szépen gördül

Hátrány

-nem a "kici-occo" kategória...

-nedves utakon hajlamos kicsúszni alólad, ha nagyobb lendülettel veszed a kanyart

-élettartam/kopásállóság

Tapasztalat

Országúti csacsin volt ilyenem, elöl-hátul 23-622-esek. Nyúztam is rendesen (leginkább futárkodás, meg némi túrázás), defektem egyáltalán nem volt, pedig mentem vele cirka 5000-5500 km-t. Nekem tempósabb menetben, száraz útfelületen jól tapadt és szépen gördült. A kb. 3-4 hónapig tartó aktív alkalmazás ideje alatt a kopás és a nedves felületen való tapadás volt az, ami némi esztétikai problémákhoz vezetett - 1. számú esztétikai probléma: kopás - a hátsó szögletesre kopott, de már az első is kezdett hasonló alakot fölvenni (ne kérdezzétek, hogy sikerült); 2. számú esztétikai probléma: nedves útfelületen, kanyarodás közben nagyot firkázó (közben a gyártó női hozzátartozóinak léhaságával kapcsolatos infókat nyilvánosságra hozó) bicajos.

Erre ajánlom

Városba, országútra (nedves felületen kanyarodás közben okosan-ügyesen :))). Viszont jól gondoljuk meg a vásárlást, mert akadnak jó/jobb külsők alacsonyabb árfekvésben is (pölö rubino?). Szerintem...

Ennyiért vettem
6000/db.
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

molnati avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

28-as szélességben használtam, elöl-hátul ez volt.  Két bringámon is jól teljesített, az régebbin pedig használtként került rá, mégis 0 defekt a napi munkába járás során (kb 36 km oda-vissza) 1 év alatt. kopásállósága szerintem teljesen elfogadható, volt ettől sokkal gyorsabban kopó gumim is. Poros úton, esőben viszont ésszel, mert minta hiányában a tapadása mondhatni majdnem megszűnik. Tempósabb haladás során is jól tartja a bringát.

Ára szerintem teljesen jó, én "A" kategóriásat szereztem, 4500/db áron.

Hátrány

- Szívás fel és leszerelni!!!! első gumi csere alkalmával 3 db műanyag leszedőt törtem el.

- Vizen, poron csúszik mint a takony....

Erre ajánlom

Outira, akár városi szaladgálósnak, még fixin is jól teljesít :)

Ennyiért vettem
4500
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2014 külső gumi
Continental Supersport Plus  2014 külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krupcheck avatar
85 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

[update] 2014.05.29.

 

fogalmam sincs hány km után. ami viszonylag, de nem vészesen sokat jelent, mivel '13-ban alig bringáztam /: kb. 3000-4500?

  • ld. hátrány....
  • még jó volt, nagyon szerettem, de a következő nem ilyen lesz ):
  • jelenleg 23-as Zaffiro van fenn, az érezhetően kevésbé komfortos, mint ez volt

 

[a leírás frissítve/újraírva, ca. 1500 km-en vagyok túl a gumikkal] 2012. október

700x25c (622x25) verzió

 

  • igen jó tapadás száraz, tiszta aszfalton, elfogadható tapadás vízen
  • ennek ellenére kicsi gördülési ellenállás
  • szépen lehet dönteni az egyenletes "minta" (inkább mintátlanság) miatt
  • meglepően jó viselkedés aprósziklás-kavicsos-saras úton (jó, ehhez kellettek idegek, de le is mentem meg fel is jöttem, szinte montis tempóban), bár érezhetően nem erre való...
  • szép külső
  • elég jó defektvédelem. 1500 km alatt 2 db defekt, ebből 1 felütés (saját hiba), 1 szúrásos... /az első héten kifogott defekt miatt kapott -1 répát, akkor azért erősen felhúzott/ Viszont az érdemeit emeli, hogy ebből 1000-1200 km kimondottan királydinnyés helyen tekerődött, a többi pedig városi, éjszakai (üvegszilánk, stb) körülmények között
  • elégj ó kopásállóság /skiddel "tesztelve"/
  • az eddig max tempóm 68 környékén alakult, a megcsavart váz-villa okozta szitálás ellenére meg tudtam vele fogni a gépet, egy Kendával valószínűleg rég elszálltam volna...
Hátrány

[update] 2- 2015.07: idő ugyan sok telt el, de km sajnos közel nem annyi, viszont a hátsó gumi után az elsőnek is annyi. Szintén SZÁLSZAKADÁS. Az elkopásnak még a közelében sem volt. ):

[update]

  • szóval így kb. 3000-4500 km után a hátsó gumim megmukorodott. Semmi nem utalt az akciójára, mivel futófelület még volt, a szövet sem látszott ki, pedig általában azért odáig el szoktam használni egy gumit. Fékes bringán van, tehát túl sokat nem skiddeltem vele.
    Felütöttem egy köcsög kis peremen, és elkezdett lassan ereszteni. Szétszedve kiderült, nem kicsíptem a belsőt, hanem SZÉTMENT A SZÖVETSZERKEZET! A gumi futófelületén végig van egy kis árok, valószínűleg ez már előbb megvolt, és a szálhibára utalt, de a felütésnél nagyon rondán szétrongyolódott a belseje.
  • Jelenleg valami 8ezerért láttam ezt a gumit, annyiért 1 répa. 5ért megkapná a 3-4-et, de nagyobb élettartamot vártam, mert kifejezetten ezt hozta fel előnyeként a gyártó...

-------------------------

  • drága: egy városi szarra sajnálok 5ezer Ft-ot egy gumira, még akkor is, ha ez bolti viszonylatban nagyon akciósan volt most ennyi (listaár 7,5e körül, ebike ár 5e, Heavy Pedál 5,5e-> törzsvásárlóként 5)
  • vastag futófelület, nyilván a defektvédelem és tartósság érdekében, de nem peng úgy mint egy vékony outi gumi ):
  • vastag oldalfal, ami jó, de keskeny (asszem 13-as belsejű) felnin, autószelepes belsővel irdatlan szopás úgy felrakni, hogy a szelep át tudjon menni a felni két pereme által összenyomott gumi drótperemei közt
    (magyarul nem jön ki eléggé a szelep, a tövénél lévő vastagabb gumizás miatt, ami ütést okozhat, illetve 30 mm-es felninél nehéz menet felpumpálni) -> megoldás: 60 mm-es prestaszelepes Continental belsők, azokkal könnyű menet volt felrakni
  • a vastag futófelület ellenére is ráz, mint a ménkű

 

A defektvédelmébe első héten nagyon-nagyot csalódtam, azóta viszont nem volt vele baj. Egy akkori kollégám évek óta használ Plus-os belsőket, ő is ugyanígy járt, első héten defekt, azóta semmi. Ez így működne?

Tapasztalat

Részemről ez a gumiszett egy utolsó utáni esély a Continental kerékpárgumijainak. Talán ha nem az alap kategóriával próbálkozom, még valami pozitív tapasztalatom is lesz -eddig van is. [update] sajnos a tartóssága nem nyűgözött le.

Elvileg iszonyatosan tapad, nem kopik, és sosem kap defektet a Continental Supersport Plus. Eddig jó...
A hátsó felrakása a fentebb vázolt probléma miatt ca. másfél óra durvaanyázással telt (az elsőnél vszeg vékonyabb volt a szelep töve), szóval inkább presta szelephez ajánlom ilyen keskeny és magas felninél (Vuelta Airline 1).


Érdekes, hogy kifejezetten fényes a gumi anyaga, ennek ellenére első pillanattól kezdve tapad. Skid eszegeti, de nem vészesen, amúgy a városi bringámon van egy fék, amit pont a gumi spórolása miatt használok is, szóval ez csak tesztelés jelleggel volt.

Erre ajánlom

Városi közlekedés mazochistáknak (ráz), fixire, hegyről szaggatni lefelé.

 

Így hogy elpusztult, már nem tudom mire ajánljam. A defektvédelme a legjobb, amit láttam, tapad mindenen, de városba veszettül drága, és nem hozza vissza a tartósságon, sportcélokra meg nehéz.

5 ropiért még talán megérte, 8-ért felejtős.

Ennyiért vettem
4950/db
Mért tömeg
440 g
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2012 külső gumi
1500 km alatti egyetlen ellenfél
24 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

finiesz avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-nagyon jó a defektállósága, egyetlen defektet kaptam vele, az is egy szög volt, ami belefúródott

-városban használtam, de túrják az utakat mindenhol, és nem volt baja a kavicsokkal

-ha jól tudom, ez egy slick gumi, legalábbis nagyon arra hajaz, ahhoz képest jól tapad.

-8 bárt bír, nagyon lehet vele száguldani.

Hátrány

-fixin használtam hátul, ahhoz képest, amennyien dícsérik, használják. én picit csalódtam benne, hogy csak kb 800 kilométert bírt, persze skideltem vele rendesen, elő is jött a sárgája.

-hajlamos a szálszakadásra, az oldala rengeteg helyen megkopott

 

Erre ajánlom

Fixire hátsónak, de csak ha jó áron veszed, azt a 9000 forintot már nem éri meg, amennyit mostanában elkérnek érte.

Ennyiért vettem
4500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

coffeemug avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Kopásállósága nagyon jó
  • Egész jól tapad (skidnél meg egész jól csúszik mondjuk az más téma)
  • A kevláros könnyen szállítható
Hátrány
  • Nehéz
  • Drága
  • Pokoli rossz szerelni, a kevlárost úgy gyűlöltem hogy nehéz leírni
  • Nálam egyáltalán nem vált be, volt hogy hetente kaptam szilánkos defektet
  • Szétreped az oldala idővel
Tapasztalat

Leárazva vettem párban a hajtogatósból fixire gondolva hogy egy évig elég lesz. Ez végülis bevált, kb pont 6 hónapot bírt mind a kettő hátul. Viszont: a felrakása már az elején baromi nehéz volt, mert a külső nem vette fel még a felni alakját, ezért nem akart felülni rá az istennek se. Majdnem egy teljes óráig tartott mire felraktam előre-hátra, eltörve 2 gumileszedőt is. Ezt betudtam kezdeti tapasztalatlanságnak illetve rossz technikának, ám soha nem sikerült kevesebb mint 10 perc alatt le vagy felszedni a gumit, hogy hozzáférjek a belsőhöz. Aztán: kb egy-másfél hónapig remekül bírta, aztán elkezdtem sorra kapni a defekteket. Hetente volt hogy többet is, és mind üvegszilánk, kavicsdarabka, egyéb hulladék okozta. Nem kellemes legalább hetente 1x elszórakozni a negyed-félórás defektszervizzel, miközben vagy a kezed szeded szét, vagy már berekedtél a sok anyázástól mert nem akar csak az istennek se felugrani ez a szar. Nehéz is nagyon, mint külső.

Nagy előnye viszont, hogy bírja a skidet rendesen, mint írtam 6 hónapig tartott mire körbekopott teljesen, ami eddig egyedülálló. Az utolsó hónapokra viszont mint többen írták, elkezdett kirepedezni az oldala, pedig én 8 bar fölé nem is fújok soha peremes kereket.


Összességében én teljesen megutáltam ezt a gumit, az eredeti 4900 forintos árához képest ráadásul a mostani 8ezer körüli nonszensz, ‹inkább veszek egy Luganot, az feleannyi, könnyű szerelni és 3 hónapig elvan vele az ember.

Erre ajánlom

Fixire skidelni, felkúrni magad. Másra nem.

Ennyiért vettem
4900
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dimitri99 avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

a defektállósága kiváló

halk

gördülési ellenállása kb. semennyi sincs

nincs rajta reflex csík

Hátrány

Ára

Rémálom szerelni (szűk belső átmérő)

Az előnyöket Kb. 4 hónapig tapasztaltam

később:

mindenhol repedezik (a drótperemnél kezdődik)

Rohad majd törik a drótperem

defektállósága csak kb. 4 hónapig van, utána valamiért már a királydinnye is kiszúrja.

