Maxxis Ardent külső gumi

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 5.440 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




richard_p avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2023, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Olcsón vettem

Jó a tapadása, oldaltartása szárazon, normál körülmények között

Hátrány

A vizes sziklákon, gyökereken nagyon csúszik, de melyik nem:-)

Gyorsan kopik, oldalfala gyenge, gyanúsan gyári hibás ( talán ezért is adták olcsón? )

 

Tapasztalat

27,5x2,4-t EXO kivitelűt használok elől hátul az enduromon. 62 kg vagyok és már a B oldal forog :-( 50 felett. A gumik 2023 nyarán kerültek fel. Olcsón vettem 2+2 db-t. A hátsó oldalát Lillafüreden ősszel hasította fel valami kb. 10mm hosszan. A belső nem robbant ki, mert 1,5-max 2 bar-n használom. A téli nagygenerálnál vettem észre csak. Akkor kellett felnit cserélni ( a szegecselés megadta magát és repedt mindenhol a felni ) és lett belső nélküli a rendszer új gumival, felnivel. Így egy szezon sincs a gumiban hátul. A biciklit csak nyaralásnál ( nem viszek fejenként csak 1 db biciklit :-) ) és "DH/enduro"-ra használom, van külön XC és országúti is. Így a gumiban van kb. 100km aszfalt és 300-400km terep, közel lakom az erdőhöz, ( környéki pályákon, és Lillafüreden, Semmeringen, Turracher Höhen voltam többször velük ). Most kapott Panzer insert-t és remélem, ezt az évet és még a következő szezont kibírja.

A hátsó a kevés kilométer ellenére elég leharcolt. Nem kopás inkább morzsolódás miatt. Ez lehet anyagprobléma.

Az elsővel pedig a probléma, hogy a peremnél a külső réteg elvált az alatta lévőtől és kihasasodott. Használható, nem üt. Ezt az évet kibírta így. De ki tudja mikor adja meg magát. Télen cserélve lesz a maradék Ardent-re. Ez is valami gyártási bibi lehet. Így elfogy mind a 4 db.

ZTR felnire szenvedés felrakni a kevlárperemes változatot, de megoldható. A DT-re könnyen felment korábban, de inserttel egy szenvedés volt a felrakás, nem lehet középre illeszteni. A "gumifelrakó célszerszámra" szükség volt.  :-)

A gumival egyébként jól lehet mászni, megfelelően tart minden értelmes ( nem homok, híg sár, stb ) talajon. Kanyarban jól tart, jól fékezhető, kiszámítható külső. Ami meglepett, hogy aszfalton lefele gurulva a fiam a Mountain King-l ( szintén 27,5-2,4") legurult, holott annak a mintája durvább és a fiam is 10-15 kg-l könnyebb. Ennyit a "gördülési" ellenállásról.

Erre ajánlom

Enduróra ajánlják, ha nem szélsőségesek a körülmények akkor arra is megfelelő, keskenyebb kivitelbe XC-re is jó lehet, mert jól tart, jól mászik, csak éppen a gördülése lehetne jobb.

Következő cserénél, ha elfogynak, már nem veszek Maxxis gumit, csak ha nagyon olcsón adják. Visszatérek a Continental-ra vagy kipróbálom a Vittoria-t.

Ennyiért vettem
7000 Ft
Csatolt képek
Maxxis Ardent  2023 külső gumi
első hasasodás
Maxxis Ardent  2023 külső gumi
az élek morzsolódása
Maxxis Ardent  2023 külső gumi
célszerszám szükségeltetik
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.25, 26x2.4, 29x2.25, 29x2.4


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van (3C Triple Compound)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

1.170-1.250


 
további információk:

Középső mintái hátranyilazottak, minden második rámpázott. Oldalsó bütykei sűrűn követik egymást és közepesen magasak.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hátulra Maxxis Ardent vagy Larsen TT ??
2 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Ardent termékkel kapcsolatban: