- Tavaly ősztől napjainkig megtett 2000 km alatt defektet nem kaptam (kopp és hurrá 3x)
- Durva kopás jeleit még nem mutatja, fixin használom, skidelgetek vele, tavasszal cseréltem meg a 2 gumit, hogy egyenletesen kopjanak
- Relatív kis gördülési ellenállás
- Apró üvegszilánk, törmelék belefúródik, nehezen tisztul, ha hazaérsz, érdemes kicsipegetni, nehogy mélyebbre jusson.
- Kicsit combosabb súlyban van (gyári adat 450 gramm a 28 mm széles drótos) más külsőkhöz képest, de azok fele ennyit sem bírnak. (nem mértem, nem megyek vele olyan távokat városon belül, hogy érdekeljen)
- Jégen/hóban talán nem meglepetés, de ez sem tapad :D
Városi felhasználásnál szerintem az elsődleges szempont a defektállóság, meg a strapabíróság. Örökhajtóson használom, eleinte kíméltem, de aztán kipróbáltam milyen csúszkálni vele és nem nagyon ette a gumit eddigi tapasztalataim alapján. Ezen gumi használata előtt a bringa gyári gumiját kinyírtam (Kenda K-152), az 3 hónapot és azon idő alatt kemény 300 km-t bírt, a hátsón nagyon gyorsan eltűnt a futófelület, végül egy bringagyászra berugdosott, széttört sörösüveg vetett véget pályafutásának, de defekt is volt vele többször. Azóta nem változott a tekerési stílusom, sőt, többet skidelgetek és lám, mégis bírja ez a Conti. Gumilevétel/felrakás szerintem átlagos (drótperemes verzió). 28 mm széles verziót használom, ez már megszokható a kátyúkhoz egy telós monti után, még ha a megengedett max 8 bárra fújjuk, akkor is. Van egy 26"-os, defektvédős Sport Contactom is, avval sem sikerült még defektet kapni, a cég tud valamit :D És az ár-érték arány is kategóriájában a legjobb, a Schwalbénak van talán defektvédős trekkingkülsője ilyen keskenyebben, de az már mintázott.
Városi nyúzás/fixi