Maxxis Swampthing külső gumi

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Dave avatar
Dave
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Swampthing 2.35 gumi van néha hátul nekem: Megállja a helyét biciklimarasztaló folyékony sárga agyagban is, amikor eltűnik a felni alja a trutyiban, a véfék pedig egy teniszlabda nagyságú sárgolyónak látszik csupán... legyen hozzá brutális szálkás combizmod és végigtraktorkodhatsz felfelé ezzel a gumival bárhol!!!! Harapja az altalajt durván, ezzel nincs gond! Fékezésnél vájút készíthetsz a kedvenc ösvényeiden a segítségével. Sarat nem igazán szedi fel, nincs is hova, annyira elszórtak a bütykei. Mindenbe beleharap ami nem aszfalt, vagy nem avaros-nyálkás ösvény... (bár ott már csak a tudás segít = tolod lefele, ha nincs fúfészed) Stabilitás terepen = Swampthing hátul váze' A 2,35-ös Swampthing 2 bar-on tenyérszélességben terül szét a felni alatt, mégse fordul le vékony felnirő' kanyarban sem... sztem ez jó!!! :-) A puhább féle Swampthing a nyálkás-csúszós ferdén lejtős sziklán is megtartja a bicómat, pedig csak 4-5 bütykön áll, no persze nem triálozásra gondolok, hanem oldalirányban ferde mészkősziklára, amin 5-10 km/h-val gurulázol át... Bükk-hg rulez...
Hátrány
Aszfalton gecire csúszik. Ha gyorsan szoktál rájdolni aszfalton és úgy kanyarodsz, hogy szikrázik a pedál, akkor ne Swampthinget akarjál használni, mert az káros lehet az egészségedre.... hacsak nem 1,5 baron akarsz kanyarodni mert akkor azért tapad (vizesen persze még akkor se, de az már aquaplanning vagy hogyismondják) Szedertüske defektesre baszta már háromszor is, fél év alatt... tehát dupla belső rulez lehet, vagy esetleg van dual-ply-os is...
Tapasztalat
Sár, sár, sár. Ez egy sárgumi, dobókocka nagyságú brutális bütykökkel! Csak hátul használtam havas januártól saras április végéig erdőben. (26x2.35) Az erdőig mindig kb. 2 km vizes aszfalton tekerést kellett beiktatni -> odafelé 2 és viszafelé 2 km. Hetente 2-szer jártam... Hátra ajánlanám, terepezős rájdolásra, főleg dzsuvába varacskolni... De harap mindenhol, ahol tud. Kipörgést el lehet felejteni, kivéve ha tényleg béna vagy... :-)
Erre ajánlom
Hegyekbe, terepre rájdolni, rájdereknek. :-) Bitumen használva kopik mintha muszáj lenne neki és instabil! Tényleg terepgumi (nevében a tudása).
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.