Continental Traction Pro külső gumi

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (17 vélemény)
Rendezés

hefi avatar
86 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, versenyzőként használtam
Előny

Jól bírja a durva köves talajt, lassan kopik ez a Continental külső gumi

Hátrány

nagyon instabil úttartás, nehéz, igazából nem jó semmire

Tapasztalat

Hála a lekerekített szélső bügyköknek száraz betonon is iszonyatosan csúszik  a Traction Pro a kanyarokban; terepen egyenesben nem képes tartani a bicikli hátulját, szóval nem túl jó :( A hangja is brutális, és a sarat nem szereti.

Erre ajánlom
annak aki nagyon olcsón magának egy edzőgumit, és nem szomorkodik, ha feleolyan gyorsan megy mint más gumikkal
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsootthey avatar
zsootthey
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
kevlár merevítés, kiváló defektvédelem -> egyszer egy jó 4 cm-es szögbe hajtottam bele tövig! és csak arra lettem figyelmes, hogy katt-katt-katt. azt otthon ki a szög azt láss csodát nincs pisssssssssssssssssssszt
Hátrány
hamar elkezd kopni, kirepedezik az oldala még 3 BAR nyomás mellett is
Tapasztalat
bagóért jutottam hozzá egy szetthez 3000HUF és ehhez kiválóan tapadt terepen és aszfalton és viszonylag jól bírta a kiképzést és könnyű
Erre ajánlom
aszaltra semmiféleképpen (26x2.10est használtam) mert nagyon tapad, a vizet 1:1-ben felszedi az aszfaltról esőben
Szerinted hasznos?

XLR8R avatar
XLR8R
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Ilyen méret és minta mellett nevetséges súly, marha jól fut döngölt úton, sok tartaléka van.
Hátrány
kopik mint állat. mondjuk 600gr alatt legyen, olcsó is legyen, jó gördülési ellenállása is legyen... mindent ő se tud. sajnos a sarat a contik utálják!! nem tom mér. a twister pro-t is imádtam, de olyan iszonyat mód ragad rá a sár, hogy az valami katasztrófa!
Tapasztalat
kegyetlenel jó!!!
Erre ajánlom
xc-re, maratonra sztem elsőosztályú, csak sár ne legyen meg vizes aszfalt. hosszú túrákon, ahol nem tudod hova lyukadsz ki. én mentem vele egy nap 170kilót, amibül 100 aszfalt volt, de tetszett.
Szerinted hasznos?

navigator avatar
navigator
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Defektálló, jól mászik szárazon, jól fékezhető, ha úgy rakod fel, nem olyan nehéz, olcsó
Hátrány
Sodródik, sarat nagyon felszedi és meg is tartja, nehezen szerelhető.
Tapasztalat
Hóban is használtam. A sárral ellentétben, ott nagyon jól teljesített. Szerintem ekkora bütykökkel és ennyiért nem panaszkodhatunk a súlyára.
Erre ajánlom
Hóban, vagy nedves, de nem saras erdei terepen a legjobb. Csak XC-re!
Szerinted hasznos?

Rudi avatar
Rudi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Terepen jól kapaszkodik
Hátrány
Hangos, vizes aszfalton életveszélyes
Tapasztalat
Mivel most Vredestein aszfaltdumikat használok, eladnám a Contikat, 1 évet futottak, jó állapotban, konti belsôkkel. Emil!
Szerinted hasznos?

mankamtb avatar
mankamtb
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól bírja a terepet. 2500-3000 Ft/db.
Hátrány
Nem kapható már. Kifutott termék. A raktár készletek maradékait kutatom fel és vásárolom meg. Betonon hamar kopik.
Tapasztalat
Minden új gumi vásárlásánál leírtam ide a véleményem. Most is ezt teszem. Nemrég megkaptam vele az első defektemet. Igaz, nem amolyan természetes defekt volt. Ugyanis az Aquincum-i HÉV megálló melletti gyalogos alagút végénél valaki kihelyezett egy szándékosan kiélesített pengékkel ellátott akadályt. Na ebbe mentem bele figyelmetlenségből. Ezt már nem bírta a gumi. Egyébként maga a gumi nagyon jól bírja a gyűrődést. Kár, hogy megszüntették a gyártását. Immáron a 4. hátsót és a 3. elsőt vettem meg. Még 1 készlet félre van rakva nekem. A gumi oldalfala is nagyon jó. Az újabbaké már barna színű, könnyített. Soha, sehol nem volt ezzel probléma. Viszont a szürke futófelület baromi gyorsan kopik. Nekem - igaz sokat tekerek - három hónap alatt majdnem símára kopnak a bütykök! Ez komoly hátrány, viszont az, hogy hajtogatható, hogy defekt javításhoz kézzel le- és felszedhető, hogy erős, és ellenálló (mentem már vele sörösüveg cserepek között is) ez nagyon jó tulajdonság. Ennél a guminál csak a Panaracer Smoke volt jobb!
Erre ajánlom
Mindenkinek terepre, amikor hosszan szeretne túrázni.
Szerinted hasznos?

mankamtb avatar
mankamtb
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jó nagy bütykei vannak. Ez elsősorban a defektek elkerülésében segít! Én még - eddig - nem kaptam vele defektet!
Hátrány
Olyan hangja van, mint egy igazi "paraszt traktornak", ha valaki betonon használja. Igaz ez egyben előny is, ugyanis nem kell nézegetni a gumit. Amikor halkul, akkor kezdenek a bütykök vészesen elkopni!
Tapasztalat
Az a helyzet, hogy a gumi sok esetben bizonyított. Próbáltam már arokban, árokparton, köves letörésekben, vízmosásban (kiszáradt részen és aktvban is), na meg persze köves, gyökeres talajon. Mindenhol kellemes, könnyed, és kimondottan jól tapad. Úttartása normál helyzetben jó. Viszont amikre nagyon kell figyelni, azok az alábbiak: - a sarat felkapja, és elég rendesen beteríti vele a kerekest, - a nagyobb sebességnél hajlamos a megcsúszásra, - erős döntéskor sodródik. Igazából azoknak ajánlom, akik változatos terepen túrázgatnak!
Erre ajánlom
Igazából terep gumiról van szó. tehát mindenképpen földútra, maximum dózer utakra. Túrázáshoz kimondottan kellemes.
Szerinted hasznos?

ludi avatar
ludi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jól mászik. Olcsó, terepre kitűnő.
Hátrány
Betonon katasztrófa. Kicsit kanyarodhatna jobban. Kicsit vékony oldalfal.
Tapasztalat
Kevláros , tényleg nem túl könyű, de egy 2,1-es gumitól én nem várpk csodát, pláne ilyen áron. Elöl és hátul is ez van. terepen semmi gondom nem volt még vele, mászik mint állat. Kanyarban minimálisan labilis. Ellenben aszfaltara csak akkor, ha egész évben a jégre készülsz.. Isszonyatosan sodródik. Sárban nem a legjobb, hóban viszont nekem bejött.
Erre ajánlom
Terepre mászni. akár nehezebb bicajosoknak is
Szerinted hasznos?

MankaMTB avatar
MankaMTB
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Tényleg jól mászik, még köves talajon is.
Hátrány
Nagy sebességnél megcsúszik, a sarat felkapja.
Tapasztalat
Maradt a rossz véleményem a sodródás miatt. Lefeléken nem annyira jó (nagy sebességen). A gyökereket vizesen nem szereti, szárazon viszont nagyon megy rajtuk. A betonon nagyon zenél...
Erre ajánlom
Szolíd, túrázgatós emberkének.
Szerinted hasznos?

Galas avatar
Galas
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Kapaszkodasban verhetetlen, terepen jo, csak sarat ne lasson! Konnyu
Hátrány
Csak sarat ne lasson! En a Duna partjan mentem vele trutyiban, es eleg jol felszedte. Azota kerulom vele a sarat. Asztfalton vacak, vizes outon egyenesen eletveszely.
Tapasztalat
Kivaloan fogja a talajt egyenesen, szinte szantani lehet vele. Kanyarban kicsit fura. Ha beborul az ég, inkabb maradj otthon ezzel a gumival, mert vizes uton eletveszelyes. Hasznaltam ugyan ilyent elotte is, csak kevlar nelkulit, es ez igy annal 1000x jobb.
Erre ajánlom
Kapaszkodj vele, de csak terepen. Lefele inkabb egyenesen menj, mert akkor nagyon megfogja a talajt a keresztminta miatt.
Szerinted hasznos?

MankaMTB avatar
MankaMTB
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kellemes a terepen. Mászós, kapaszkodós gumi.
Hátrány
A Rozálián (gyökeres felső szakasz) csúszik. Kanyarban - nagy sebességnél - sodródik.
Tapasztalat
A Panaracer Smoke után nincs nagy véleményem róla. Bár az tényleg nagy előnye, hogy hajtogatós. Mintázata jó, de ragadós terepen begyüjti a sarat. Itt konkrétan a HHH dél-nyugati oldalában húzódó szintútra gondolok, ami a Határ-nyereg-től a Római útig, illetve a Virágos-nyereg-hez vezet. Itt nagyot szívtam vele. Majdnem beállt a kerék, amikor a sáros ösvényen mentem.
Erre ajánlom
Túrázgatós emberkének, aki sokat mászik, de keveset lejtőzik.
Szerinted hasznos?

Oldbig avatar
Oldbig
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Brutális mászási tulajdonság. Sáros, nem túl mély dagonyában is iszonyat jól kapaszkodik. Köves terepre is bátran használható, nem könnyű felütni. Forgatható, bár előre én nem tenném fel semmiképp.
Hátrány
Az ólómnál csak hajszállal könnyebb. Aszfalton kizárólag mazochistáknak ajánlott. Kicsit izgága oldaltartás.
Tapasztalat
Terepen nagyon szuperül muzsikál, csak ne menj vele aszfaltra. Én a 2,1-es méretűt használtam, ez baromi nehéz, de nem sikerült defektelnem vele, pedig látogattam a királydinnyés, szedres vidékeket valamint köves szakaszokat is. Edzésre, baromkodásra nagyon jó választás, ezek után egy lightweight gumival szárnyakat kapsz.
Erre ajánlom
Ahogy a korábbiak is írták, elsősorban ősztől tavaszig célszerű használni. Ilyenkor nagyon lehet szeretni a mászóképességét. Erőnléti edzésre sem utolsó, különösen aszfalton, bár ide ajánlott füldugót, walkmant stb. vinni magunkkal. Versenyre csak a kifejezetten eredménytelen centrikusoknak.
Szerinted hasznos?

nickjames avatar
nickjames
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Sárban, hóban életmentő. Nem kapar ki, nem csúszik meg fékezéskor, még a keményre letaposott hóban sem. Az "akciós" áron ez a kevláros gumi kedvező vétel.
Hátrány
Nagy gördülési ellenállás, brutál hang aszfalton. Nehéz. Tükörjégen csökken a fékhatás :-)
Tapasztalat
Nagyon jó gumi. Előre nem tenném fel, de hátra tökéletes (hóban, sárban). Nem pörög ki, nem csúszik meg fékezéskor, így bátrabban lehet döngetni vele. Tény, hogy a magas bütykök miatt aszfalton instabil, de nem is oda szánták. Én 2000 pénzért vettem. Annyit nagyon megér.
Erre ajánlom
Késő ősztől kora tavaszig CC-re.
Szerinted hasznos?

Lovas Gabi avatar
Lovas Gabi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Brutálisan kapaszkodik laza talajon, és kipróbáltam hóban is. Letaposott hóban jól megy, friss hóban sem rossz, csak pocsék nehéz tekerni. Fékezés a fenti talajokon rendkívül hatásos, lejtőn erősebb fékezéskor könnyen leugrasz a bicajról. Kisebb sárban sem rossz, a nagyobbakban már kevésbé jó.
Hátrány
Aszfalton és köves úton, murván nem igazán jó. Aszfalton zúg, úgyhogy lopni nem szabad menni vele, kanyarban labilis. Nem túragumi,köves úton és murván valamivel joibb, de nem az igazi. Vigyázni kell, mert vizes aszfalton emelkedőn hajlamos elkaparni a hátsó kerék, az első pedíg pocsékul kormányozható.
Tapasztalat
A BÜKK erdei útjain kiváló. Nekem bejött.
Erre ajánlom
Laza talajra, kisebb sárban, hóban bárkinek.
Szerinted hasznos?

bike_man avatar
bike_man
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, versenyzőként használtam
Tapasztalat
Most egy hete nyertem a Pilis kupán, hátulra föl is raktam, betonon brutális hang.Terepen lefelé, ha fékezem, krva jol megfog.De csak edzésre fogom használni a nagy súlya és nagy gördülési ellenállása miatt.
Szerinted hasznos?

1-15 (17 vélemény)
Rendezés
Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.