Tapasztalat

miután megjött az első tüske általi defekt, Érdemes cserélni, mert több is lesz.

De a legjobb le se venni a polcról...

 

Erre ajánlom

ha érdekel, hogy milyen a külső gumi szerkezete akkor felboncolni tökéletes, de használni rémes.

Ennyiért vettem
5000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sajtpapa avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A defektállósága valóban jó, 10ből 9 ponta értékelném, 5 hónap alatt rendesen felfújva egyetlen defektem nem volt. A futófelülete lassan kopott, szinte alig, még a kis "szőrök' is megmaradtak, amúgy én mindkét keréken használtam egyszerre.  Futása szerintem jó volt, nem éreztem hogy rázna vagy ilyesmi.  Esőben sem volt vele semmi baj, persze ilyenkor eleve jobban figyelek  csúszós út miatt. 

Hátrány

Csak egy, de az nagy: 4000-4500 km után (6hónap) tegnap elcsattant az elsőm (országuti).  Megálltam egy rózsatüske szerűség volt, vagy királydinnye. Kiszedtem, megnéztem más nem volt benne. Új belső bele, pumpálom és durr megint. :( Aztán megragasztottam a robbanás helyét és mikor megint  rakom bele látom hogy oldalt több helyen is jön ki a belső a külső szétszakadt oldalfalán át. :( Sajna a hátsó hasonló, oldalt már 1-1 mm-en az is lyukas, holott a futófelülete szinte érintetlen. 8000ft volt darabja és most kuka így alig 5hónap után.  

Tapasztalat

Nekem ez ilyeténformán 3500ft/db áron most is jó lenne, max idén veszek még egyszer, de 8000ft-ért eszembe nem jut, vettem egy pár Vittoria rubinot, meglássuk. :) A bringaboltos szerint az övé 1-1,5 éve megvan és mondott valami nagy számot, hogy 10-15000km benne van, nehezen hiszem el, miután olvasom hogy másnak is 3-4000km-t bírt. Pedig a nyomásra is kritikusan ügyelek, hetente ellenőrzöm (!). 

Ennyiért vettem
8000
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

budai77 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó a defektállósága.

Esőben is jól tapad.

Jó a gördülési ellenállása.

Terepet is kapott tőlem murvás kemény földutakon nem lett semmi baja.

Hátrány

Kínkeserves a le és fölrakása ha defektet kapsz.

Tapasztalat

Nekem 4500-5000ft sikerült még beszereznem annyit nagyon megért de 8000+ amilyen árba mennek most annyit nem adnák érte.Vigyáztam,hogy ne nagyon fékezzem el de mégis elég hamar ki szögletesedett nálam a hátsó keréken.

Ennyiért vettem
4500
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2013 külső gumi
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sanyiiiii avatar
39 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
  • jó defekt állóság
  • nekem elég tartósnak tűnt
  • lejtőket, emelkedőt, kanyarokat bírja
  • gördülési ellenállása jó
Hátrány
  • defektvédelem nélküli gumikhoz képest nehéz
  • sima verziót nehéz felrakni
  • jelenlegi árakkal drága
  • ráz
Tapasztalat

Én 622x28-ast használtam. Az olcsó Rubena, Kenda gumikhoz képest ezerszer jobb minden téren. Kapott strapát is rendesen és bírta. Városi közlekedésre nagyon jó. Előre- hátra nagyon jó. Mikor már hátul ez a gumi volt és éppen levágták kerékpár útnál a szúrós gazt amit természetesen ott hagytak, ilyenkor első keréken ahol kenda külső volt az beszedet egy defektet. Jelenlegi árai mellett az ár/teljesítménye csak 3 répa.

Erre ajánlom

Városi tekerésre.

Ennyiért vettem
6000Ft
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2013 külső gumi
hátul
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Benszee avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny

-Brutál defektállóság

-Erős oldalfal

-Szedtem már ki belőle űvegszilánkot is, de defektem még nem volt benne :D

-Stabil?! :P

-Olcsó

Hátrány

-Esőben kicsit csúszik, de olyankor faszán lehet vele skidelni :D :D

-Nehéz felrakni

Tapasztalat

Eddigi legjobb gumim, csak ajánlani tudom, megéri az árát :)

Erre ajánlom

Fixire ;)

Ennyiért vettem
13500 (2db)
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2013 külső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szami avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Irdatlan mértékű defektállóság, erős oldalfal, tartósság, magas max. nyomásérték, többféle méretválaszték.
Hátrány
Nehéz mint a sár, esőben 0 tapadás, 25-ös méret keskeny (kb. 24mm), nagy gördülési ellenállás.
Tapasztalat
Először mikor kipróbáltam el voltam keseredve. Előtte 220gr-os Cst Czar Pro gumikat használtam, na azokhoz képest kb. olyan érzés hajtani mintha szembeszél lenne. Nem tudom miért, de szinte tapad az útra(negatív értelemben)valamint nehéz belendíteni is, single speed bringa esetében ezt különösen érezni, pedig elöl 7,5 hátul 8barra vannak fújva. Viszont nagy bizalommal tölt el, hogy olyan helyeken tudok nagy sebességgel menni ahol a Cst-vel felütéses defektjeim voltak.(Futófelületi defektem azzal sem volt soha!) Eddig nem igazán nyűgözött le ez a külső. Inkább egy könny ű versenygumi sokkal jobb gördülési ellenállással, nagyobb kényelemmel, legfeljebb jobban lefékezek a kátyuk előtt. Városi harcosoknak jó választás lehet hanyagabb bringázáshoz(padka,kátyu,sinek), végül is a gyártó is erre ajánlja. Teljesítmény orientált kerékpározáshoz semmiképp.
Erre ajánlom
Városi brutálkodás, ezzel átrombolhatsz a síneken, kátyukon nyugodtan, nem fogsz "kígyómarásos" defektet kapni az erős oldalfal miatt. Egy átmulatott éjszaka után nyugodt szívvel keresztülhajthatsz a széthajigált, összetört sörösüvegek földi maradványain, a futófelületbe épített réteg megvéd ettől is. Edzőguminak is jó, mivel tartós, és nehéz. Túrázni szintén elsőrangú, nem kell a defektekkel bíbelődni.
Ennyiért vettem
4900
16 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

user2543 avatar
73 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Tavaly ősztől napjainkig megtett 2000 km alatt defektet nem kaptam (kopp és hurrá 3x)
  • Durva kopás jeleit még nem mutatja, fixin használom, skidelgetek vele, tavasszal cseréltem meg a 2 gumit, hogy egyenletesen kopjanak
  • Relatív kis gördülési ellenállás
Hátrány
  • Apró üvegszilánk, törmelék belefúródik, nehezen tisztul, ha hazaérsz, érdemes kicsipegetni, nehogy mélyebbre jusson. 
  • Kicsit combosabb súlyban van (gyári adat 450 gramm a 28 mm széles drótos) más külsőkhöz képest, de azok fele ennyit sem bírnak. (nem mértem, nem megyek vele olyan távokat városon belül, hogy érdekeljen)
  • Jégen/hóban talán nem meglepetés, de ez sem tapad :D
Tapasztalat

Városi felhasználásnál szerintem az elsődleges szempont a defektállóság, meg a strapabíróság. Örökhajtóson használom, eleinte kíméltem, de aztán kipróbáltam milyen csúszkálni vele és nem nagyon ette a gumit eddigi tapasztalataim alapján. Ezen gumi használata előtt a bringa gyári gumiját kinyírtam (Kenda K-152), az 3 hónapot és azon idő alatt kemény 300 km-t bírt, a hátsón nagyon gyorsan eltűnt a futófelület, végül egy bringagyászra berugdosott, széttört sörösüveg vetett véget pályafutásának, de defekt is volt vele többször. Azóta nem változott a tekerési stílusom, sőt, többet skidelgetek és lám, mégis bírja ez a Conti. Gumilevétel/felrakás szerintem átlagos (drótperemes verzió). 28 mm széles verziót használom, ez már megszokható a kátyúkhoz egy telós monti után, még ha a megengedett max 8 bárra fújjuk, akkor is. Van egy 26"-os, defektvédős Sport Contactom is, avval sem sikerült még defektet kapni, a cég tud valamit :D És az ár-érték arány is kategóriájában a legjobb, a Schwalbénak van talán defektvédős trekkingkülsője ilyen keskenyebben, de az már mintázott. 

Erre ajánlom

Városi nyúzás/fixi

Ennyiért vettem
4200
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2012 külső gumi
Continental Supersport Plus  2012 külső gumi
Első
Continental Supersport Plus  2012 külső gumi
Hátsó
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bet0n avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-remek a defektállósága

-tartós, kifejezetten megéri az árát

-0 defekt 3500 km alatt (le is kopogtam gyorsan :)

Hátrány

-a Supersport Plus szerelése nem gyerekjáték :)

-súlyos darab

Tapasztalat

Rendszeresen felni felütéses defekjeim voltak (valszeg a súlyom miatt is, 95+ kg vagyok ) hiába fújtam 8-8.5 bar-ra a korábbi gumikat.

Na ez szünt meg a Conti SuperSport használatával :) 

Az első  utamon mondjuk nézegettem ,hogy mi szorul a bringámon de aztán rá jöttem ,hogy sajna ez a rossz oldala egy ilyen robosztus guminak .

Erre ajánlom

pörkölni az úton,városban, síneken , kátyúkon át...

Ennyiért vettem
4500
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2013 külső gumi
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Keelhaul avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kiváló defektállóság nehéz bringás esetén is (85 kg+)

Jó a Supersport Plus kopásállósága

A vastag gumi miatt 8 bar-on is alig ráz a bicikli alu villán.

Nem volt gondom a tapadással, tükörjégen nyilván elfeküdtem vele, mert hülye vagyok :)

Hátrány

Nehéz ez a Continental külső gumi (nagyon)

Az előző miatt kicsit lomhának érzem vele a biciklit, de ez versenyen kívül teljesen lényegtelen szempont kellene, hogy legyen

Valóban nem könnyű szerelni, törtem már el vele leszedőszerszámot

Tapasztalat

Edzőguminak használom már lassan második éve, most vettem meg a második teljes párt. Először 25 mm-es gumijaim voltak, a hátsó olyan 6000 km után teljesen elkopott (látszott a sárga kevlár felület), az elsőben most  kb 9500-10000 km van és szétrepedezett (de még mindig nem látszik a kevlár), tehát cserélem. A második hátsó már 23-as és ez 3500-4000 km után elhasználódott, szerintem olyan 3500 km-t lehet egy 23-as ilyen gumitól várni. Most vettem meg az új pár 23-as gumit.

A bringával elég sokat mentem országúton, de városban is minden nap kb 20 km-t közlekedem vele. A kb. 10000 km alatt, amit ezeken a Supersport Plus gumikon mentem, kb. 7 defektem volt és összesen háromdarab gyorsdefekt, amiből egy esetben konkrétan elrepedt a felnim (nem a gumi hibája), egynél sikerült szintén nagyon megütnöm a felnit (nem a gumi hibája) egy pedig egy darab drót volt (pech).

Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a Continental külső gumit.

Erre ajánlom

Ha nem versenyezni mész, szerintem ez az ideális virsligumi.

Ennyiért vettem
változó 5000-8000 Ft
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (29 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 23-622 700-23C
  • 25-622 700-25C
  • 28-622 700-28C
  • 28-630 27 x 1 1/8
  • 32-630 27 x 1 1/4

 
szövetsűrűség (TPI):

84


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

Continental Plus réteg


tömeg:
  • 700x23c 400g
  • 700x23C 320g
  • 700x25C 420g
  • 700x25C 360g
  • 700x28C 450g
  • 27 x 1 1/8 460g
  • 27 x 1 1/4 490g

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Supersport Plus-t hol lehet beszerezni?
7 válasz
utolsó: 2014. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Supersport Plus termékkel kapcsolatban: