Michelin Lithion 2 külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




finiesz avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Fixin használom, hátul. Korábban Conti ss+-t használtam, mert ódákat zengtek róla, aztán gondoltam, kipróbálok valami mást. Előtte egyáltalán nem hallottam a Michelin Lithion 2-ről. Nekem nagyon beválik, most lesz egy éve, hogy fent van, nem látom durva nyomait a skideléseknek

Egy év alatt egy defektet szedtem össze vele, az is egy felütéses defekt volt egy jókora kátyú által.

Hajtogatós gumi (mondjuk nekem ugyanannyi idő feltenni egy ilyet is)

Sok apró városi építkezésből kipotyogó kavics vagdossa, eddig nem volt ebből fakadóan defektem

Sok bárig tudom pumpálni, ha jól tudom, 8,5 a teteje, az már elegendő.

Egy év haszálat után semmi jele a szálszakadásnak.

Az árával is meg vagyok elégedve, a középkategóriánál (a 4-5 ezres Vittoriákra, Contikra gondolok) többet kérnek érte, de meg is éri ezt a pénzt.

Hátrány

Esőben kissé csúszik, dehát egy slick gumiról beszélünk.

az oldalfala nagyon vékonynak tűnik (vagy ez a hajtogatós cuccok velejárója?)

 

Erre ajánlom

Országútira száraz időben.

Csak aszfaltra.

Fixin hátsó kerékre nagyon nagyon ajánlom! 

Ennyiért vettem
6700
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

700X23C (23-622)


 
ajánlott nyomás (bar):

6-8 bar


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
hajtogatható változat:

igen


 
defektvédelem:

van


tömeg:

230


 
további információk:

színek:

  • sötét szürke
  • piros
  • kék
  • sárga

Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Lithion 2 termékkel kapcsolatban: