Continental Explorer Pro külső gumi

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (38 vélemény)
Rendezés

McMester avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • a hajtogatósat használtam, de ugyanúgy átszúrta az akác tüske, mint a többit
  • aszfalton közepesen kopott, használtam elöl és hátul is
  • ~10.000 km-t futott az én bringámon, 2007-ben átraktam egy másik MTB-re, azon a mai napig rajta van, igaz gyakorlatilag nyugdíjas - szóval tartós
  • az Explorer Pro gördülési ellenállását nagyon szerettem, alig van neki, feltünően gyorsabb vele a bicikli
  • hajtott keréken csak a mély homok és sár fogott ki rajta, máshol nem pörgött el
  • kormányzott keréken sosem csuklott ki az első kerék
  • nedves felületeket nem szertte, akkor csúszott
  • öröm volt vele gyorsan gurulni, de a kanyaroknál nem bíztam benne 100%-osan
  • könnyű
Hátrány
  • nekem attól is kilukadt az Explorer Pro, ha csak ránéztem, egyenesen vonzotta a defektet, mára olyan mint az ementáli
Tapasztalat
  • modell év: 2005
  • érdekesnek tartom, hogy hamarabb kopott el az oldal pereme, mint a futófelülete - egyszerűen nem értem:
    amikor elkezdtem tárcsaféket használni, elforgott a felnin, és 5 belső szelepét tépte ki, mire erre rájöttem - V-fékkel ma is használható
  • nagyon szerettem ezt a külsőt, ha ismét többet mennék földúton, mint aszfalton, újra ezt választanám, csak nehéz hozzájutni
  • már 10. éve van meg, szilikonsprével megkezeltem, mert picit ráncos volt. oldalfalán már látszanak a szövet mintái a gumi alatt. kiváncsi vagyok meddig bírja
Ennyiért vettem
8000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

meanmachine avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

* Bármilyen időjárási körülmény közt használható
* Laza talajon is jobban vizsgázott, mint egy átlag terepkülső
* Viszonylag könnyű a Continental Explorer Pro
 

Hátrány

* Nulla defetállóság
* Aszfalton gyorsan kopik

Tapasztalat

Amíg használtam, imádtam, aztán meguntam a defektszereléseket és UST-re váltottam.

Erre ajánlom

Terepre, messze elkerülve a királydinnyét és társait.

Ennyiért vettem
3.000,-
Csatolt képek
Continental Explorer Pro  2006 külső gumi
Continental Explorer Pro  2006 külső gumi
Continental Explorer Pro  2006 külső gumi
királydinnye, mint extra bütyök
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tucana avatar
122 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Betonon lassan kopik a Continental Explorer Pro, jól tapad, jól néz ki, nekem 2.1-es van és elöl használom, kicsi gördülési ellenállás.

Hátrány

Szinte semmilyen defekgátlóság nincs benne, képes egy barack mag kilyukasztani a kereket, miatta három foltot raktam rá. Egy hónapon belül négyszer kellett befoltoznom.

Erre ajánlom

Boltba járós bicókra és nagyon enyhe terpre.

Ennyiért vettem
Bicóban volt
Csatolt képek
Continental Explorer Pro külső gumi
Continental Explorer Pro külső gumi
Szerinted hasznos?

korrol avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nem volt defektem, pedig előtte más külsővel hamar benyeltem. már 2 szezont kibírt első gumiként, kilógnak szálak belőle, de nem veszem még le, nagyon megkedveltem. teljesen korrekt módon lehet vele megállni. hóban, esőben jól ment, nem vette el a kedvem a rossz időben bringázástól. padkázást bírja.

kanyar, lejtő, gördülési ellenállás meg ilyenek nem érdekelnek, nem feszegetem a határait.

én vagyok a gumi utolsó tulajdonosa, oldalt szálak lógnak, gumi repedezett, de még így is jobb, mint egy új alsó kategóriás vacak gumidarab.

Hátrány

magam szintjén nem tudok mondani, megbízom benne

Tapasztalat

nekem elsődleges, hogy ne kapjak defektet, erre eddig bevált. előtte kenda félterep (talán 847) volt, azzal ha valami úgy akarta, akkor egyszer csak defekt a semmiből. arra jó, hogy belássam, nem érdemes rossz minőségű külsőt venni, utána több vele a szívás (szerelés, ragasztás stb.)

Erre ajánlom

munkába járni városon belül bevált. keveset, de hajtottam már földúton is, oda is jó volt

Ennyiért vettem
kaptam csak úgy
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Viszonylag jó defektállóság, nem kopik gyorsan aszfalton, non jó tapadás terepen, sárban is jól viselkedik, hajtogatható, kevlár, első keréken nem piskóta, gördülés ellenállása pici, könnyű.
Hátrány
Hátsó guminak nem jó, drága.
Erre ajánlom
- XC, CC
Ennyiért vettem
3.000Ft
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

naksys avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Könnyű, hajtogatós, kevláros. 3 év alatt nem kaptam vele defektet! Aszfalton is lassan kopik. Kemény földön, erdei utakon a legjobb.

Alacsony gördulési ellenállás.

Hátrány

Csúnya sárga a középső harmad.

Murván halál!!

Köveket, sziklákat nem szereti. Lazább talajon izgulós a kanyarokban.

 

 

Erre ajánlom

XC

Kemény, száraz talajra.

