Hihetetlen jó tapadás, olyan stabilítást ad a bringának, mintha sínen menne, leginkább a szélek bordázása egy nagyszerű megoldás szerintem. Igazi motoros kanyarokat le lehet bonyolítani vele. bátran meg lehet vele lovagolni a sebességet. Jól bírja az ugrásokat, nehéz terepeket (De hát erre is lett tervezve...), kategóriájához képest nem is vészes az ára. Anyaga nagyon erős, masszív, leszedett állapotban is tartja a formáját, jó az oldalerősítése. A műutat leszámítva esős, csúszós időben is jól tart. Erős anyagának köszönhetően deffekttűrő, én volt, hogy deffektet kaptam, de azért még hazatudtam gurulni.
Nem szereti a betont, nagyon intenzíven kopik, egy- két satu fék a helyzet miatt és jelentősen károsodik a bordázat. Műúton esős, csúszós időben észnél kell lenni. Menet közben hangos, szinte ordít. Nehéz hajtani, ajánlott elkezdeni lábra gyúrni és kemény állóképességi edzéseket beiktatni, ha hosszú távon tervezel vele (én atlétizálok, meg lépcsőt futok, így van combom hozzá), a nagyon nagy tapadás hátránya, hogy hamar veszít a bringa a lendületéből, konkrétan még leejtőn is tekerni kell... Nagyon makacs a felnire való felillesztéskor, emellett a felnin is figyelni kell rá, mert könnyen elmozdul és akkor nyolcas lesz benne forgás közben. Tehát nehéz elérni, hogy pontosan, egyenletesen illeszkedjen a felnire.
Összességében nagyon gumi,hosszú távú használatára kell comb, meg vádli, az egyszer biztos, de ha elég combos vagy, akkor terepen biztonságban, stabil kerekeken nagy távolságokat le lehet vele küzdeni. 2.35- nél nem érdemes szélesebbet venni, mert ezt is elég bitang dolog hajtani.
Terepen gyakorlatilag bármire, én off- roadozom vele (abban minden benne van). Dirt, DH, FR bátran űzhető vele. Műúton lehetőleg minél kevesebbet gurulj vele, ez kifejezetten terepgumi, ezt figyelembe kell venni. Ez egy igazi off- road gumi.