Low Ridereknek optimális a Kenda K1008 Flame.
A mintázat feltűnést keltő, megragadja a tekintetet.
Aszfaltutakra (kátyús utakra is) optimális.
A futófelület vastag, de mégis puhán bele tudnak nyomódni az aszfaltból kiálló zuzalékdarabok, ezért szerencsére nem adja tovább az útburkolat összes apró egyenetlenségét.
A vékony oldalfal miatt jól kirugózza az útburkolat apró hullámosságát.
Nincsen daráló hangja, de egy halk surrogása van.
Ha a nyomás 2 bar alá csökken, a suttogást egy erős rotyogó hang váltja fel, ami figyelmeztet: ideje van a pumpálásnak.
Tapadása száraz úton jó (vizes úton még nem feszegettem a határokat).
Az oldalfal valóban fehér (nem sárgásfehér).
A mintázat miatt csak egyféleképpen tehető fel a K1008 Flame-re.
A mintázat design-os, de nem igazán tud megkapaszkodni vele.
A mintázat oldalra szórja a vizet, ezért bármilyen sárhányód is van, garantáltan vizes lesz a cipőd a legkisebb pocsolya után is.
Dinamóhoz kevésbé alkalmas, mert az oldalfal közepén egy keskeny, de erősen kiugró perem van.
A nagyon vékony oldalfal miatt kanyarban sodródik ("úszik") - meg kell szokni.
A fehér perem nem hangsúlyos (az oldalfal kisebbik hányadán húzódik végig).
Defektre hajlamos.
Negyedik évben szálszakadás a drótperem közelében.
Négy éve használom, kb. 20 ezer km-t tettem bele Budapesten.
Az apró rücskök csak 2 év után koptak le, a kopásállósága kiváló.
Sajnos 3 bar alatt használva 3-4 cm széles felületen fekszik fel, szubjektív érzésem szerint a gördülési ellenállása nem túl jó. Ha 3 bar fölé fújja az ember, akkor már jobban gurul, de a futófelület csúnyán felrepedezik. Emiatt már több defektet kaptam üvegszilánkoktól, de tüske is átszúrta már két alkalommal.
3-4 bar-on használom, de még így is soknak tűnik a gördülési ellenállása. 3 és fél év után a drótperem mellett elkezdtek szakadozni a nejlonszálak.
A fehér csík nem hangsúlyos, nincsen az a cruiseres megjelenése, másfajta biciklin viszont anakronisztikusan hat.
Legnagyobb erénye, hogy elnyűhetetlen, ha 3 bárnál alacsonyabb nyomáson használod.