Ennyiért vettem
2500
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tommi avatar
Tommi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, kis gördülési ellenállása van, jól tapad, nehéz vele defektet kapni és jól néz ki a narancssárga csík rajta :)
Hátrány
Nagyon gyorsan kopik... Fél év alatt sikerült 0-ra koptatnom, de olyan szinten, hogy néhány helyen látszott a szövet... Az igaz, hogy leginkább betonon használtam és hátul...
Tapasztalat
A mostani Debicáim sokkal jobbak kopásállóság szempontjából... És könnyebben is hasítok velük, bár ezek csak 1,9 szélesek, a Conti 2,1-es volt...
Erre ajánlom
Betonra senkinek... Lginkább "döngölt" földre, vagy valami puha felületre...
Ennyiért vettem
2200
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gergely avatar
gergely
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Viszonylag olcsó, jól gurul és lassan kopik. Nekem kb 1500 km aszfalt után koptak le az apró tüskék a gumiról
Hátrány
A defektállóság nem az erőssége...
Tapasztalat
3000 km után még tökéletes, jó minden talajra, szép...de mágnesként vonzza tüskéket...
Erre ajánlom
Bármire... mindenre jó, de az akácost kerülni kell:)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tuki avatar
tuki
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, olcsó! Defektálló! Száraz maratonokra kiváló! Nagyon kicsi a gördülési ellenállása!
Hátrány
Egy szezonos gumi, hamar kopik! A murvát nem szereti! Sárban nem vmi jó választás! Összeszedi a sarat!
Tapasztalat
Nem tudtam felfújni elég keményre, de sztem a belső hibája!
Erre ajánlom
Maratonozni, túrázni, de csak erdei utakra!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

petike avatar
petike
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyű, kevláros, megvan a 2.1, ballonos, a sűrű szövet miatt (azt mondják emiatt) még nem volt vele defektem, hátul nincs vele gond, mászik, fékez, perfekt orosz, jó a hangja (buszmegállóhoz közeledve a jegyüket, bérletüket készítik elő), laikusok számára is ismert márka, 900Ft + 700 postakölség amibe került
Hátrány
elöl gyenge kanyartartás, sodródásra hajlamos, elég alacsony és ritka mintázat, ebből adódóan hamar leköszön, egyébként nem olcsó, bár a kategóriában nem rosz vétel
Tapasztalat
Lehet, hogy csak azért tünt gyengének az oldltartása, mert már négy éve Tiogát használok és szeretem elereszteni a bringát a lejtőkön, de mivel majdnem estem e sajátsága miatt, inkább csak akkor rakom fel, ha számít a súly, maratonokon és teljesítménytúrákon, ahol én inkább a mászásokat hegyezem ki. Arra jó.
Erre ajánlom
Száraz xc pályákra, ahol kevés a gyors kanyar, olyanoknak, akik ott tekernek
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

doormano avatar
doormano
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
nekem duna maratonon az átlag sárban nagyon jöl bevállt sikerült is végig nyomni defekt nélkül.
Szerinted hasznos?

Norco avatar
Norco
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó szép lassan kopik
Hátrány
Hát nekem még a vega elötti bringámon volt azzal mindenhol mentem utcán , hegyen mindnehol Egyik baja a sok közül az hogyha sárban mész akkor a sár úgy beragad a fogak közé hogy onnan azt te csak slaggal szeded ki ja és ha száaz részről sárba mész egy kicsit gyorsabban akkor úgy megfog hogy 40 ről 2 méteren belül visszalassulsz 10re(jobb mint 1 tárcsafék:D aszfalton jobban ráz és nagyobb hangja vanmint egy High Roller
Tapasztalat
Aki Xc az nyugodtan vehet ilyet szerintem csak a sarat kerülni kell
Erre ajánlom
CC Xc szerintem még Dirtre is jó
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FRIZ 22 avatar
FRIZ 22
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű. 2100Ft volt darabja. Kevláros.
Hátrány
Először egy kis hátsó tüskés defekt, belsőcsere közben látom, hogy kiszakadt a külső oldala 1cm-t. Hazagurulok, erre leereszt az első. Abban is egy tüske. Belsőcsere. Akasztom vissza a v-féket, látom, hogy egy 2cm-es szakadás a gumi futófelületén, két rücsök között. Még 30 kilométert sem mentem velük!!!??? Máris 2 defekt + 2 gumiszakadás. Selejtet ide szórják nekünk, vagy 2100 ért ne várjak csodát?
Tapasztalat
nam nagyon jó, z-max gumival több ezer km-t lenyomva defekt nélkül, ez meg egyből megadja magát.
Erre ajánlom
nem
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gaben avatar
Gaben
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Kanyarban nagyon jo a gumi de viszont hátsoguminak szar!Terepen nekem nagyon bevált mint elsőkerék!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ano avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Elösször is leszögezném, hogy ez egy maratonos/túrázós(erdei)/versenyes gumi ami az árához képest (én 2500ért szoktam venni) nagyon jó tulajdonságokkal bír! Pl.: jól fékezhető/írányítható nem csúszik meg könnyen elég ballonos de mégis jól haladható vele (én kb 2000km-t megyek egy gumival, de ha vigyázok rá akkor többet is levisel)
Hátrány
ha nem fújod fel keményre (nekem elöl 2,5 hátul 3 bar) akkor könyebben felütheted, Tüskéket nem szereti, bár volt már olyan hogy csak másnap vettem észre hogy leeresztett(5 tüske volt benne) ... aszfalton könnyen kopik
Tapasztalat
Ha hasonló dolgokra akarod használni mint én akkor mindenképpen egy kölcségkímélő és jó választás (feltéve ha ennyiért betudod szerezni mint én :) )
Erre ajánlom
Semmiképpen nem aszfaltra, nem DH-ra, nem triálra ... mindenképpen erdei felhasználásra ... viszonylag elmegy a sártűrése is és hóban is megállja a helyét ... én edzésre/túrára/maratonokra használom és ilyen áron szerintem verhetetlen (pro verzió könyebb is, én meg 90kg vagyok )
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (38 vélemény)
Rendezés
Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.