Continental Survival Pro külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2005
    (frissítve: 2007.06.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




wof avatar
wof
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Vaskos bütykök, jól tart kanyarban, iszonyú jól kapaszkodik, villámgyorsan tisztul, aszfalton teccetős repülőhanggal megy, defektem csak rajzszögtől volt vele, TARTÓS
Hátrány
Nedves aszfalton csak óvatosan! (elvégre sárgumi volna)
Tapasztalat
Szerintem csudajó darab - egészen lehetetlen helyzetekből jöttem már ki vele. Legalább 4 éve gyürmölöm, és a bütykök még mindig igen mutatósak. Jól fékezhető, terepen abszolút megbízható (bár a frissen felázott kanyarokban hajlamos elmászni), aszfalton is csak esős időben kell visszavenni a bátorságból. Hátsó keréken nemtom hogy viselkedik, előre melegen ajánlom!
Erre ajánlom
Hegyre-erdőbe uraknak és hölgyeknek egyaránt. Első keréken használom, oda pöppec.
Ennyiért vettem
3400
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.