- A hátrányairól pedig szintén nem szívesen írok, mert nem használtam eleget ahhoz, hogy objektív legyen a véleményem, de egyet nem hallgathatok el. Egy szettet vettem ebből a külsőből, a drótperemes változatból FIR Net'97 felnijeimre, ám a felszerelésével nagyon meggyűlt a bajom. Már rengeteg defektet javítottam és jónéhány külsőt elkoptattam (nem vagyok gyakorlatlan), de még egyetlen egy köpeny feltétele sem volt olyan nehéz, mint ezé. 622x23 Schwalbe Lugano külsőt cseréltem ugyanekkora Conti-ra, ám a Continental, miután az egyik peremét felhelyeztem a másikkal sehogyan sem akart átbukni a felni karimáján. Először kézzel próbáltam, van hogy egy-egy külső úgy is a helyére pattan, de hamar láttam, hogy ez nem ebből a fajtából való. A manuális módszer után átváltottam jól bevált Tacx gumileszedőimre, ám bármennyire is finoman igyekeztem velük dolgozni azok sorra eltörtek a Conti ellenállásától. Végül lábbal a köpeny szélére állva felnit oldalra billentve tudtam a helyére pattintani a külsőt, de így sem volt egyszerű. Nem hiszem, hogy ez általános probléma volna, de annak, aki már más külsőknél is érezte, hogy az ő felnijén a gumi nem könnyen cserélhető ne vegyen ilyet, illetve csak akkor, ha úgy gondolja bármikor szívesen szán fél óránál is több időt egyetlen külső felhelyezésére.