Előnyei: olcsó, magas nyomáson használható ez a Kenda külső gumi (4,5 bar +), így igen alacsony a gördülési ellenállása, jó a defektállósága. Aszfaltra és földútra tökéletes. Kopásra nem hajlamos, kemény a gumikeverék. Száraz körülmények között kanyarban és nagy sebességnél is jól tapad és kiválóan gördül a Kenda K847.
Sáros körülmények közé nem való ez a Kenda külső gumi.
Én vegyes körülmények között használom ezt a Kenda külső gumit, ami országút, földút, erdő, köves talaj, de elsősorban száraz időben. Kis eső és sár nem árt meg neki, de sáros, csúszós emelkedőn tolni kell vele a cangát, illetve nagy sárba is könnyű vele beragadni. Ezzel együtt is vegyes használatra nagyszerű kompromisszumnak tartom és ajánlom mindenkinek! Volt szerencsém kipróbálni a keskenyebb 1,75" és az 1,95"-es változatot is. Bár a keskenyebb gördülési ellenállása kisebb a szélesebbénél, a hátrányi sokkal jobban kiütköznek. így vegyes használatra inkább az 1,95"-öst javaslom, kizárólag aszfaltra megfelel a keskenyebb is.
Frissítés:
Egy év után (3-4e km) nem kopott gyakorlatilag egyáltalán a K847. Viszont többször kaptam vele defektet aszfalton is: apró kavics befúródott a nedvesség kiszorításra kiképzett mélyedésbe, és felsértette a belsőt. Többszöri fel/le szerelés következtében mindkét külső vetemedett, nem fut egyenletesen. Az egyik köpenyben később engedett (megnyúlt vagy elszakadt) a rögzítésre szolgáló drótperem, leugrott a gumit a felniről, így hatalmas hangrobbanás kíséretében távozott a gumiból a nyomás (belsőn természetesen fél méter hosszú repedés) -> külső, belső kuka. Szóval hosszú távon nekem nem vált be, véleményem lefokozom 1-1 répával. Váltok CST-re.
Aszfalt, földút, vegyes körülmények közé, de elsősorban száraz időben.