- Ez nem tud elkopni. Van már benne pár ezer km, mintha új lenne. Continental minőség.
- Könnyű hajtogatható kivitel, kevláros, nagyon jól bírja a kiképzést.
- Olcsó volt a Continental Supersport Plus ; -)
- Könnyű föltenni, legalábbis könnyebb, mint a Kendát.
- Amíg a felületi takony le nem kopik, alig tapad sajnos.
- Bekopása után viszont kiváló az útfekvése.
- Amúgy drága.
Igen, olcsón jutottam hozzá, 4900ért, remek a hajtogatható változat, defektvédelmes. Rengeteg km van már benne, rossz utakon, téli sötét éjszakában sokszor hajtottam át olyanon, amin nem kellett volna, de nem érzi ez a törmeléket (kavics, sörösüveg-szilánk, fényszórók műanyag búrái közlekedési balesetekből). Sőt, az úthibákat is tolerálja.
A tapadásával eleinte gondok voltak, kell egy kis idő, mire a gyári "viaszréteg" lejön, de utána nagyon kezes gumiként működik. Szerencsére könnyű föltenni, demivel kiváló a defektállósága, így ritkán kell ilyesmire sort keríteni.
Én 9 baron hasznáom hátul, remekül bírja a dolgokat. Mavic MA2-es felnin voltak először, most Campagnolo Mekszikón szolgál. Elöl Grand Prix hajtogatható kivitelben teszi a kis dolgát.
Országútizásra, és, mivel tartós gumik, amiket nehéz kockásítani és koptatni, így fikszire is akár! (fölteheted a Svalbi Lugánót vagy Vittória Zafírót is, de azt még szabadonfutóssal is hamar tönkre lehet tenni, ha ész nélkül fékezel.. )


