Continental Survival Pro külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2005
    (frissítve: 2007.06.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




AndrewBlondSmith avatar
AndrewBlondSmith
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Az első ezer kilométeren kopott két millimétert,azóta (3000km) szinte semmit(tolómérővel méregetjük). Nincs olyan kátyú amiből ne jönne ki az oldalbütykök miatt.
Hátrány
Az aszfalton elég gáz ha vizes,de ez csak a bénákra vonatkozik! Aki tud bringázni az hamar kiismeri és akkor plusz élvezet, hogy csúszik a vízen!
Tapasztalat
BADO!!!!!!!
Erre ajánlom
Én elől használom 2.3-as méretben,de jövőre hátra is ezt veszek a Traction helyett, csak 2.1-es méretben mert nagyobb nem fér be hátra, vegyes terepen használom (1/3 városban a 2/3ad terepen szárazon és sárban). Akinek jó gumi kell jó áron és több ezer km-re vegye meg mert nagyon megéri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.