Continental Survival Pro külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2005
    (frissítve: 2007.06.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

AndrewBlondSmith avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Tartós, könnyen tisztul, fog, harap. Mellesleg nagyon jól néz ki!

Hátul fordítva használom 

Hátrány
Nedves aszfalton csúszkál.
Tapasztalat
Anno ezt írtam róla: "Előnyök: Az első ezer kilométeren kopott két millimétert,azóta (3000km) szinte semmit(tolómérővel méregetjük). Nincs olyan kátyú amiből ne jönne ki az oldalbütykök miatt. Hátrányok: Az aszfalton elég gáz ha vizes,de ez csak a bénákra vonatkozik! Aki tud bringázni az hamar kiismeri és akkor plusz élvezet, hogy csúszik a vízen! Mire ajánlod: Én elől használom 2.3-as méretben,de jövőre hátra is ezt veszek a Traction helyett, csak 2.1-es méretben mert nagyobb nem fér be hátra, vegyes terepen használom (1/3 városban a 2/3ad terepen szárazon és sárban). Akinek jó gumi kell jó áron és több ezer km-re vegye meg mert nagyon megéri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Erre ajánlom
Azoknak akiket nem zavar a nagy zümmögés amit aszfalton produkál, valamint akit nem érdekel a gördülési ellenállás és egy igazán karakteres, bizton
Ennyiért vettem
4600 Ft/db
Szerinted hasznos?

Patyi avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

lassan kopik
erdőben terepen földön sárban nagyon tapad
köveket jól bírja
aszfalton is jól gurul
kanyarban is nagyon tart
meglepően könnyű
nagy bütykök jó elrendezésben és nagyon gyorsan tisztul:)

Hátrány

vizes aszfalton és gyökereken durván csúszik
nagyon vékony oldalai vannak
hamar repedezik - nem is tudom meddig fogja bírni így:S

Tapasztalat

TRAKTOR :D

nekem első keréken van és nagyon szeretem de félek h nem fog kibírni fél évet mert szétszakad mielőtt elkopna

Erre ajánlom
varacskolásra
le-föl erdőbe
Ennyiért vettem
3500
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vincz Patrik avatar
91 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
használtan vettem (cigányoktol) :-) 800ft ért  akkor még olyan 95% os volt.Legalább 3évig használtam, azóta totálisan elkopott. De egy kezemen megszámolom hogy hányszor kaptam defektet.Sokat mentem vele aszfalton, ahhoz képest hogy sárgumi nem igaazán kopott.Aszfalton zúgott rendesen :-) a harmadik nyár vége fele már nagyon repedezett volt. Jó a tapadása mindenhol.kivéve esőben.
Hátrány
nagy a gördülési ellenállása. nem lehet kapni 2.5-s be.
Ennyiért vettem
800ft használtan
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wof avatar
wof
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Vaskos bütykök, jól tart kanyarban, iszonyú jól kapaszkodik, villámgyorsan tisztul, aszfalton teccetős repülőhanggal megy, defektem csak rajzszögtől volt vele, TARTÓS
Hátrány
Nedves aszfalton csak óvatosan! (elvégre sárgumi volna)
Tapasztalat
Szerintem csudajó darab - egészen lehetetlen helyzetekből jöttem már ki vele. Legalább 4 éve gyürmölöm, és a bütykök még mindig igen mutatósak. Jól fékezhető, terepen abszolút megbízható (bár a frissen felázott kanyarokban hajlamos elmászni), aszfalton is csak esős időben kell visszavenni a bátorságból. Hátsó keréken nemtom hogy viselkedik, előre melegen ajánlom!
Erre ajánlom
Hegyre-erdőbe uraknak és hölgyeknek egyaránt. Első keréken használom, oda pöppec.
Ennyiért vettem
3400
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

AndrewBlondSmith avatar
AndrewBlondSmith
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Az első ezer kilométeren kopott két millimétert,azóta (3000km) szinte semmit(tolómérővel méregetjük). Nincs olyan kátyú amiből ne jönne ki az oldalbütykök miatt.
Hátrány
Az aszfalton elég gáz ha vizes,de ez csak a bénákra vonatkozik! Aki tud bringázni az hamar kiismeri és akkor plusz élvezet, hogy csúszik a vízen!
Tapasztalat
BADO!!!!!!!
Erre ajánlom
Én elől használom 2.3-as méretben,de jövőre hátra is ezt veszek a Traction helyett, csak 2.1-es méretben mert nagyobb nem fér be hátra, vegyes terepen használom (1/3 városban a 2/3ad terepen szárazon és sárban). Akinek jó gumi kell jó áron és több ezer km-re vegye meg mert nagyon megéri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brick avatar
Brick
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Sárban, hóban kiváló. Olcsó
Hátrány
Kőnehéz (760g a drótos), nedves gyökereken, sziklákon kész idegbaj
Tapasztalat
2,1es méretben használom elöl-hátul. Csak sárban és hóban érdemes használi, amúgy sodródik, pattog össze-vissza. Aszfalton, főleg ha nedves, rosszul fékezhető. Defektet aligha kapsz vele, köszönhetően a magas mintázatnak és a vastag oldalfalnak. Mérete miatt nem igazi sárgumi, a gyártó mostoha körülményekre ajánlja. Ha arra használják amire való, nincs vele semmi probléma.
Erre ajánlom
sárdagasztásra, annak akit nem zavar a súlya
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Steiner avatar
Steiner
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
könyü,tapad, puha mégse kopik pedig farolok vele rendesen
Hátrány
kegyetlenül csuszik vizes aszfalton
Tapasztalat
Erre ajánlom
mindegy de ne aszfaltra
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.