Continental Ultrasport külső gumi

26 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 6.168 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




pdenes avatar
55 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Defektállósága viszonylag jó, nekem eddig összesen kb. 2 defektem volt vele, ebből az egyiknél inkább a szeleppel történt valami, nem a gumiba ment tüske, szóval legyen inkább 1 defekt. 2100km alatt az nem rossz arány:) Sőt egyszer találtam takarítás közben egy nagy darab zöld üvegszilánkot a gumiba vésődve, kihúztam, a nagy lyuk azóta is ott van a gumi felületén, dehát mégsem volt akkor defektem tőle, az a nem mindegy:)
  • A kopásával nekem nincs gondom, elég jól bírja, az elsőn nagyon halványan még most is látszik a sorja középen
  • Esőben, csúszós, saras körülmények között nagyon nem ajánlom, úgy kell vele közlekedni mintha tojásokon lépkedne az ember, tényleg extrém!
Hátrány
  • Kissé csúszkálós, nem csak esőben, szárazon is van, hogy egy nagyobb fékezésnél meg-megcsúszik a bringa hátulja vele.
  • Saras, vizes viszonyok közt veszélyessé válik, ajánlatos visszavenni a tempóból, mert a féktáv is sokkal-sokkal hosszabb lesz vele, nekem egyszer sikerült is egy busz seggébe csúszni vele!
  • Kissé drága
Erre ajánlom

Városba, országútizásra, lehetőleg nem esőben:)

Ennyiért vettem
10.000 körül (pár)
Csatolt képek
Continental Ultrasport  2010 külső gumi
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 700x23c
  • 700x25c
  • 700x28c

 
ajánlott nyomás (bar):

5.5-8


 
szövetsűrűség (TPI):

3/180


tömeg:

240-340


 
további információk:

Igazi beszálló gumi a versenysport cirkuszába Az Ultra Sport mindazt nyújtja teljesítményben, amire egy országúti versenyzőnek szüksége van


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental UltraSport oldalfala kiszakadt, nagyon gáz?
10 válasz
utolsó: 2013. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Ultrasport termékkel kapcsolatban: